Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Repukat  (Luettu 56473 kertaa)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Repukat
« Vastaus #260 : Syyskuu 02, 2019, 15:25:12 »
Mee Ratigan katteleen vaikka kuvaketjuja, jos siellä ois jotain repujen arvoista  ;D

TOUCHÉ! Ongelma ratkesi ilman kriittisiä toimia ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7659
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Repukat
« Vastaus #261 : Syyskuu 06, 2019, 12:14:16 »
Hyvältä vaikuttava uudistus. pidän siitä, että voin nyt antaa sanallista kommenttia jonkun kirjoitukesta ja vastaavasti näen kuka on kommmentoinut omiani.
Tuo "voiman" lisääntyminen kirjoitusmäärän kasvaessa on kyllä mielestäni turha ominaisuus. Miksi jaotella ihmisten antaman palautteen merkitystä sen mukaan paljonko joku on tänne kirjoitellut. Yleensäkin tuo ihmisten "pisteyttäminen" on mielestäni vähän turhaa. Minulle olisi riittänyt pelkkä kommentoinnin mahdollisuus ilman mitään pisteytyksiä ja rankingeja. Mutta mennään nyt näillä, on tää selvästi vanhaa systeemiä parempi. Kiitos ylläpitäjille!

Samantapaisia tuntemuksia täälläkin. Uudistus vaikuttaisi toimivalta.

Uuden kirjoittajan pitää postata kymmenen kirjoitusta saadakseen mahdollisuuden antaa repukoita, mikä on mielestäni riittävä rajaus.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1829
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Repukat
« Vastaus #262 : Syyskuu 15, 2019, 12:34:26 »
Mielelläni mainetta jakaisin. Mun puhelimella en vaan saa onnistumaan. Työpöytäversiolla onnistuu siihen asti että saan lähetettyä, mutta sitten herjaa virhettä Istunnon tarkistus epäonnistui. Yritä kirjautua ulos ja takaisin sisälle, ja yritä uudelleen.
Mikäpä neuvoksi luddiitille?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Repukat
« Vastaus #263 : Syyskuu 23, 2019, 09:22:38 »
Annettujen repukoiden lista on muuten todella hyvä uudistus.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Repukat
« Vastaus #264 : Syyskuu 23, 2019, 09:45:28 »
Mielelläni mainetta jakaisin. Mun puhelimella en vaan saa onnistumaan. Työpöytäversiolla onnistuu siihen asti että saan lähetettyä, mutta sitten herjaa virhettä Istunnon tarkistus epäonnistui. Yritä kirjautua ulos ja takaisin sisälle, ja yritä uudelleen.
Mikäpä neuvoksi luddiitille?

Mulla puhelimella onnistuu jos käännän näytön poikittain, MUTTA sen palautteen kommentin kirjoittaminen helvetin vaikeaa koska näppäimistö aukeaa sen viestikentän päälle eli joudun kirjoittaa käytännössä sokkona ja toivomaan et autocorrect ei oo valloillaan. xD Eli joo tuon takia välillä jää antamatta kun pelkään viestistä tulevan liian kryptinen (ja sori niille keille oon jo antanut jotain mystisiä repuja, tämä selittänee mikäli niis lukee jotain outoa).
Thank you 🙏🕊️

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Repukat
« Vastaus #265 : Syyskuu 23, 2019, 14:49:22 »

^ mulla on ihan sama. Taannoin katoin mitä oon antanu niin melkein aloin huutonauramaan autokorrektin tepposia  ;D ;D.
Amator

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1829
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Repukat
« Vastaus #266 : Syyskuu 23, 2019, 21:35:30 »
Mielelläni mainetta jakaisin. Mun puhelimella en vaan saa onnistumaan. Työpöytäversiolla onnistuu siihen asti että saan lähetettyä, mutta sitten herjaa virhettä Istunnon tarkistus epäonnistui. Yritä kirjautua ulos ja takaisin sisälle, ja yritä uudelleen.
Mikäpä neuvoksi luddiitille?

Mulla puhelimella onnistuu jos käännän näytön poikittain, MUTTA sen palautteen kommentin kirjoittaminen helvetin vaikeaa koska näppäimistö aukeaa sen viestikentän päälle eli joudun kirjoittaa käytännössä sokkona ja toivomaan et autocorrect ei oo valloillaan. xD Eli joo tuon takia välillä jää antamatta kun pelkään viestistä tulevan liian kryptinen (ja sori niille keille oon jo antanut jotain mystisiä repuja, tämä selittänee mikäli niis lukee jotain outoa).
Kiitokset vinkistä! Näyttää toimivan kun ei yhtään zoomaa näyttöä isommaksi. Nyt vaan jakamaan mainetta, kunniaa ei olekaan jaettavaksi  :o

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Repukat
« Vastaus #267 : Lokakuu 05, 2019, 13:35:02 »
Onkos nyt täällä niin, että ainoastaan repukat mihin on saatteeksi laitettu tekstiä näkee? eli ns "hiljaiset-repukat" jää nimettömiksi? eipä sillä niin väliä ole, mut kuha kyselee.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Repukat
« Vastaus #268 : Lokakuu 05, 2019, 13:44:33 »
Onkos nyt täällä niin, että ainoastaan repukat mihin on saatteeksi laitettu tekstiä näkee? eli ns "hiljaiset-repukat" jää nimettömiksi? eipä sillä niin väliä ole, mut kuha kyselee.

Ei repua pysty edes antamaan jos ei jotain kommenttia laita perään eli kaikki repukat kyllä näkyvät :) 
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Repukat
« Vastaus #269 : Lokakuu 05, 2019, 13:48:30 »
Onkos nyt täällä niin, että ainoastaan repukat mihin on saatteeksi laitettu tekstiä näkee? eli ns "hiljaiset-repukat" jää nimettömiksi? eipä sillä niin väliä ole, mut kuha kyselee.

Ei repua pysty edes antamaan jos ei jotain kommenttia laita perään eli kaikki repukat kyllä näkyvät :)
ei mulla vaan näy kaikki
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Repukat
« Vastaus #270 : Lokakuu 05, 2019, 14:01:31 »
Eikös se ollut niin, että 15 uusinta näkyy.

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Repukat
« Vastaus #271 : Lokakuu 05, 2019, 14:14:17 »
Ei oo niin montaa edes yhteensä  ;D mut juu siis kaks puuttuis, ettei oo tekstiä tai antajan nimimerkkiä. Vai onko niin hienotunteinen foorumi et näyttää mulle vaan plussat ja miinukset piilottaa  ;)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 05, 2019, 14:17:35 kirjoittanut JTM »
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Repukat
« Vastaus #272 : Lokakuu 05, 2019, 14:20:55 »
Ei oo niin montaa edes yhteensä  ;D mut juu siis kaks puuttuis, ettei oo tekstiä tai antajan nimimerkkiä. Vai onko niin hienotunteinen foorumi et näyttää mulle vaan plussat ja miinukset piilottaa  ;)

Niiltä joilla enemmän repua itsellään, niin saattaa tulla enemmän repupisteitä kerralla kuin yksi, eli jos tarkoitit ettei repumäärä täsmää nimimerkkien määrään jotka antaneet sulle repua, niin oiskohan kyse tuosta?? ;)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Repukat
« Vastaus #273 : Lokakuu 05, 2019, 14:36:05 »
Ei oo niin montaa edes yhteensä  ;D mut juu siis kaks puuttuis, ettei oo tekstiä tai antajan nimimerkkiä. Vai onko niin hienotunteinen foorumi et näyttää mulle vaan plussat ja miinukset piilottaa  ;)

Niiltä joilla enemmän repua itsellään, niin saattaa tulla enemmän repupisteitä kerralla kuin yksi, eli jos tarkoitit ettei repumäärä täsmää nimimerkkien määrään jotka antaneet sulle repua, niin oiskohan kyse tuosta?? ;)
Jaa a, paha sanoa. Mutta eipä tuolla niin väliäkään. Kuha ajankuluksi ihmettelen ja kyselen. Ja onkohan nyt sama käsitys mitä Repukoilla tarkoitetaan edes  ;D olettaisin ainakin, mutta voipi se olla toisinnin....
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Repukat
« Vastaus #274 : Maaliskuu 20, 2020, 18:09:43 »
Olisiko mahdollista saada repukointiin sellainen muutos, että ilmoitus siitä voiko henkilöä reputtaa, tulisi ennen kuin on runoillut 200 merkkiä? 😅
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Repukat
« Vastaus #275 : Maaliskuu 20, 2020, 18:15:37 »
^ Oletko saanut liikaa repua?  :D
Perfektionisti.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Repukat
« Vastaus #276 : Maaliskuu 20, 2020, 18:23:10 »
Minun kännykällä ei vain pysty siihen. Kohta kun hankin uuden puhelimen niin sitten.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Repukat
« Vastaus #277 : Huhtikuu 11, 2021, 11:50:05 »
Tuo hieman harmittaa kun pitää jakaa 10 repua ennen kun voi antaa repua taas samalle henkilölle. Ei viitsisi antaa sitä vain sen vuoksi kun on pakko.

just tämä jäi aamulla pännimään kun eräälle ois pitänyt (edelleen pitää) antaa hieman positiivista palautetta, no ehkä keksin jokin muu keino...  ::)
Shikita ga nai

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Repukat
« Vastaus #278 : Huhtikuu 11, 2021, 12:49:06 »
Tuo hieman harmittaa kun pitää jakaa 10 repua ennen kun voi antaa repua taas samalle henkilölle. Ei viitsisi antaa sitä vain sen vuoksi kun on pakko.

just tämä jäi aamulla pännimään kun eräälle ois pitänyt (edelleen pitää) antaa hieman positiivista palautetta, no ehkä keksin jokin muu keino...  ::)

Olen huomannut jännän ilmiön. (älä kerro kenellekään 😂)
Vierasxxx-nikeillä maine kasvaa jostain syystä vaikka eivät ole enää täällä kirjoittelemassa.
Joku antaa Vierasxxx-nikeille repukoita ne 9 jotta pääsee antamaan sille oikealle kenelle tarkoitettu sen yhden. Näin olen pähkäillyt. Olisiko muuta selitystä vierasxxx-nikkien maineen kasvamiselle.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Repukat
« Vastaus #279 : Huhtikuu 11, 2021, 12:51:36 »
Jollain virasxxx voi olla hyvä perse tai tissit.
Silloin on annettava repukkaa.
Why so fragile?