Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Repukat  (Luettu 56500 kertaa)

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Repukat
« Vastaus #280 : Huhtikuu 11, 2021, 14:40:01 »
Tuo hieman harmittaa kun pitää jakaa 10 repua ennen kun voi antaa repua taas samalle henkilölle. Ei viitsisi antaa sitä vain sen vuoksi kun on pakko.

just tämä jäi aamulla pännimään kun eräälle ois pitänyt (edelleen pitää) antaa hieman positiivista palautetta, no ehkä keksin jokin muu keino...  ::)

Olen huomannut jännän ilmiön. (älä kerro kenellekään 😂)
Vierasxxx-nikeillä maine kasvaa jostain syystä vaikka eivät ole enää täällä kirjoittelemassa.
Joku antaa Vierasxxx-nikeille repukoita ne 9 jotta pääsee antamaan sille oikealle kenelle tarkoitettu sen yhden. Näin olen pähkäillyt. Olisiko muuta selitystä vierasxxx-nikkien maineen kasvamiselle.

 :laught: juu en kerro, voipi olla se syy... mutta liftillä on pointti, voi se tietty johtua kauniista perseestä...

silti joutaa antaa tyhjänpanttisia kehuja vaikka ois hienosta pstä...

mutta valtakunnassa kaikki hyvin, palautetta jaettu  :kiss:
Shikita ga nai

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Repukat
« Vastaus #281 : Huhtikuu 11, 2021, 14:41:06 »
Tuo hieman harmittaa kun pitää jakaa 10 repua ennen kun voi antaa repua taas samalle henkilölle. Ei viitsisi antaa sitä vain sen vuoksi kun on pakko.

just tämä jäi aamulla pännimään kun eräälle ois pitänyt (edelleen pitää) antaa hieman positiivista palautetta, no ehkä keksin jokin muu keino...  ::)

Olen huomannut jännän ilmiön. (älä kerro kenellekään 😂)
Vierasxxx-nikeillä maine kasvaa jostain syystä vaikka eivät ole enää täällä kirjoittelemassa.
Joku antaa Vierasxxx-nikeille repukoita ne 9 jotta pääsee antamaan sille oikealle kenelle tarkoitettu sen yhden. Näin olen pähkäillyt. Olisiko muuta selitystä vierasxxx-nikkien maineen kasvamiselle.
Voihan niille antaa punaista, eivätkä valita.
Saitin Bud Spencer

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Repukat
« Vastaus #282 : Huhtikuu 12, 2021, 09:18:49 »
Kuvaletjut on kanssa toimiva paikka avata repu pyssyä ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5185
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Repukat
« Vastaus #283 : Huhtikuu 12, 2021, 10:07:09 »
Koitin antaa punaista repua itselleni. Ei onnistunut, tuli teksti "Valitettavasti oman maineen muokkaaminen ei ole sallittua."

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Repukat
« Vastaus #284 : Huhtikuu 12, 2021, 10:10:44 »
Koitin antaa punaista repua itselleni. Ei onnistunut, tuli teksti "Valitettavasti oman maineen muokkaaminen ei ole sallittua."
Facebook on kait ainut paikka missä voi tykätä omista jutuistaan. Minä tykkään joka ikisestä postauksestani.
Why so fragile?