Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho  (Luettu 6359 kertaa)

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 529
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #20 : Kesäkuu 06, 2020, 23:31:32 »
Mulla ainakin liitto pysyy kasassa ihan vaan sen takia, että on aika ajoin rahaa antaa miehelle talouskuluihin. Ei tule tappelua rahasta. Eläköön hupakointi 💕
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #21 : Kesäkuu 09, 2020, 19:27:20 »
Taisin ilmaista itseäni hieman liian vaatimattomasti edellisessä viestissäni siis. Ehkäpä me tytöt emme ole vain hyviksiä, vaan jopa taivaallisen upeita supersankareita eli tehotyttöjä, jotka parhaimmillaan pelastavat maailman pelastamalla joidenkin sellaisten turskien maailman, jonka olemassaolon jatkuminen näytti vääjämättömältä sen suhteen, oliko käytettävissä puhelimen toisessa päässä sellaisia maisemia, jollaisia kannattaa ihastella ihan kasvotusten ja jotka herättävät eloon sellaisessakin painajaisessa kompuroivan tyypin, jolle huorissakäynti on käsityksensä mukaan ainoa todellinen ja konkreettinen asia, jonka toteutumisen ansiosta ei välttämättä tarvitse mennä junanraiteille valmiiksi selälleen makaamaan ja odotellen viimeisen tuomion täyttymistä.

Olen siis kyllä hyvällä tavalla täpinöissä, kun jo ajatuskin siitä, että olen joskus pelastanut maailman tekemällä sen sellaiselle, jonka maailma on riippuvainen meistä palveluntarjoajista, alkaa pyöriä päässäni motivoivana sointukuviona. Tiedä, vaikka estettäisiin suuremmatkin luonnonkatastrofit ja maailmanloput sillä, että otetaan hellään hoivaan hellittäväksi sellainen, joka voisi huonona päivänä painaa sellaista suurta punaista nappulaa vaikkapa jossakin Moskovan perukoilla tms. ja joka voisi välttää huonot päivät ja huonosti nukutut yöt kokonaan sillä, että suosii jotakin unelmiensa ilotyttöä, joka kehonkielellä tehtävine taikasanoineen motivoi jatkamaan joskus raastavankin repivää eli siis sitä ihanaa elämää.

Eli näinhän tämän täytyy jatkua, vastuullisesti nähtävänä ja supersankareiden tähdittämänä alana! :-* ❤️💋

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 477
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #22 : Kesäkuu 09, 2020, 19:41:56 »
Teki hetken mieli perustaa ketju otsikolla "Parisuhde, maksullisen seksin pelastus vai tuho", mutta sitten maltoin mieleni. Ehkä tuohon liittyvät keskustelut saadaan ynnättyä tähän ketjuun. :)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #23 : Kesäkuu 09, 2020, 20:32:59 »
Ei minun avioliittoja ole pelastaneet huorat, mutta eivät kaataneetkaan. Seksiriippuvuus sen sijaan on ollut suurin syy suhteiden kaatumiseen. Kaiken lisäksi en koe itse sitä ongelmaksi.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksullinen seksi, parisuhteen pelastus vai tuho
« Vastaus #24 : Kesäkuu 13, 2020, 23:48:48 »
Omalla kohdallani se on ollut pelastus, lähinnä avartava ja siten olen oppinut ymmärtämään näitä asioita paremmin.
Mutta en osaa selittää, miksi näin on - ehkä rakkaus vakikumppaniin on sen verran monimutkainen ja eri osista koostuva asia...
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi