Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varoitus Milena  (Luettu 431 kertaa)

Poissa Reissumies994

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Varoitus Milena
« : eilen kello 22:38:17 »
Eli täälläkin palstoilla oleva Milena ja of tekevä suomalainen palvelun tarjoaja.
Yhteydenpito erittäin vaikeaa ja vastaaminen tuntui olevan hankalaa.
No lopulta vastasi ja aika varattiin. Ei muuta kun auton nokka kohti erittäin kyseenalaista aluetta itä Helsinkiin. Siinä sitten auto johonkin parkkiin ja ohjeiden mukaan kävelin lähelle pelipaikkoja. Muutama minuutti ennen sovittua aikaa, niin tuleekin viesti että pitää perua aika ja kaiken näköisiä selityksiä koiran juoksuista ja ripuleista.
No eipä siinä ku takas autolle ja 25min ajoa kotiin. Tottakai vitutti, koska aika sovittu ja mieli käännetty siihen hetkeen ja se vedetään yhtäkkiä pois.
Harmituksen jälkeen uutta aikaa sopimaan, joka taas perkeleen työlästä, koska viesteihin vastaa kerran päivässä. Kovasti aikaa yritin varata mutta kuten olettaa, niin radio hiljaisuus alkoi.

Summasummaarum niin ajan varaus aivan helvetistä ja vittumainen peruutus kun pitäis hommat alkaa. Ilmeisesti menee liian hyvin, koska käteinen ei kelvannutkaan.

PS. Yhtään töykeää viestiä tai muuta vastaavaa ei kumpaankaan suuntaan mennyt joten ei jäänyt siitä kiinni.

Poissa Kristian

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoitus Milena
« Vastaus #1 : eilen kello 23:14:19 »
Saman tyylinen kokemus itsellä, oot valmis ja ajoissa pelipaikalla - mut sit koiran ulkoilutusta ja ei enää vastatakkaan mitään.

Itse viestintä meni hyvin, siihen asti kun osoite unohdettiin lähettää. Ehdin silti paikalle ajoissa.

Paikalla Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2 : eilen kello 23:42:44 »
En ole tavannut Milenaa livenä mutta en ymmärrä että miksi käteinen ei vain kelpaa joillekin koska eikös se ole helpoin ja suoraviivaisin tapa maksaa?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3 : tänään kello 03:46:43 »
Eli täälläkin palstoilla oleva Milena ja of tekevä suomalainen palvelun tarjoaja.
Yhteydenpito erittäin vaikeaa ja vastaaminen tuntui olevan hankalaa.
No lopulta vastasi ja aika varattiin. Ei muuta kun auton nokka kohti erittäin kyseenalaista aluetta itä Helsinkiin. Siinä sitten auto johonkin parkkiin ja ohjeiden mukaan kävelin lähelle pelipaikkoja. Muutama minuutti ennen sovittua aikaa, niin tuleekin viesti että pitää perua aika ja kaiken näköisiä selityksiä koiran juoksuista ja ripuleista.
No eipä siinä ku takas autolle ja 25min ajoa kotiin. Tottakai vitutti, koska aika sovittu ja mieli käännetty siihen hetkeen ja se vedetään yhtäkkiä pois.
Harmituksen jälkeen uutta aikaa sopimaan, joka taas perkeleen työlästä, koska viesteihin vastaa kerran päivässä. Kovasti aikaa yritin varata mutta kuten olettaa, niin radio hiljaisuus alkoi.

Summasummaarum niin ajan varaus aivan helvetistä ja vittumainen peruutus kun pitäis hommat alkaa. Ilmeisesti menee liian hyvin, koska käteinen ei kelvannutkaan.

PS. Yhtään töykeää viestiä tai muuta vastaavaa ei kumpaankaan suuntaan mennyt joten ei jäänyt siitä kiinni.

Hei! Tunnistan sinut :) Työmyyrä, Joona, juho… sulla on tosi monta nimeä. Jo tämä on mulle aika iso redflag, miksi kutsuisin sut mun tilaan?
En halua nähdä sua varsinkaan tälläisen mustamaalaamisen jälkeen.

Tiedoksi yleisesti:
niin kauan kun mä tarjoan mun kotona töitä olen tarkka kenet sinne päästän. Jos tämä on sulle ongelma niin muista ettei mun palvelut ole perusoikeus vaan etuoikeus.

Minun ilmoitus ei ole ollut esillä kun olet ”toisen kerran” viestiä laittanut. Sulle on laitettu viesti tänään mutta et ole sitä lukenut tai siihen reagoinut.
Onko mulla koira? Jos olisikin se ei tänne palstalle kuulu. Sinä olet itse alkanut puhua paskasta viesteissä.
Tämä on loistava esimerkki, minkä takia mun täytyy olla entistä tarkempi keiden kanssa viestittelen.

Mutta pahoittelut yleisesti kaikille jotka on vappuna koittanut saada aikaa :inlove: mä olen todellakin normaali nuori nainen joka kaipaa välillä myös vapaapäiviä. Teen normaalisti vain ma-pe välillä tapaamisia ja jos mä joskus Vklp tai juhlapyhinä ilmoitan olevani paikalla, se ei tarkoita että koko päivän vedän liukuhihnaa vaan ehkä olen valmis ottamaan yhden illalla. Mun työtavat ei oikeestaan edes Joona/työmyyrä kuulu sulle.

Olen muutenkin yleensä arkisin vain tavattavissa. Yleensä viikonloppuna on enemmän asiakkaita joiden kanssa kommunikaatio on yksipuolista, mehustelua, sekavaa ja en tapaa päihtyneitä henkilöitä. Mulla on myös oikeus perua tapaaminen jos jotain yllättäviä esteitä tapahtuu, samoin ajan varanneella. Mulla on menossa projekti mun siviili elämässä joista osa vakkareista tietää aika hyvin.

En muuten tapaa siviilistä tuttuja ihan vink vink. Silloin ei kelpaa raha. Tahdon tavata uusia tuttavuuksia.

Ja mitä tuohon kyseenalaiseen sijaintiin tulee, miksi sä haluat nähdä naista joka mainostaa olevan itä-Helsingissä. Eipä tuo tiksikään mitenkään kovin hienossa maineessa ole ;)
Helsinkiläinen kissa 😘
🤍💙🔗milenavanilia

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #4 : tänään kello 03:54:44 »
Saman tyylinen kokemus itsellä, oot valmis ja ajoissa pelipaikalla - mut sit koiran ulkoilutusta ja ei enää vastatakkaan mitään.

Itse viestintä meni hyvin, siihen asti kun osoite unohdettiin lähettää. Ehdin silti paikalle ajoissa.

Miten sä oot päässyt paikalle ilman osoitetta  :laught:
Ei luoja. Hyvää yötä.
Helsinkiläinen kissa 😘
🤍💙🔗milenavanilia