Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: PT:t! Mitä huomioitte ensimmäisenä asiakkaassa?  (Luettu 144 kertaa)

Poissa Randomikäyttäjä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
PT:t! Mitä huomioitte ensimmäisenä asiakkaassa?
« : tänään kello 00:26:25 »
Olen pahoillani jos aiheesta on jo kysely mutta yritin etsiä ja en löytänyt.

Olen huomannut eri palveluntarjoajien luona vierailtuani että tietynlainen tuijotus ja salavaivihkainen vilkaisu käy asiakkaan olemuksessa.
Ihan mielenkiinnosta, mitkä on teidän top 3 asiaa mitkä otatte huomioon kun asiakas astuu sisään ovesta? Jos jätetään umpikänni pois laskuista ensimmäiseltä sijalta.
"Jokainen, joka on pidellyt kädessään meren silottamaa kiveä, tietää että jatkuvalla hyväilyllä on ihmeitä tekevä voima."

Tommy Tabermann

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: PT:t! Mitä huomioitte ensimmäisenä asiakkaassa?
« Vastaus #1 : tänään kello 04:41:08 »
Tuskinpa siinä mitään sen kummemmin salavaivihkaista on,minä itse ainakin katson ihan oikeasti päin jos kyse on uudesta ihmisestä. Tottakai ihan jo turvallisuussyistä on hyvä todeta ettei tyypillä ole kädessä kuin korkeintaan lompakko ja noin yleisolemuksesta että hän on selvinpäin, mutta asiat, jotka itselläni osuvat ensimmäisenä silmään ovat hymy sekä asiakkaan yleinen olemus (onko hän jännittynyt, luottavainen, iloinen tms). Mitään top 3:sta huomattavista asioista ei ainakaan itselläni sen kummemmin ole, uudet ihmiset ovat aina mielenkiintoisia 😊
Hip hei hutsu! ❤️
Tavattavissa Tampereella! ⛓️🖤
Nyt myös ig:ssä 😘

Poissa Pupu7000

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PT:t! Mitä huomioitte ensimmäisenä asiakkaassa?
« Vastaus #2 : tänään kello 04:48:28 »
Siinä tapahtuu ihan se sama nopea riskiarviointi, jonka useimmat tekevät uuden ihmisen kohdalla silloin, kun seuraavan tapahtuman pitäisi olisi seksipalvelun myynti. Ei sitä kannata alkaa selittämään, eikä tarvitsekaan. Kyllä sinäkin tekisit riskiarviointia, jos tarjoaisit seksipalveluita rahasta miehille ja/tai naisille.

Ja vaikka epäilyttävät ihmiset osaavat peittää epäilyttävyytensä, älkää nyt ainakaan antako vinkkejä siihen, kuinka olla vähemmän epäilyttäviä.
Stifler's mom.