Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko tänä vuonna tulossa turskien Juhannuskalenteri?  (Luettu 647 kertaa)

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko tänä vuonna tulossa turskien Juhannuskalenteri?
« Vastaus #20 : tänään kello 19:21:32 »

Jos keskiviikko 27.6. iltaan mennessä on löytynyt tarpeeksi, niin:

Kätevä juhannuskalenteri, kun julkaistaan juhannuksen jälkeen ;)

Aivan, keskiviikko 27.5. iltaan mennessä ... kiitos korjauksesta!

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #21 : tänään kello 19:54:28 »
Joo ei mitään dickpick-kalenteria. Niitä on nähty riittämiin, uskokaa pois.

Sanot noin vain, koska et ole nähnyt mun dickpicciä.

No oho. ;D  Tälle itseluottamukselle on sanottava että nostan näkymätöntä hattuani ja tämähän olisi melkein nähtävä.

Mutta oikeasti kaipaisin mielikuvitusta tässä hyvät herrat. Mikään ei ole niin helppo ja halpa kuin dickpick.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #22 : tänään kello 21:03:06 »
Tätä en ymmärtänyt mainita, koska on niin itsestäänselvää minulle, mutta, parempi mainita. Alla päivitetty selitys:

- Tämä on täysin luottamuksellista. En kerro kuka on missäkin kuvassa. Itse saa kertoa, tietty, jne.
- Jos kuvan koko tai tiedostotyyppi on epätavanomainen, enkä sitä pysty itse muokkaamaan järkeväksi, pyydän uuden.
- Sen sijaan että laittaisi dickpic:ejä, niin mieluummin jotain jota naiset ehkä tykkää katsella, tai muuten hauskaa. Tai, edes koivunlehti koristeeksi siihen dickiin.
- Kuvien järjestys arvotaan, ja jokaiselle kerrotaan milloin oma kuva on tulossa.
- Jos kuva on trollaamista/feikki/yms, pyydän uuden, mutta vain jos uskon, että k.o. henkilö oikeasti oikean kuvan pystyisi lähettämään. En todennäköisesti usko.
- K.o. kuvat poistuvat (en edes aloita postaamista, ellei semmoista kalenterikeskustelua, joka poistuu, saada aikaan). Poistan myös itseltäni.

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (193)
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #23 : tänään kello 21:26:33 »
Pyydät vain modeja poistamaan kun sen aika - niin joulukalenterinkin kanssa toimittu.  :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Tsekkaa kalenteri!

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : tänään kello 21:41:40 »
Pyydät vain modeja poistamaan kun sen aika - niin joulukalenterinkin kanssa toimittu.  :)

Joulukalenteri & aiemmat juhannuskalenterit olivat ymmärtääkseni sellaisia threadeja, joihin ei pystynyt kirjoittamaan kommentteja? (Eli, varattu vain yhdelle kirjoittjalle, ja väritys kuvasti että ei ollut tavallinen threadi). (?)

Ja sen takia erilliset kommentointithreadit?