Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Black Lives Matter.  (Luettu 22351 kertaa)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #20 : Kesäkuu 07, 2020, 13:10:57 »
Tässä olen ihmetellyt jo jonkin aikaa sitä, että missä viipyy mielenosoitukset lasten hyväksikäyttöä vastaan ja raiskauksia vastaan.

Tuntuu kummasti sille, ettei me härmäläiset itse tajuta aloittaa mitään tällaista, vaan kaiken pitää tulla muualta.

Oon miettiny ihan samaa. Kyllä aikuisen miehen takia ollaan barrikadeilla, mutta maahanmuuttajan raiskaaminen naisten vuoksi ei paljon liikehdintää näy. Pääosin juuri sen takia kun ei haluta leimautua rasisteiksi.

Pitääkö sitten järjestää heti perään toinen mielenosoitus muiden kuin maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista? Vai eikö syntyperäisten suomalaisten tekemät raiskaukset ole niin paha juttu? Jos haluat järjestää kuvailemasi kaltaisen mielenosoituksen, niin siinähän ei ole se raiskaamisten vastustaminen pääasiassa, vaan joku muu asia..? Näin minä näkisin asian.

Raiskauksista ylipäätään pitäisi puhua enemmän. Tuo vaan todistaa sen kun mainitaan maahanmuutto ja raiskaus samassa lauseessa, niin pitää heti mainita se kuinka suomalainenkin raiskaa🙄
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #21 : Kesäkuu 07, 2020, 13:11:25 »
Sillä lailla.....aika nopeasti päästiin BLM:n ihmettelystä mamujen tekemiin raiskauksiin.  :o Parille foorumin Anolle tekisi yhteiskuntaopin ja historian opinnot ihan hyvää.
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #22 : Kesäkuu 07, 2020, 13:17:54 »
Aika usein osoitetaan mieltä että jonkun muun pitäisi muuttua. Ollaan meitä ja heitä. Yleensä 'me' ollaan parempia kuin 'he'.

Liian usein tuntuu riittävän ihmisille että voi samaistua 'meihin' ilman että lähdetään oikeasti muuttamaan ja ehkä itsekin muuttumaan.

Jos miekkarit nähdään tekemisen kliimaksina niin se naurattaa ja vähän harmittaa mua. Riippuen asiasta. Miekkarit osana tai ehkä alkuna johonkin parempaan on hyvä juttu.

Mä haluan muuttaa maailmaa paremmaksi ja pyrin omilla valinnoilla ja teoilla muuttumaan ensin itse sen paremman maailman arvoiseksi. Työlästä tämä itsensä muuttaminen kyl on kun lähden niin takamatkalta...😊
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #23 : Kesäkuu 07, 2020, 13:59:31 »
Pitääkö sitten järjestää heti perään toinen mielenosoitus muiden kuin maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista?
Mietin ihan samaa, sillä ei sinänsä ole merktystä kuka sen tekee vaan kun yleensä joku tekee on se tuomittavaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #24 : Kesäkuu 07, 2020, 14:01:43 »
Sillä lailla.....aika nopeasti päästiin BLM:n ihmettelystä mamujen tekemiin raiskauksiin.  :o Parille foorumin Anolle tekisi yhteiskuntaopin ja historian opinnot ihan hyvää.
Toisin sanoen, niistä sun mielestä pitäisi siis vaieta?
Joku oppi sinunkin päähäsi olisi tietysti hyvä saada, vaan taitaa olla turha vaiva.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #25 : Kesäkuu 07, 2020, 14:25:20 »
Eräs asia sitten vituttaa ja raskaasti.
Ajankohta tällaiselle kirjoitukselle on vähän huono, mutta toisaalta, asun Klaukkalassa ja täällä ei ole ketään lynkattu.

Joka ikinen kerta. Vaikka kuinka asiallisesti kirjoitan. Ja vaikka kirjoitan tapahtuneesta/asiasta, enkä ihmisestä. Mä en edes mainitse että kyseessä on tumma poika tuusulasta, niin eikö aina löydy joku tärähtänyt BBC lover järjestön edustaja joka ottaa ihonvärin puheeksi ja kaivaa rasisti kortin perseestä.

Naurettavinta tässä on se että yksikään ulkomaalainen ei ole haukkunut minua rasistiksi, mutta Suomalaiset BBC loverit onnistuu aina vääntämään rasismi kortin. Parhaimmat naurut sain silloin kun seurustelin maitosuklaan kanssa ja taisin olla ainut valkoihoinen joka vietti aikaa niissä neljässä kerrostalossa mutta kun tulin kotiini tapulinkaupunkiin niin olin BBC loverien silmissä rasisti.Kerroin siellä stadin ghetossa että olen valkoisten mielestä rasisti. Silloin sain kuulla että yleensä valkoinen BBC lover näkee rasismin kaikkialla kun tumma poika tuusulasta ei ole nähnyt tai kuullut mitään rasismiin viittaavaakaan.

Olikos muuten niin että huorat ottaa mielummin valkoihoisia vastaan?
Aika suuri osa pelkästään valkoihoisia vastaan?

Sitten kun maistuu valkoinen sekä musta niin voidaan puhua rasismista ja ennakkoluuloista vähän uskottavammin!

Why so fragile?

Poissa kimura

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #26 : Kesäkuu 07, 2020, 15:36:45 »
missä viipyy mielenosoitukset lasten hyväksikäyttöä vastaan ja raiskauksia vastaan.

Kehen tällainen mielenosoitus olisi kohdistettu, oikeuslaitokseen ehkä? Muutoin kysymyksestä ollaan aika yksimielisiä jo valmiiksi, ainakaan jos asianharrastajia itseään ei lasketa.

Ihmetellä täytyy kyllä kuinka helposti Suomessa ja muuallakin lähdetään mukaan BLM:n kaltaiseen tavoitteiltaan häilyvään ja kaukaisten maiden vanhoista etnisistä jakolinjoista ja kaunoista polttoaineensa saavaan liikehdintään. Itse antaisin enemmän ymmärrystä yleismaailmalliselle poliisin militarisoinnin kritiikille. Tunteisiin se ei tietenkään vetoaisi samalla tavalla.

Poissa kimura

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #27 : Kesäkuu 07, 2020, 16:16:37 »

Toimittaja-Enbuske, Sarasvuo ja mallina tunnettu graafikko vaan ovat kaikki sellaisia CV:tä, että ilman nimi-brändiä niillä on vähän arvoa. Eli jos et tunne mallia nimeltä, jona mallina tunnettu graafikko esiintyy, todennäköisesti skippaat seuraavaan.


En epäile etteikö romaneita syrjitä työmarkkinoilla, mutta tämä pisti itselläkin silmään. Sarasvuo on noista räikein, CV on jotakuinkin seuraava:


DIMITRI HAGERT

- koulutus ylioppilas
- bestseller-kirjailija
- TV - ja radiotoimittaja
- pörssiyrityksen toimitusjohtaja noin vuosikymmenen

 :o :o

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #28 : Kesäkuu 07, 2020, 17:12:46 »
Black lives matter organisaatio ajaa poliisien ja viranomaisten rahoituksen alasajoa, taistelee kapitalismia ja "systeemiä" vastaan, tunnetusti mielenosoitusten huligaanit ovat antifa jäseniä.

Se mitä niissä mielenosoituksissa milloinkin sanotaan ajettavan on sitten ihan toinen juttu.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #29 : Kesäkuu 07, 2020, 17:16:00 »
Noh, mä en noiden kaikkien neljän ceeveehen ole tutustunut, mutta en yhtään epäile, etteikö romaneja syrjittäisi työelämässä ja muuallakin. Romanien syrjiminen on sellaista hiljaisesti hyväksyttyä ja harvoin siihen kiinnittävät huomiota edes ne, jotka muuten paasaavat vähemmistöistä ja ihmisoikeuksista.

Varmasti syrjintää löytyy... Mutta ollaan nyt myös itsellemme rehellisiä, että nykyaikana työnhaussa hr varmasti tekee useimmiten edes simppeliä selvitystä, Jos jonkun nimi on Dimitri Hagert... ja sä googlaat sen nimen ja sillä on cv:nä vaikkapa 10 vuotta yrittäjä tvpersoona diibadaaba daa, niin kun sä et löydä siitä ihmisestä mitään, niin sä varmaan kelaat että okei tää on joku läppä? Suomi on aika pieni maa alkaa kikkailemaan jotain nimi leikkiä feikkiprofiililla. Loppuanalyysi oli muutenkin, että nimi vaikutti olevan ongelma. No daa. Eiköhän se ongelma ollut että epärealistiset olettamukset ja hypoteesit siitä, minkälaista paikkaa haetaan valheellisin tiedoin.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #30 : Kesäkuu 07, 2020, 17:30:34 »
Tästä tulee mieleen Jylhä, Sarmaste ja Suomen maskikaupat. Google ei ole itsestäänselvyys osalle.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #31 : Kesäkuu 07, 2020, 18:21:02 »
Black lives matter organisaatio ajaa poliisien ja viranomaisten rahoituksen alasajoa, taistelee kapitalismia ja "systeemiä" vastaan, tunnetusti mielenosoitusten huligaanit ovat antifa jäseniä.

Se mitä niissä mielenosoituksissa milloinkin sanotaan ajettavan on sitten ihan toinen juttu.

Fox News?

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #32 : Kesäkuu 07, 2020, 18:21:54 »
^jep.  ;D
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #33 : Kesäkuu 07, 2020, 18:37:33 »
Jos joku haluaa osoittaa mieltään, siitä vaan. Solidaarisuus mielenosoitukset on kyllä mielestäni vähän turhia.

Sinänsä asia, jota vastaan osoitetaan mieltä on tärkeä. Se, että poliisi teurastaa tummaihoisia Jenkeissä ei ole millään muotoa sopivaa.

Itse kun olen "valkoihoinen lihaa syövä heteromies" en koe syrjintää Suomessa. Jos jokin edellämainitun lauseen asioista olisi toisin uskon, että kokisin joissain tilanteissa syrjintää.

Käsitykseni mukaan Helsingissäkin kysytään muunvärisiltä herkemmin paperit kun etsitään laittomasti maassaoleskelijoita.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #35 : Kesäkuu 07, 2020, 19:23:15 »
^daily mail  ;D

Viva la revolution!  8) Viva la Resistance.
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #36 : Kesäkuu 07, 2020, 19:38:43 »
^Epäiletkö, että fake news?

Poissa kimura

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #37 : Kesäkuu 07, 2020, 19:44:17 »
Ihan mielenkiintoinen haastattelu minusta,  Newsome itse näkee BLM-liikkeen aika erilaisessa valossa kuin missä se esimerkiksi suomalaisessa mediassa tavallisesti esitetään... olettaen tietysti ettei lprman1:n lähdekriittisyys osu tässä oikeaan

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #38 : Kesäkuu 07, 2020, 19:49:09 »
^^Eeeeeikait.  ;D Daily Mail on lehti joka on yleensä ottanut isänmaallis-populistisen kannan..lehteä on myös syytetty rasismista ja suoranaisesta sodan lietsonnasta....uutiset on aina sensaatiohakuisia ja äärikonservatiiveille suunnattuja....vailla minkäänlaista faktan tarkistamista. Lehteä on myös luonnehdittu yleisesti epäluotettavaksi roskalehdeksi ja ei siksi sovellu käytettäväksi lähteenä millekkään luotettavalle tiedonhaulle....oikeastaan journalismin näkökulmasta Daily  Mail voidaan luokitella valeuutisten levittäjäksi.

Sitähän sä kysyit?  :o
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa kimura

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Black Lives Matter.
« Vastaus #39 : Kesäkuu 07, 2020, 19:56:56 »
Hawk Newsomin sosiaalisesta mediasta löytyy linkit kyseiseen haastikseen eli kaiketi allekirjoittaa sen kuitenkin...