Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SD tytöt  (Luettu 5754 kertaa)

Poissa C.G.E. Bannerheim

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SD tytöt
« Vastaus #20 : eilen kello 18:55:01 »
Tähän täsmennyksenä että kuvallisella profiililla pääsee selaamaan ilmoituksia, mutta yhteydenotto vaatii jäsenmaksun maksamisen.

Pakko kysyä että maksatteko te tuosta ton kk-maksun vai voiko tuota sivustoa käyttää myös ilmaiseksi? Sen verran hyviä mimmejä löytyy maksuttomiltskin sivustoilta että tuntuu järjettömältä maksaa tollasests sivustosta.

Itse maksoin jokusen roposen, en muista mitä. Mitä olen sokerineitien kanssa jutellut niin aika monella miehellä on ilmeisesti joku AI-kuva profiilissa. Olisiko sen takia että kuvan kanssa palvelun käyttö on miehille ilmaista?

Sokerineiti itse kertoi mulle että ne miehet jotka käyttää tuota sivustoa, eivät halua sitä naapurisivuston/re palvelua. He haluavat päästä panemaan nuoren "viattoman" naisen kanssa vs. ammattilaisen kanssa.

Poissa pillut_pyöreeks

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : tänään kello 10:46:26 »
mikä on käypä hintataso näiden amatöörien kans joita olette tavanneet?

Poissa KallioKettu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : tänään kello 11:02:42 »
Koitin tavata sexyone997. Pyysi tähtitieteellistä hintaa mutta kun vähän perustelin että miksi se on aivan mahdoton niin päästiin sopuun hinnasta. Hän lähetti myös lyhyen giffin josta näki millainen ilmestys minua odottaisi. Arvostin.

Hinta ja palvelut oli sovittu. Sovittiin vielä että varmistetaan myöhemmin että treffit on voimassa. No varmistuksessa hän sanoikin että ei ottaisi suihin (wtf, en ole ikinä kuullut palvelusta johon ei tuo kuulu). Sitten kun vähän juteltiin niin olisi halunnut lisää rahaa.

Tällä kertaa Kettu peruutti tapaamisen ja on ylpeä siitä että ajattelu tapahtui yläpäässä eikä alapäässä.

Poissa KallioKettu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : tänään kello 11:07:21 »

Vaihtelee. Maksoin 200e/2h, 100e/suihinotto (oli 10/10). Tollanen 300e tuntuu olevan pk-seudulla useilla pyyntinä ja yleensä 2h tapaaminen. Tämä siis jos nyt ylipäätänsä löydät jonkun jonka kanssa keskusteluissa pääsee noin pitkälle. Vähän on narulla työntämistä. En tiedä onko joku telegram, kik tms. group parempi lähde tälläiselle amatööritoiminnalle.

Poissa Köljörinta

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : tänään kello 14:38:35 »
Yritin laittaa SD sivustolle tekoälyn tekemän kuvan. Ei mennyt läpi.
On vissiin pakko laittaa oma kuva jos haluaa selailla daamien kuvia?

Poissa jagge

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : tänään kello 17:21:35 »

Itse sovin pääasiassa 12h+ deittejä tyttöjen kanssa ja siihen tämä on parempi kuin RE, ... tai ....

Onko sun ekat treffit tytön kanssa heti tuollaiset vai onko sulla aikaisempia treffejä ko. tytön kanssa aiemmin? Itse en ole heti uskaltanut tuollaiseen lähteä ja tuntuu, että ne ketä olen tavannut niin lopettelee tuolla ennen kuin ehtii toisille treffeille jos sellaisille kelpuuttaisi.

Lisäksi Turun tarjonta on niin väljähtänyttä, että pitää lähteä PK-seudulle, että se myös hidastaa toimintaa. Viimeksikin kun kesälomalla kävin niin lopulta kenenkään kanssa en saanut treffejä sovittua, joten piti naapurilla mennä.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 17:35:57 kirjoittanut Shark »

Poissa TreSetä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : tänään kello 18:29:31 »
Tytöt pyytää mitä pyytää ja sä valitset onko se sun mielestä kannattavaa. Ihan niinku kaikkien muidenkin kanssa.

Itse sovin pääasiassa 12h+ deittejä tyttöjen kanssa ja siihen tämä on parempi kuin RE, ... tai ....

Onko sun ekat treffit tytön kanssa heti tuollaiset vai onko sulla aikaisempia treffejä ko. tytön kanssa aiemmin? Itse en ole heti uskaltanut tuollaiseen lähteä ja tuntuu, että ne ketä olen tavannut niin lopettelee tuolla ennen kuin ehtii toisille treffeille jos sellaisille kelpuuttaisi.

Lisäksi Turun tarjonta on niin väljähtänyttä, että pitää lähteä PK-seudulle, että se myös hidastaa toimintaa. Viimeksikin kun kesälomalla kävin niin lopulta kenenkään kanssa en saanut treffejä sovittua, joten piti naapurilla mennä.
Vaihtelee, useamman kerran on ollut näin. Joskus jopa niin että tyttö tulee toisesta kaupungista tällaiseen tapaamiseen kun nähdään ekaa kertaa.

Ja onhan toi tarjonta pk-seudulla paljon parempi, siellä mäkin pääasiassa tyttöjä tapaan.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 18:33:34 kirjoittanut TreSetä »