Jonkun verran tullut kyselyä eri kanavia pitkin SD-tytöistä joten kerron nyt itse pidemmän kaavan mukaan miten olen deiteille päässyt ja mikä on ollut yleinen kokemus.
Deiteille pääsyOlen vaan niin vitun hyvä

, ei vaan kyse on pitkälti siitä että mulla sattui olemaan muutama päivä luppoaikaa ja tykitin SD:ssä kuin mielipuolinen konsanaan. Pistin viestiä jokaiselle joka vähänkin sai viisarin värähtämään ja olin koneella niin näin heti kun joku pisti viestin. Käytän sivustoa pääsääntöisesti tietokoneelta joten on nopea viestiä useamman kanssa. Tuntuu että paras sauma on silloin kun kumpikin on online. Jos sokeri on poissa niin aika epätoivoista saada deittiä. Se on tuurista kiinni selaako ne sun profiiliin ja katsoo "ah tälle kannattaisi vastata".
Juttelin sokerineitien kanssa ja he saavat niin paljon viestejä että ei niissä pysy perässä. Sieltä tulee kaikkea "mitä kuuluu?" tyylistä kyselyä. Tykkäsivät suorasta toiminnasta. Eli mä avaan pelin sillä että kysyn kiinnostaako sponssi seksiä vastaan. Usein myös ehdotan jo heti jotain hintaa parille tunnille ja sanon että neuvoteltavissa.
Jos sokeri osoittaa että kiinnostaa niin koitan saada siirrettyä keskustelun telegramin puolelle (tai kik mutta se on mainospaskaa eikä toimi aikuisten tietokoneella). Tämä sen takia että vaikka sä juttelisit just nyt sen sokerin kanssa niin sokeri koittaa jutella 20 muun kanssa. Jos sä koitat sopia tapaamista kolmen päivän päähän ja joku muu huomiselle niin toki toi huomisen aikaa haluava on tärkeämpi asiakas. Ja vaikka saisit sovittua hinnan niin ajan sopimiseen voi mennä monta päivää ja se sun viestisi hukkuu muiden joukkoon.
TG:ssä asiat on 10x helpompia. Toki sielläkin välistä joku jättää vastaamatta mutta suurimman osan kanssa tg:lle meno tarkoittaa sitä että tässä oikeasti halutaan tavata.
Mutua: oman paikan omaaminen voi helpottaa jos haluat tavata kovin nuoria sokereita. Tietty kokemushan sekin olisi kun voisi aamupalalla vaihtaa mielipiteitä sokerin vanhempien kanssa. Tämän takia ilmoitan aina ekassa viestissä että oma paikka löytyy.
DeititRE/naapuripalvelussa olet selkeästi menossa maksullisen seksin apajille ja kun olet kerran käynyt niin homma toimii samalla tavalla jokaisessa paikassa. Sokereiden kanssa ei. Se eka hetki kun näkee tuntuu just siltä että tapaan tässä viehättävän nuoren naisen. Ei siinä edes ajattele että panopuuhiin ollaan menossa. Jokaisen kanssa on tullut hyvin juttuun ja ovat olleet äärettömän mukavia. Onko tukka sekaisin jos on satanut? Kyllä. Onko meikki viimeisen päälle? No ei ole. Onko extra seksikkäät pitsihepenet? Ei ole. Voi olla että noita asioita voi toivoa tai jotkut moiset asiat huomioivat mutta itse olen tykännyt juuri siitä että tapaan normaalin nuoren naisen.
Puuhastelun aikana missään ei näy kosteusliinoja, isoa kasaa erilaisia kumeja tms. Itse asiassa sokerilla ei välttämättä ole omia kumeja lainkaan. Yksikään ei ole halunnut/osannut laittaa kumia päälle joka taas lisää tunnelmaa siitä että tässä peuhataan aivan ihanan tavallisen naisen kanssa. Edes kortsupaketin aukaisu ei ole sujunut kaikilta joka on ollut vaan hiton hauskaa kun on kahdestaan koitettu saada kumi ulos.
Seksi ei ole ollut suorittamista. Ei sellaista että nyt asento a, sitten b vaan enemmänkin luonnollista ja toki itsestä johtuen kömpelöä. Siinä missä ammattilainen osaa mennä oikeisiin asentoihin ja pistää koivet just eikä melkein, sokeri ei enkä minäkään osaa just oikein ohjailla. Sit siinä sovitellaan kahta kehoa oikeisiin asentoihin.
Suihinotto on taitolaji sehän on selvä. RE/naapurisivustolta löytyy palveluntarjoajia joiden suikkarit ovat 4/10 ja pienestä katkaravusta suuhun menee ehkä puolet. Sokerin kanssa kulli on uponnut syvälle suuhun ja muutenkin on ollut fiilis että hei hän tietää mitä tekee. Palleja on imetty ilman mitään lisämaksua. Suuhun on saanut nussia omaan tahtiin. Toki mun otanta on pieni mutta silti. Tulee fiilis että tässä pidetään hauskaa sen sijaan että jossain excelissä pyöritetään että montako euroa mistäkin eri asiasta laskutetaan.
Yksikään sokeri ei ole katsonut kelloa. Parin tunnin aika onkin 2.5h ihan vaan koska juttua on riittänyt ja on ollut oikeasti hauskaa. En ole venyttänyt deittejä tai ajatellut "hah saanpa enemmän samalla rahalla" vaan kaikki on tapahtunut luonnollisesti.
En suosittele sokerideitteä seuraavilleJos tykkäät ammattimaisesta menosta joka on hiottu vuosien saatossa huippuunsa niin sokerideittailu ei ole sua varten. Jos haluat vaan tehokkaasti nussia ja käydä lempiasentosi läpi niin noh kai se toimii mutta mun mielestä RE/naapuri hoitaa tuon paremmin. Jos haluat valita jostain isosta palveluvalikoimasta hirveän kasan eri juttuja niin en tiedä onko sokerideittailu parasta siihen.
Suosittelen sokerideittailua seuraavilleHaluat viettää aikaa ja paneskella nuoren, nätin, fiksun ja erittäin mukavan naisen kanssa ilman kelloon katsomista. Ehkä haluat fiilistellä omia nuoruusvuosia ja mitä silloin teit tai ehkä haluat nyt kokea niitä juttuja joita et silloin kokenut. Ehkä haluat kesken suihinoton ottaa sokeria päästä kiinni ja nussia suuhun ilman että tulee "ei käy, maksa lisää". Toki maalaisjärki käteen. Pointti on siinä että seksi sokerin kanssa on ollut hauskaa ja sellaista jossa voi itse myös tehdä asioita ilman että jokainen asia on sovittu etukäteen. Jos tykkäät suihinotosta ilman kumia niin suositelen sokerideittailua. Mun kuplassa ehkä 5% on sanonut että ei onnistu. Yksikään ei ole pyytänyt lisähintaa tuosta.
Miksi jatkan sokerideittailuaSokerideittailu on tehnyt seksistä hauskaa sen sijaan että sen ostaminen ja palvelussa käyminen tuntuisi jotenkin kliiniseltä. Toki hyvä PT on hyvä PT ja niitäkin on paljon. En ota heiltä mitään pois. Mutta jotenkin itseäni viehättää kaikki se luonnollisuus ja epätäydellisyys joka tapaamisessa on.
Ennustan jo nyt että jonkun ajan päästä RE:ssä voit valita palveluksi GFE:n sijaan sokerin. Ja heti sen perään duon sijaan voit tilata suolan ja sokerin jossa toinen on piinkova ammattilainen ja toinen tavallinen nainen.