Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten yleensä maksat palveluntarjoajalle?  (Luettu 2406 kertaa)

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten yleensä maksat palveluntarjoajalle?
« Vastaus #40 : eilen kello 23:42:35 »
^käteinen on hankala, kun lompakko on niin paksu, ettei sitä meinaa saada ulos taskusta ;D

Myös se on hankalaa, kun lompakko on niin pieni, ettei sinne kunnolla mahdu seteleitä. Itse vein edelliselle vähän pidemmälle tapaamiselle rahat jossain minigrip-pussissa, kun en saanut sullottua niitä lompakkooni.

Poissa Suorasuu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten yleensä maksat palveluntarjoajalle?
« Vastaus #41 : tänään kello 05:11:32 »
Parille tutulle suora tilisiirto.
Yhdelle vuosia kestäneelle vakkarille olen joskus maksanut koko kuukauden käynnit kerralla etukäteen.
Muutamalle nuorelle (suomalaiselle) olen eläinlääkärilaskun tms laskun kuitannut mutta paljastuivat kusetukseksi. Jännä juttu näissä oli se, että ennen huijausta oltiin jo hommia harrastettu pitemmän aikaa, noh onhan se tuokin tapa päättää asiakassuhde.

Jos pt:lle on käynyt, niin mobilepay.
Yleensä käteinen maksutapana, mutta mielestäni se on suunnattoman ärsyttävää ajella kylillä automaattia etsien kun on noita kätevämpiäkin maksutapoja olemassa... Käteistä "kaiken varalta muuten vaan" lompakossa en ole pitänyt sitten pankkikortin saamisen, viime vuosituhannella.
Olen niin elämään kyllästynyt että ei mua vähääkään kiinnosta jos joku alan nainen tietää mun nimen, tilinumeron tai puhelinnumeron.