Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kilikello  (Luettu 58291 kertaa)

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kilikello
« Vastaus #40 : Joulukuu 25, 2021, 19:11:37 »
Kilikello on huonoin, mitä olen tavannut.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kilikello
« Vastaus #41 : Joulukuu 25, 2021, 19:42:05 »
Kilikello on huonoin, mitä olen tavannut.

Ehkäpä riippuu, mitä odottaa. Turun Kilikelloa parempaa ei löydy. Mutta amatööriin Sannaan rakastuin. Ei voi mitään.

Jos tuon jeesustelun voi lopettaa. Minä maksan 50-100 hyvästä naisesta. Ja kaikki menee, kuten sovitaan.

Ei minullekaan ole väliä sille, mihin katetegoriaan maksullinen ystävä sijoittuu. Mutta Sanna on se tyttöystävä, jota et koskaan saanut. Häntä parempaa ei koskaan löydy. Kilikello on kaikille sopiva, maailman ihanin nainen. Hän ei näyttele, vaan on täysillä mukana. Huh, kuntoa täytyy riittää. Maria Kallio käy kimppuun heti eteisessä eikä suutelu lopu missään vaiheessa. Kaikki sisältyy hintaan eikä kelloon katsella - eikä edellämainituillakaan. Nämä olivat parhaita, joita olen tavannut. Mutta nuori Henriikka nyttemmin Keravalla, lihava squirttaaja Vantaalla ja hiukkasen liikuntavammainen (tekee tätä ihan omasta tahdostaan) Heljä Herttoniemessä ovat myös hyviä.

Pitkästä aikaan kirjoittelen! En käytä ketään hyväkseni. Jokaisen naisen kanssa sovitaan, mitä tehdään. Enkä tarkoittanut, että aikaa venytetään, vaan sekin katsotaan yhdessä - mutta ei olla sekunttikellon kanssa. Amatöörit ovat juuri niitä, joiden kanssa tehdään, mitä halutaan ja mikä tuntuu hyvältä. Ja molemmat nautitaan. Kiitos enimmältään hyvistä vastauksista.

Niinpä niin......
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kilikello
« Vastaus #42 : Joulukuu 25, 2021, 19:54:23 »
Minusta tuntuu että pitää varata Kilikellolta aika.

Kun en oikein usko tuota monsieur Mossen varoitusta.
Saitin Bud Spencer

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kilikello
« Vastaus #43 : Joulukuu 25, 2021, 20:10:46 »
Minusta tuntuu että pitää varata Kilikellolta aika.

Kun en oikein usko tuota monsieur Mossen varoitusta.

Kannattaa uskoa, se voi hänen kohdallaan pitääkkin paikkaansa. Mutta ei välttämättä muiden. Itse en mene koskaan asiakkaaksi jos jokainen palaute on positiivista. Mutta ajan voi varata, vaikkakin uskoisi tai ei uskoisi. :)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kilikello
« Vastaus #44 : Joulukuu 25, 2021, 20:19:02 »
Minusta tuntuu että pitää varata Kilikellolta aika.
Kun en oikein usko tuota monsieur Mossen varoitusta.
Kannattaa uskoa, se voi hänen kohdallaan pitääkkin paikkaansa. Mutta ei välttämättä muiden. Itse en mene koskaan asiakkaaksi jos jokainen palaute on positiivista. Mutta ajan voi varata, vaikkakin uskoisi tai ei uskoisi. :)

Hyvä pointti, jos jokainen palaute on positiivista, siinä on voinut olla jonkinlaista säätöä. Kaikkia ei voi miellyttää.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kilikello
« Vastaus #45 : Joulukuu 25, 2021, 20:41:21 »
Mulla on pitkään ollut listalla Kilikellon tapaaminen ja siihen ei vaikuta negatiivinen palaute.
Sitä ettei saisi antaa miinuspalautetta, niin en ymmärrä. Eihän se tee palvelun tarjoasta automaattisesti huonoa, ei ne hommat aina natsaa.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15024
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kilikello
« Vastaus #46 : Joulukuu 25, 2021, 20:44:33 »
Itse olen tavannyt Kilikellon useaan otteeseen. Kaikki luvatut palvelut ovat aina pitäneet kutinsa ilman poikkeuksia.
Tuli ensin mieleen, että syytä ehkä huonoon tapaamiseen on syytä etsiä peilistä varsinkin kun omien kirjoitustens perusteella ensimmäinen tapaaminen oli ollut hyvä.
Mutta tytöilläkin on tietysti huonoja päiviä, mutta jotenkin en usko tässä nyt siihen.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kilikello
« Vastaus #47 : Joulukuu 25, 2021, 20:55:57 »
Vähän samaa mietin. Neiti kyllä tykkää touhusta, mutta ei se estä itse olemasta herrasmies käytökseltään. Ainakin itse sain positiivista palautetta asenteestani Kilkeltä. Kuten sanonta menee,  ”Hyvät tavat, kaunistavat”
Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kilikello
« Vastaus #48 : Joulukuu 27, 2021, 20:23:10 »
Olen kyllä käyttäytynyt kaikkien kanssa hyvin. En sikälikään ymmärrä Kilikellon huonoa vastaanottoa Turussa.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kilikello
« Vastaus #49 : Joulukuu 27, 2021, 20:42:16 »
Kilikello on huonoin, mitä olen tavannut.

Ehkäpä riippuu, mitä odottaa. Turun Kilikelloa parempaa ei löydy. Mutta amatööriin Sannaan rakastuin. Ei voi mitään.

Jos tuon jeesustelun voi lopettaa. Minä maksan 50-100 hyvästä naisesta. Ja kaikki menee, kuten sovitaan.

Ei minullekaan ole väliä sille, mihin katetegoriaan maksullinen ystävä sijoittuu. Mutta Sanna on se tyttöystävä, jota et koskaan saanut. Häntä parempaa ei koskaan löydy. Kilikello on kaikille sopiva, maailman ihanin nainen. Hän ei näyttele, vaan on täysillä mukana. Huh, kuntoa täytyy riittää. Maria Kallio käy kimppuun heti eteisessä eikä suutelu lopu missään vaiheessa. Kaikki sisältyy hintaan eikä kelloon katsella - eikä edellämainituillakaan. Nämä olivat parhaita, joita olen tavannut. Mutta nuori Henriikka nyttemmin Keravalla, lihava squirttaaja Vantaalla ja hiukkasen liikuntavammainen (tekee tätä ihan omasta tahdostaan) Heljä Herttoniemessä ovat myös hyviä.

Pitkästä aikaan kirjoittelen! En käytä ketään hyväkseni. Jokaisen naisen kanssa sovitaan, mitä tehdään. Enkä tarkoittanut, että aikaa venytetään, vaan sekin katsotaan yhdessä - mutta ei olla sekunttikellon kanssa. Amatöörit ovat juuri niitä, joiden kanssa tehdään, mitä halutaan ja mikä tuntuu hyvältä. Ja molemmat nautitaan. Kiitos enimmältään hyvistä vastauksista.

Niinpä niin......

Aika läpinäkyvää kieltämättä 😅 Eiköhän tästä voi kaikki päätellä mistä on kyse.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kilikello
« Vastaus #50 : Joulukuu 27, 2021, 23:20:31 »
Olen kyllä käyttäytynyt kaikkien kanssa hyvin. En sikälikään ymmärrä Kilikellon huonoa vastaanottoa Turussa.
Näissä kuvioissa tapaa aivan ihania nuoria neitejä. Siksi setämies pitää päänsä kylmänä, eikä anna tunteiden viedä.

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kilikello
« Vastaus #51 : Joulukuu 28, 2021, 17:08:27 »
Aika mielenkiintoista että mennään maailman parhaasta maailman huonoimmaksi. Mitä lienee tapahtunut treffeillä, mutta jääköön ikuiseksi salaisuudeksi.

Poissa MrNaisKai

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kilikello
« Vastaus #52 : Tammikuu 01, 2022, 20:04:44 »
Kaikkia ei voi aina miellyttää. Silti kummastuttaa tämä dissaaminen, koska olen vieraillut Kilikellon luona useasti, ja hän on listallani ykkösenä. Itse asiassa sillä listalla ei paljon muita olekaan.

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kilikello
« Vastaus #53 : Tammikuu 02, 2022, 23:19:56 »
Ihmettelin itsekin Kilikellon käytöstä Turussa. Sille en voi mitään. Kohti parempia saavutuksia.

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kilikello
« Vastaus #54 : Tammikuu 03, 2022, 01:17:06 »
^ Semmoista on elämä ja huorissakäynti. Onpahan itsellänikin mennyt joskus sukset ristiin huoran kanssa, mutta en sitä julkisesti ulise. Ja olen huoraan ihastunutkin, sitäkään en julkisesti ulise. Säälittävää käytöstä mösjööltä. Kasva mieheksi ja hanki elämä.

Näillä spekseillä Kilke vaikuttaa oikeinkin kiinnostavalta hupakolta ;)

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kilikello
« Vastaus #55 : Tammikuu 03, 2022, 07:39:27 »
Nämä on aina henkilö kemia juttuja siksi hyvä, että on vaihtoehtoja jokainen löytää itseään miellyttävän pt ; n. Kerran koetin varata kilikellolta aikaa oli puhelimessa kireän oloinen joten jätin väliin ja tämä ei ole haukkumista oli varmaan huono päivä kuten meillä kaikilla joskus.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kilikello
« Vastaus #56 : Tammikuu 03, 2022, 15:42:43 »
Kilikello vaikuttaa kyllä kuvien, videoiden, rapsojen ja kirjoitustensa perusteella mitä upeimmaLta hupsulta :)

Kyllä juurikin näin!!  :headbang:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kilikello
« Vastaus #57 : Tammikuu 03, 2022, 16:37:45 »
Täällä käytännön kokemus Kilkestä, on ihana nuori nainen....
aika speciaali tapaus, hyvällä tavalla....
Nauttii täysillä.....
Mulle jäi hyvä maku suuhun (jos ymmärrätte mitä tarkoitan....)

9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kilikello
« Vastaus #58 : Tammikuu 03, 2022, 20:17:12 »
Oi, täällähän onkin tullut paljon palautetta! Kiitos siitä, mielelläni kuulen sitä negatiivistakin - toki siitä olisi helpompi oppia, jos kuulisi vähän tarkemmin (vaikka sitten yksityisviestillä) että missä on menty pieleen.

Viime vuosi oli mulle aika raskas, kohtasin ikävän asiakkaan ja jouduin paljon pelkäämään turvallisuuteni puolesta ja hakemaan lähestymiskiellonkin. En avaudu nyt tässä sen enempää, mutta tapahtunut on varmasti voinut lisätä niiden huonojen päivien suhdetta hyviin - on vaikea keskittyä täysillä hetkessä nauttimiseen jos on asiakastapaamista ennen vastaanottanut tappouhkaussoiton. Toki parhaimmillaan ihanat asiakkaat tuo juuri täydellistä harhautusta moisista murheista :-* Ihminen mäkin vain olen, en mikään seksirobotti - parhaani yritän, ja väitän että kyllä voimakas enemmistö mun ovelta lähtee tyytyväisinä  :)
Hupsu hupakko Turusta

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kilikello
« Vastaus #59 : Tammikuu 03, 2022, 20:30:33 »
Nämä on aina henkilö kemia juttuja siksi hyvä, että on vaihtoehtoja jokainen löytää itseään miellyttävän pt ; n. Kerran koetin varata kilikellolta aikaa oli puhelimessa kireän oloinen joten jätin väliin ja tämä ei ole haukkumista oli varmaan huono päivä kuten meillä kaikilla joskus.
Mun ilmoituksessa lukee etten mä vastaanota puheluita (ilman soittoaikaa), oon varmaan odottanut jonkun toisen soittoa joten voin uskoa että voinut olla vähän kireä äänensävy  :D Sori silti siitä!
Hupsu hupakko Turusta