Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Istuvan hallituksen kohtalo?
Villerius:
Lintilästä tulee aivan varmasti rahaministeri. Elikeinoministerin pestistä on kova vääntö meneillään. Minulla on eräs nimi mielessä, mutten paljasta sitä. :)
Edit: Näin melkein nimettynä naisvihaajana, elinkeinoministeri tulee olla nainen. :)
Aurora Mature:
Keskusta nostaa mun verenpaineen niin korkeelle etten edes osaa ajatella. Jumalauta, ei siinä puolueessa ole yhtään hyvää vaihtoehtoa!
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Kesäkuu 07, 2020, 13:13:53 ---Keskusta nostaa mun verenpaineen niin korkeelle etten edes osaa ajatella. Jumalauta, ei siinä puolueessa ole yhtään hyvää vaihtoehtoa!
--- Lainaus päättyy ---
On Katri Kulmuni!
Azazello:
--- Lainaus käyttäjältä: Tibenius - Kesäkuu 07, 2020, 13:32:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Kesäkuu 07, 2020, 13:15:21 ---****
--- Lainaus päättyy ---
Mitä minä juuri luin ?
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä esimerkki, että miksi tiettyjä hupakoita pitää välttää yksityisyytensä takia >:(
lprman1:
Keskustalla on valtiovarainministerin paikka, se on tuhannen taalan paikka näyttöihin. Siinä paikassa jos missä voi vaikuttaa talouteen..Lintilä saanee mahdollisuuden..elinkeinoministeriksi tulee Anneli Saarikko. Keskustalle myös sote- ja maakuntauudistus on yksinkertaisesti liian iso juttu jättää taakse.
Puheet siitä, että Kulmuni yrittäisi hajottaa hallituksen lähtivät lehdissä leviämään sen jälkeen kun Keskusta päätti siirtää sunnuntaiksi koolle kutsutun puoluehallituksen ja eduskuntaryhmän kokouksen myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan. Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen vastasi Hesarille tekstiviestitse, että kokoukseen siirtämiseen ”ei liity mitään dramatiikkaa”...ja miksi liittyisi. Jos Kepu kuitenkin päättää lähtä hallituksesta niin kaikki kortit on annettu Marinille ja Kepusta tulee marginaalipuolue vailla mitään tulevaisuutta. Ja nää persuidiootit, jotka haaveilee uusista vaaleista voi sitten katsoa kun uusi hallitus vaalien jälkeen on SDP, Vihreät, Vasemmistoliitto ja RKP yhteensä yli 50% kannatuksella. ;D Voi sitä itkun määrää persuissa sen jälkeen...eipä silti..eivät Halla-ahon johtamat etnosoturit ole itseään hallitukseen tyrkyttämässäkään.
Mitä Keskustan tarpomiseen tulee...sen aiheutti Juha Sipilä samalla tavoin kuin Paavo Lipponen vahingoitti SDP:tä. Aina kun normaali puolue menee Kokoomuksesta oikealta ohi, se putoaa..kuten näissä kahdessa tapauksessa. Kenelle tahansa puheenjohtajalle on kova paikka Sanna Marinin suosion varjossa korjata Sipilän aiheuttamaa tuhoa ja samalla yrittää nostaa oman puolueensa kannatusta. Mutta se miten Kulmunia torpittiin oman puolueen sisällä on aika oksettavaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta