Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Elämä sosiaalisessa mediassa ja runkkarin ajatuksia
Vieras1703:
Me vanhan liiton miehet karsastamme somea. Kokeilin facebookia silloin kun se oli uusi ja suljin tilini parin kuukauden jälkeen. Seksisaitti on ainoa some, missä nykyään vaikutan. Kohta varmaan häivyn täältäkin. 8)
Vieras0092:
--- Lainaus käyttäjältä: dude - Kesäkuu 04, 2020, 20:26:11 ---^
Mä en ole koskaan ollutkaan🙂. Ja kaikki muukin some paska saa levätä rauhassa meikäläiseltä.
--- Lainaus päättyy ---
Sama täällä, kerran eräs naispuolinen ystäväni yritti, melkeinpä pakotti sinne faceen.
Oli sitä mieltä, että jo bisneksen takia, pitäisi olla.
On tässä pärjätty ilmankin :)
Oli vähän aikaa möksällään, mutta leppyi kyllä sitten, eikä siitä ole enää puhuttu.
Jepe:
Fecebook tili löytyy mutta eipä tuota ole mielenkiintoa seurata. Sen sijaan Instatilin avasin jokin aika sitten ja sinne olen joitain kuvia laitellut. Selfieitä en harrasta mutta loma- ja mökkikuvia tulee laiteltua :) No joo Instatilin avasin sen vuoksi että pääsee seuraamaan hmmm... mielenkiintoisia henkilöitä ::)
lprman1:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Kesäkuu 04, 2020, 15:54:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: M15t3rG - Kesäkuu 04, 2020, 14:11:02 ---Ehkä pienoinen ongelma nykyaikana on, että minäkuva saattaa rakentua liian paljon sosiaalisessa mediassa saatujen tykkäyksien varaan.
--- Lainaus päättyy ---
essa ja kertoilla tarinoita siitä kuinka paskoin housuuni ja otin Penalta vahingossa suihin
Lifti log out.
--- Lainaus päättyy ---
Eiks se oo Penan yksityisasia? ;D ;D
Vieras1763:
Olin Facebookissa muutaman vuoden käyttämättä sitä käytännössä ollenkaan. Sitten lopetin koko homman. SW:n jälkeen tämä on ainoa internetyhteisö jossa olen mukana.
Täälähän sitä on ihmsen hyvä runkata jos siltä tuntuu ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta