Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huijaaminen parisuhdemarkkinoilla  (Luettu 2863 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Huijaaminen parisuhdemarkkinoilla
« : Kesäkuu 14, 2020, 22:30:14 »
 Aiheesta ei ole hetkeen täällä keskusteltukaan.

Indonesialainen äijä nimeltä Muh ihastui netissä Mitaan joka ilmeisesti osasi käyttäytyä juuri kuten Muhin ideaalinainen. Naimisiin mentiin pikaisesti. Muh ihmetteli kun Mita panttasi, eikä suostunut hääyönäkään seksiin. Kävi ilmi että Mita olikin mies.

https://www.findance.com/uutiset/50563/mies-jarkyttyi-kaksi-paivaa-naimisiinmenon-jalkeen-taydellinen-yllatys-puolisolta-ero-tuli

Pitääkö kertoa todellinen sukupuoli kun mennään naimisiin?
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huijaaminen parisuhdemarkkinoilla
« Vastaus #1 : Kesäkuu 14, 2020, 22:36:35 »
Kyllähän se pitäisi kertoa koska eikös parisuhteen pitäisi perustua rehellisyyteen.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huijaaminen parisuhdemarkkinoilla
« Vastaus #2 : Kesäkuu 15, 2020, 11:11:24 »
Ei pidä kertoa.  ;D ;D

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huijaaminen parisuhdemarkkinoilla
« Vastaus #3 : Kesäkuu 15, 2020, 11:25:56 »
Caveat emptor... 🤣 Olisi kannattanut tarkistaa tietyt asiat ennen marssia alttarille..

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huijaaminen parisuhdemarkkinoilla
« Vastaus #4 : Kesäkuu 15, 2020, 11:53:12 »
Oli sekin kan kans yksi tarina kun pariskunta jenkeissä oli ollut vuosia jo naimisissa.
Halusivat lapsen ja ukko teki työtä käskettyä, nussi otsapanta hiessä joka ilmansuunnasta.
Paljaalla veteli kuten asiaan kuuluu.
Pumppasi mällit joka reikään ja moneen kertaan. Ihan varmuuden vuoksi.

Ei, akka ei tuu paksuksi.
Akka patistaa ukon sperma testeihin.
Ukko tekee töitä käskettyä ja tulee kotiin dokumenttien kanssa jossa kerrotaan että A luokan siementäjä. Lähes faijansa veroinen.

Mutta koska ei pidä kertoa nii akka ei ollu kertonut.
Noo, nyt sitten mainitsi ohimennen että on henkisesti nainen mutta biologian tunnit oli vähän monimutkaisia.

Ja nyt siskot, tarkkana, ollaan siskot valmiita paheksumaan tätä seksististä sikaa!
Se sika kehtasi ottaa avioeron, meni uusiin naimisiin ja pani sen naisen paksuksi.

Ja mä oon ihan varma että se pakotti. SE PAKOTTI! PAKOTTI heti ekoilla treffeillä vastaamaan kahteen kysymykseen.

A)onko sulla kulli
B)onko sulla joskus ollu kulli

(tää tarina saattaa olla totta. tai sitten ei. saatoin lukea tämän savon sanomista. olen aika varma että en. ehkä se oli joku jenkkiläinen tv ohjelma. tais muuten olla. ehkä kuvittelin kaiken. mahdollista. kyseessä saattaa olla mun omakohtainen kokemus lsd vaikutuksen alaisena. hyvin paljon mahdollista.)

Pointti oli että meillä kaikilla on kaikenlaisia höpöhöpö oikeuksia, joten sillä toisellakin on ne samat höpöhöpö oikeudet. Ihmissuhteessa on aina se toinen(kin) ihminen. Mä tiedän, se on vitun raskasta, kun ihan pelkästään minussa on vitullinen työmaa. Luultavasti sinussakin. Ihanaa, kaksi keskeneräistä työmaata!

On nämä höpöhöpö oikeudet ja sitten on sellainen ns.raja jota ei oikein sais ylittää tai onnistut viestittämään sille toiselle että olet arvoton, en kunnioita sinua, vain MINULLA, MINUN PILLULLA, MINUN KYRVÄLLÄ ON VÄLIÄ!

Uskon syvästi että parisuhteessa, rehellisessä parisuhteessa, rakastanut ihminen toimisi tavalla että olisi kiitollinen saadassaan olla luottamuksen arvoinen ja parisuhde jatkuisi huolimatta siitä minkälainen kusiliitin sulla oli kymmenen vuotta sitten.

Mulla olisi kaksi kysymystä ja toinen niistä olis - niii, mitä me syödään tänään?
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huijaaminen parisuhdemarkkinoilla
« Vastaus #5 : Kesäkuu 15, 2020, 12:11:13 »
^Ei se ole mies eikä mikään jos ei saapantua toista ukkoa paksuksi!😂😂
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huijaaminen parisuhdemarkkinoilla
« Vastaus #6 : Kesäkuu 15, 2020, 12:43:40 »
^Ei se ole mies eikä mikään jos ei saapantua toista ukkoa paksuksi!😂😂

😂😂
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huijaaminen parisuhdemarkkinoilla
« Vastaus #7 : Kesäkuu 30, 2020, 00:43:50 »
Huijaamisesta en tiedä mitään parisuhdemarkkinoilla - hyvä kun saa jomman kumman kätensä kuvittelemaan itsensä pimpiksi...
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huijaaminen parisuhdemarkkinoilla
« Vastaus #8 : Kesäkuu 30, 2020, 01:49:00 »
Jos saa molemmat kädet samaan aikaan kuvittelemaan itsensä pilluksi...onko silloin kimppaa tarjolla   ;D ;D
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä