Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suurin määrä asiakkaita mitä olet ottanut vuorokaudessa?  (Luettu 5551 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suurin määrä asiakkaita mitä olet ottanut vuorokaudessa?
« Vastaus #20 : Kesäkuu 12, 2020, 01:25:20 »
Tässä kävis Liftillä silleen että parin tunnin panemisen jälkeen yrittäisin kontata suihkuun mutta Puuma tarttuisi nilkasta kiinni ja sanoisi hymyillen "hei poika, nyt nussitaan"
Why so fragile?

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suurin määrä asiakkaita mitä olet ottanut vuorokaudessa?
« Vastaus #21 : Kesäkuu 12, 2020, 05:30:53 »
Ennätys yhdelle päivälle 15 asiakasta. Tiesi kyllä todella saaneensa kunnolla sen jälkeen, olin niin poikki että putosin suorin jaloin sänkyyn, hutsukamppeineen ja meikkeineen päivineen.

Huh, mikä saldo! Minun ennätys on ollut vuosia sitten 11 asiakasta pv 🙈😁 En ikinä enää pystyisi lähellekään samaan, enkä edes haluaisi.

Ja ajatella että ulkolaiset liukuhihnat tekee tuota joka päivä suurinpiirtein. Ja tuskin heiltä sitä edes kysytään haluavatko. :(

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suurin määrä asiakkaita mitä olet ottanut vuorokaudessa?
« Vastaus #22 : Kesäkuu 12, 2020, 07:48:35 »
Respectit viidestätoista! :D Mulla taitaa olla seitsemän enkka.

Kyllä sitä ehtii yhden vuorokauden aikana varmasti enemmänkin kun 15, jos tähdet on suotuisia. Oli yhtä hulinaa, eka tuli seitsemän aikaan aamulla, vartin päästä jo seuraava ja kolmas puolen tunnin sisään. Pikapanoja tuosta määrästä oli 8, muut tuntitapaamisia. :D
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suurin määrä asiakkaita mitä olet ottanut vuorokaudessa?
« Vastaus #23 : Kesäkuu 13, 2020, 20:15:41 »
11, Lahden keikalla. Miehillä seisoi päivän mittaan, mulla oli pää tööt seis illalla.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suurin määrä asiakkaita mitä olet ottanut vuorokaudessa?
« Vastaus #24 : Kesäkuu 13, 2020, 20:47:37 »

Asiakkaille varaan aikaa eli en suostu liukuhihnaan. Aikoinaan ryhmäseksiharrastuksessa saattoi olla kymmenkunta parissa tunnissa. Miehiä ja jokunen nainen  :)
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suurin määrä asiakkaita mitä olet ottanut vuorokaudessa?
« Vastaus #25 : Kesäkuu 13, 2020, 20:53:27 »
Respectit viidestätoista! :D Mulla taitaa olla seitsemän enkka.

Kyllä sitä ehtii yhden vuorokauden aikana varmasti enemmänkin kun 15, jos tähdet on suotuisia. Oli yhtä hulinaa, eka tuli seitsemän aikaan aamulla, vartin päästä jo seuraava ja kolmas puolen tunnin sisään. Pikapanoja tuosta määrästä oli 8, muut tuntitapaamisia. :D

Ihan loistavaa toi 15! :)
Voin kuvitella et ollut vähän hulinaa ;D

Olen kuullut et joskus joillain aikoinaan ollut 20 asiakkaan päiviä, mutta ne taitaa olla kyl niitä enkkoja. Noh, tuollainen vaatii et joukossa on lyhyitäkin aikoja & hyvin sutjatkaat vaihdot ja varmaan pitkät päivät.

En silti sano ettei tuollaista olisi hauska kokeilla, mutta se voi olla että muutaman kokeilun jälkeen toteaisi ettei kiitos enää. :D
Toisaalta lyhyet tapaamiset voi olla kevyempiä kuin pitkän tapaamiset, vaikka niitä olisi määrällisesti tuplatkin enemmän. Mutta sit toi määrä luo sen majoituksen kannalta yleensä epätoivotun suuren trafiikin, niin tuon kanssa ainakin itse joudun tasapainoilemaan. Aika harvassa paikassa sitä voi loppujen lopuksi pitkän päälle pikaisia myydä ilman huolta et alkaa herättää huomiota. :(
Harmi sinällään.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suurin määrä asiakkaita mitä olet ottanut vuorokaudessa?
« Vastaus #26 : Kesäkuu 14, 2020, 00:19:12 »
Ennätys yhdelle päivälle 15 asiakasta. Tiesi kyllä todella saaneensa kunnolla sen jälkeen, olin niin poikki että putosin suorin jaloin sänkyyn, hutsukamppeineen ja meikkeineen päivineen.

Huh, mikä saldo! Minun ennätys on ollut vuosia sitten 11 asiakasta pv 🙈😁 En ikinä enää pystyisi lähellekään samaan, enkä edes haluaisi.

Ja ajatella että ulkolaiset liukuhihnat tekee tuota joka päivä suurinpiirtein. Ja tuskin heiltä sitä edes kysytään haluavatko. :(

yritätkö jotenkin tässä sanoa, että eivät halua aka oisivat paritettuja? eiköhän ne ole täällä vähän keskimäärin erilaisesta syystä monet kuin suomihupakot

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suurin määrä asiakkaita mitä olet ottanut vuorokaudessa?
« Vastaus #27 : Kesäkuu 14, 2020, 10:19:47 »
Aihe ei varmaan ole tabu, mutta itseä lähinnä huvittaa tän tyyliset kuinka paljon horot tienaa spekulaatiot.
Monia tuntuu tuo kovin kyllä kiinnostavan.
Kuten poromiehet sanoo, ei ole välttämättä ihan ok kysyä kuinka paljon poroja jollakin on, koska se on sama kuin kysyisi kuinka paljon rahaa jollain on. Tai voihan sitä aina kysyä, mutta ei siihen vastauksia anneta. Tai ainakaan rehellisiä sellaisia ;D

Mutta kaikille uteliaille turskille voin antaa vinkin, niitä poroja on enemmän kuin yksi, joten ei, sinä et ole ainoa. 8)

Aika ontuva vertauskuva.

Koko poromäärä x raha = omaisuus.
Suurin asiakasmäärä päivässä = ei anna mitään kuvaa koko vuoden asiakasmäärästä.