Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vastuullisuus asiakkaan tunteisiin  (Luettu 296 kertaa)

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vastuullisuus asiakkaan tunteisiin
« : eilen kello 18:13:11 »
Vastuullisuus on nyt muotia liike-elämässä. Toisen langan innoittamana tuli mieleen herättää keskustelua siitä, miltä vastuullisuus seksialalla näyttäytyy, kun kyse on asiakkaan tunteiden hyväksikäyttämisestä ja sen valta-aseman hyödyntämisestä, johon myyjällä on tällä alalla mahdollisuus lemmen- ja hellyydenkaipuusta kärsiviin (mies)asiakkaisiin?

Myyjä voi helposti päästä tilanteeseen, jossa hän saa luotua asiakkaalle voimakkaan tunne-elämyksen ja sitä kautta riippuvuuden. Miehen lemmenkaipuuta on helppo käyttää taloudellisesti hyväkseen ja pumpata asiakkaasta rahaa enemmän kuin tällä olisi varaa kuluttaa. Joskut myyjät käyttävät tätä aika siekailematta hyödykseen ja strippiklubeilla nähnyt tästä aika karujakin esimerkkejä. Toisaalta olen tavannut myyjiä, jotka pistävät tällaiset asiakassuhteet herkästi poikki juurikin siitä syystä, että eivät halua käyttää toista hyväkseen. Ovat siis vastuullisia.

Mediassa on ajoittain keskustelua siitä, miten puhelinmyyjät ja muut kauppiaat käyttävät iäkkäitä hyväkseen ja surutta myyvät näille kaikenlaista turhaa mistä he eivät ymmärrä ja mitä he eivät tarvitse. Seksialalla siihen on ehkä jotain analogiaa niiden asiakkaiden kohdalla, jotka ovat alttiita tunteiden hyväksikäytölle. Miten näette myyjän vastuullisuuden suhteessa näihin tilanteisiin?

Ja jotta puhumme samasta asiasta, loppuun vielä vastuullisuuden määritelmä siten kuin se esg-asiayhteydessä määritellään: Vastuullisuus tarkoittaa omien tekojen ja toiminnan vaikutusten ymmärtämistä, arviointia ja vastuun kantamista niistä.

Tämä avaus siis vain keskustelun herättämiseksi, ei kenenkään moralisoimiseksi.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (57)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vastuullisuus asiakkaan tunteisiin
« Vastaus #1 : eilen kello 19:00:09 »
Tällä alalla pystyisi helposti myymään asiakkaalle tarpeita joita hän ei ole tiennyt tarvitsevankaan. Lisämaksusta tietysti. Varsinkin jos asiakkaalle on syntynyt tunneyhteys palveluntarjoajaan.

Itse olen joutunut laittamaan pitkäaikaisen asiakassuhteen poikki. Hän sanoi muuttavansa minun luokse. Olisi valmis jättämään parikymmentävuotisen avosuhteen jos ottaisin hänet vastaan.
Eikä hän ole ainoa joka olisi ollut valmis jättämään koko siihenastisen elämänsä vain päästäkseen minun kanssa saman katon alle.
No aina voi unelmoida ja aina voi kysyä. Sitä ei voi kieltää. Kunhan ymmärtää myös mitä ei-sana tarkoittaa käytännössä.

En tiedä onko tuonkaltaisissa tilanteissa kyse oikeista tunteista vai siitä miten turvaa itselleen sen mitä on saanut kauttani. Olettaen tietysti, että samat sessiot jatkuvat parisuhteessa.

Palveluntarjoajan vastuu..vaikea alue.
Kuinka moni pt olisi valmis luopumaan hyvästä (säännöllistä rahantuloa) asiakassuhteesta kun huomaan asiakkaan rakastuneen.
Tai jos saa tietää, ettei asiakkaalla olisi oikeasti rahaa käyttää pt:n palveluihin mutta kun ne tunteet.

Mikä on sopiva gfe ja koska se on liikaa. Rajan vetäminen on vaikea asettaa johonkin tiettyyn kohtaan kun jokaiselle asiakkaalle se tarkoittaa eri asioita.
Palveluntarjoaja ei voi jatkuvasti jokaisen asiakkaan kanssa miettiä uskaltaako katsoa silmiin jos hän rakastuu. Uskaltaako koskettaa tai silittää. Uskaltaako halata.
Gfe on oikeasti vaikea laji.

Olen joskus sanonut, asiakkaan voi sitouttaa itseensä olemalla niin hyvä, että hän tulee takaisin. Koska tarvitsee sitä mitä voi saada juuri tältä pt:ltä.
Käytännössä tuo menee juuri noin ja siinä se vaara onkin.

Kuinka paljon kirjoitin aiheen sivusta. Osuiko edes yhtään aloittaja tarkoittamaan aiheeseen.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa namnam

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : eilen kello 20:48:10 »
Aikuinen on vastuussa omista tunteistaan. Ja en ole vastuussa jos gfe:ni on ollut niin onnistunutta, että asiakas ei erota sitä oikeasta elämästä. Mä myyn illuusiota, en myy sitä mikä ja millainen mä siviilinä olen.

En ihan ymmärtäny miten "helposti pumpataan" rahaa? Olis kiva saada käytännön esimerkki tälleen tavan huoran näkökulmasta jolle varataan aika, maksetaan, psnnaan ja poistutaan. Missä kohdassa pumppaan extraa?

Poissa Kalamaja

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : tänään kello 00:38:06 »
En ihan ymmärtäny miten "helposti pumpataan" rahaa? Olis kiva saada käytännön esimerkki tälleen tavan huoran näkökulmasta jolle varataan aika, maksetaan, psnnaan ja poistutaan. Missä kohdassa pumppaan extraa?

Laittamalla vaikka viestiä asiakkaalle, että "Hei muru! Mulla on ihan hirvee ikävä sua? Koska tuut taas käymään?  :kiss: Voitaisko tällä kertaa sopia vähän pidemmät treffit, kun sun kanssa on niin kivaa :inlove:"

Keinoja rahan pumppaamiseen kyllä riittää, kunhan on sopivan röyhkeä.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #4 : tänään kello 03:01:25 »
Hyvä, että ainakin Viola edellä tunnistaa asian ja tuntuu itse toimivan vastuullisesti. Kyllähän *hyvä* hupakko voi halutessaan tyhjentää ihastuneen asiakkaan tilin / muut säästöt aika nopeastikin, joa asiakas itse ei ymmärrä olevansa hyväksikäytön kohteena.

Tämä lienee myös pääsyy siihen, että huoran ammatti on ollut ns. valtavirtayhteiskunnassa jokseenkin vieroksuttu. Huoriin on lyöty epäluotettavuuden leima ja varmaan osin syystäkin.

Toisaalta, vaikka olisikin hyväksikäytetty, fuse-hupakon asiakas saa sentään oikeaa pimpulaa ja läheisyyttä vastineeksi rahalleen. Jotkut ihmiset lankeavat puhtaisiin nettihuijauksiin ja lupauksiin rakkaudesta ihan vain nettiviestinnän perusteella ja osa häviää huijareille kymppitonneja yhdessä hujauksessa. Tässä suhteessa petollisinkin perinteinen huora näyttäytyy melko rehellisenä otuksena - kunhan nyt antaa kunnolla kaikkia reikiä ::)

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : tänään kello 06:32:04 »
On kyllä vaikea ajatella, että seksityöntekijöiden vieroksuminen johtuisi merkittävässä määrin mahdollisuudesta kupata asiakasta. Yksipuolista ihastumista on hyväksikäytetty niin paljon muutenkin kuin seksityöhön liittyen. Sanoisin, että historiallisesti seksityöntekijät ovat olleet alisteisemmassa asemassa asiakkaisiin nähden ja suuremmassa vaarassa erilaiselle hyväksikäytölle. Hyvä jos tämä on muuttumassa ja stigma työhön liittyen katoamassa.

Ja tosiaan niin kauan kuin rahalle saa ihan sen asianmukaisen palvelun, niin kusetus ei nyt ihan älyttömältä kuulostaisi joka tapauksessa.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #6 : tänään kello 08:23:18 »
Jokainen mies joka korviaan myöten rakastuu huoraan, kuuluu tulla niin pahasti kupatuksi, että jäljellä jää vain tuulen huuhtoma perse.
Runopoikia & Runkkareita

Poissa namnam

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #7 : tänään kello 08:24:20 »

Laittamalla vaikka viestiä asiakkaalle, että "Hei muru! Mulla on ihan hirvee ikävä sua? Koska tuut taas käymään?  :kiss: Voitaisko tällä kertaa sopia vähän pidemmät treffit, kun sun kanssa on niin kivaa :inlove:"

Keinoja rahan pumppaamiseen kyllä riittää, kunhan on sopivan röyhkeä.

Eipä tulisi mieleenkään toimia tuolla tavalla.