Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SD tytöt  (Luettu 9056 kertaa)

Poissa dijon

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: SD tytöt
« Vastaus #40 : eilen kello 19:44:30 »
[Autistinen tekstiseinä boldatuilla alaotsikoilla]

Mitäs vittua tää on? Ei kukaan pyytänyt bustaamaan sivustoa tai nimimerkki "Kallioketun" ennustuksia tulevaisuuden trendeistä.

_
dijon on sinappi

Poissa KallioKettu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : eilen kello 20:05:06 »
Mitäs vittua tää on? Ei kukaan pyytänyt bustaamaan sivustoa tai nimimerkki "Kallioketun" ennustuksia tulevaisuuden trendeistä.

Ylläpitoon vaan yhteyttä niin ne kyllä poistaa kaikki paskapostaukset.

Poissa sosialisti

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #42 : eilen kello 21:50:38 »
Hyvä postaus KallioKetulta. Oletko kirjoittanut onnistuneen profiilitekstin, joka on myötävaikuttanut menestykseesi?

Poissa KallioKettu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : tänään kello 00:17:16 »
Hyvä postaus KallioKetulta. Oletko kirjoittanut onnistuneen profiilitekstin, joka on myötävaikuttanut menestykseesi?

Joo kyllä se profiili + yleinen viestintä vaikuttaa ihan hitosti. Profiilia katsoo aika harva mutta olen saanut ihan sen kautta kourallisen yhteydenottoja ilman että itse olen tehnyt mitään. Yleensä kerron viestissä että mitä haen ja sit vinkkaan tietty että profiilissa on lisätietoja. Itse haen siis 2-3h deittiä jossa pääpaino tutustumisella ja läheisyydellä. Mä saan panna ihan tarpeeksi 2-3h deitillä vaikka siitä tunti menisi muuhun.

Pidän viestinnän selkeänä ja asiallisena. Ainoa seksijuttu minkä varmistan on se että yhdyntä kumilla ja suuhommat ilman. Mitään rasvaista en pistä, se virhe tuli tehtyä. En myöskään ekaksi ehdota enää hintaa. Eka on tärkeä katsoa kiinnostaako neitiä lainkaan ja tuntuuko että on hyvä match. Jos molemmista tuntuu hyvälle niin hinta ei tule esteeksi. Kumpikin kun haluaa tavata niin kompromissi löytyy helposti.

Seksijuttuja en kysele koska owo, cim, face fuck ja syväkurkku on ollut ihan ok ilman kyselyä. Toki jotkut noista on sellaisia että kokeillaan että miten hoituu. Mutta se on just hauskaa. En mä oleta että joku imasee mun keskimääräisen kullin kokonaan suuhunsa. Kun on pohja luotu luottamukselle ja toisen kunnioitukselle niin seksihommissa voi kokeillla kaikkea. Neidit osaa lukea tilannetta ja tietää että mun kanssa on turvallista puuhailla. Ei ole pelkoa että yhtäkkiä sylkeä naamaan tai koitan tunkea munan palleineen kaikkineen suuhun tms. Uskoisin että myös rajummat otteet onnistuu kun tuo pohja on luotu. Itsellä ei ole toistaiseksi ollut moisiin halua.

Voi tietty olla että toi seksiosuuden pervoilu on mulle suotu koska koitan olla myös ns. hyvä isäntä. Mulla on hyvät ohjeet, suihkut, pyyhkeet jne. ja koitan tehdä tapaamisesta mahdollisimman rennon ja luonnollisen. En siis halua mitään korkokenkiä, monimutkaisia alusasuja tms. Olen saanut tosi usein jo etukäteen palautetta että musta tulee turvallinen ja lämmin filis. En toki tiedä mitä muut turskat kirjoittelee. Mä kirjoitan lauseita ja hyvin selkeästi. En mitään kolmen sanan vastauksia. Ehkä siitä tulee selllainen kuva että toisessa päässä on vanha herrasmies :D