Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kouvolan kysyntä tällä saitilla  (Luettu 3374 kertaa)

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kouvolan kysyntä tällä saitilla
« Vastaus #40 : tänään kello 10:43:27 »
Huono selitys omalle veloitukselle on yleinen hintataso, kun palvelut ja palveluntarjoajat poikkeavat paljonkinkin toisistaan.

Vaikka tuntuu olevan joillekuille täysin mahdoton käsittää, niin myöskin asiakkaiden toiveet poikkeavat todella paljon toisistaan. Ihan oikeasti kaikki asiakkaat eivät etsi tyttärensä ikäistä mallikroppaa joka ei puhu suomea. Jotkut asiakkaat ihan oikeasti hakevat myös henkistä kohtaamista, aikuista saman kulttuurin naista, jota ei edes haluta panna paljaalla suuhun eikä muuallekaan. Tämä kommentti lienee kuitenkin niitä kuuluisia helmiä jne vaikka perustuu täysin omaan kokemukseen asiakkaista ja heidän toiveistaan palveluntarjoajana.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : tänään kello 10:48:55 »
Jotkut asiakkaat ihan oikeasti hakevat myös henkistä kohtaamista, aikuista saman kulttuurin naista, jota ei edes haluta panna paljaalla suuhun eikä muuallekaan. Tämä kommentti lienee kuitenkin niitä kuuluisia helmiä jne vaikka perustuu täysin omaan kokemukseen asiakkaista ja heidän toiveistaan palveluntarjoajana.

Älä huoli.. kohta joku tulee sanomaan, että tuo on vinouma, eikä vastaa tämän saitin keskiarvoa.. 😉😬

Edit: lainauksen lisäys
« Viimeksi muokattu: tänään kello 10:53:22 kirjoittanut Viveca »
@Jyväskylä

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #42 : tänään kello 11:14:01 »
Huono selitys omalle veloitukselle on yleinen hintataso, kun palvelut ja palveluntarjoajat poikkeavat paljonkinkin toisistaan.

Vaikka tuntuu olevan joillekuille täysin mahdoton käsittää, niin myöskin asiakkaiden toiveet poikkeavat todella paljon toisistaan. Ihan oikeasti kaikki asiakkaat eivät etsi tyttärensä ikäistä mallikroppaa joka ei puhu suomea. Jotkut asiakkaat ihan oikeasti hakevat myös henkistä kohtaamista, aikuista saman kulttuurin naista, jota ei edes haluta panna paljaalla suuhun eikä muuallekaan. Tämä kommentti lienee kuitenkin niitä kuuluisia helmiä jne vaikka perustuu täysin omaan kokemukseen asiakkaista ja heidän toiveistaan palveluntarjoajana.
Ja tästä minulle tulee aina mieleen kusen keltaisilta se kaveri joka ei halujaan häpeillyt/peitellyt vaan meni huoran luokse paistelemaan lettuja ja katsomaan salkkareita. Tuolle miehelle nostan hattua aina ja ikuisesti. Aamen!
Runopoikia & Runkkareita

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #43 : tänään kello 11:15:28 »

Siksi kommentti, että on hyvä selvittää oman kohdeasiakaskunnan tarpeet ja kipukynnyksen hinnoille. Jos kassavirta on riittävä, niin kaikki on hyvin.

Paikalla hesbee004

• Full Member
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #44 : tänään kello 11:33:33 »
Lyhyesti ja ytimekkäästi, en itse ymmärrä mitä lisäarvoa tai hintaa suomalaisuuden pitäisi tuoda. Pt hinnoittelee, asiakas valitsee ja maksaa.
Kaikinpuolin itse tyytyväisempi ulkkareiden palveluvalikoimaan, palveluun ja lopun vierihoitoonkin.
*mulle ei vittuilla*

Poissa Kielimies

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #45 : tänään kello 11:36:38 »
Tämähän ei nyt asiaan liity mutta aikoinaan 90-luvun loppupuolella tuli oltua Kouvolassa kurssilla,asuin asuntolassa mitä  myös Hiltoniksi kutsuttiin,aina torstaina tuli Valkealaan venäläisiä hupakoita Venäjältä.Se oli ĥulvatonta nuoruusaikaa. :headbang:

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #46 : tänään kello 13:32:51 »
Lyhyesti ja ytimekkäästi, en itse ymmärrä mitä lisäarvoa tai hintaa suomalaisuuden pitäisi tuoda.

No sinullehan se ei tuokaan yhtään mitään. Mutta koita nyt nähdä sen oman kuplasi ulkopuolelle ennen kuin arvostelet kaikkia.

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #47 : tänään kello 13:38:34 »

Jotkut asiakkaat ihan oikeasti hakevat myös henkistä kohtaamista, aikuista saman kulttuurin naista, jota ei edes haluta panna paljaalla suuhun eikä muuallekaan. Tämä kommentti lienee kuitenkin niitä kuuluisia helmiä jne vaikka perustuu täysin omaan kokemukseen asiakkaista ja heidän toiveistaan palveluntarjoajana.

Ja tämä on sitten sen Suomilisän selitys? Henkinen kohtaaminen?

Anna mun kaikki kestää

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #48 : tänään kello 13:41:20 »
^ Katsoin suurennuslasilla, en löytänyt ylimielisyyttä vaan asiallisen vastauksen.

"Toki pidän hintojani ulkkareita korkeammalla".

Eli vapaa suomennos voisi olla;
"koen olevani parempi kuin ulkkarit, joten tottakai myös veloitan enemmän kuin ulkkarit".
Vapaa Suomennos voisi myös olla " Kuten suurin osa Suomalaisista "

Että eipäs laiteta sanoja toisen ihmisen suuhun tai yritetä leikkiä että tässä olisi nyt jokin kryptinen koodi joka VOI tarkoittaa sitä tai tätä. Helpoimmalla ja usein lähelle totuutta pääsee kun yksinkertaisesti lukee mitä ihminen kirjoittaa eikö sotke siihen omia höpö höpö ajatuksiaan.

Voisipa hyvinkin.

Mä koin tuon joka tapauksessa ylimielisenä ja siksi siihen tartuin.

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #49 : tänään kello 13:52:52 »
Ja tämä on sitten sen Suomilisän selitys? Henkinen kohtaaminen?

Anna mun kaikki kestää

Jotenkin ei yhtään yllätä, että sinulle vain fyysinen akti merkkaa jotain. FYI, meitä on muunkinlaisia.

Paikalla hesbee004

• Full Member
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #50 : tänään kello 14:26:14 »
Lyhyesti ja ytimekkäästi, en itse ymmärrä mitä lisäarvoa tai hintaa suomalaisuuden pitäisi tuoda.

No sinullehan se ei tuokaan yhtään mitään. Mutta koita nyt nähdä sen oman kuplasi ulkopuolelle ennen kuin arvostelet kaikkia.

Huomaat kyllä kun arvostelen, en kuitenkaan koskaan kaikkia vaan asiaa ja aihetta jota käsitellään.
Jos osaa suomea(tai ymmärtää) niin tekstissäni luki, ja lukee yhä, en ITSE ymmärrä.
*mulle ei vittuilla*

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #51 : tänään kello 14:26:49 »
Vaikka usein itsellenikin kohtaaminen on fyysinen niin en jumalauta rupea viittomakielellä kommunikoimaan. Maksan 30-50€ ihan jo siitä että huora ymmärtää kun minä puhun Suomea. Kaiken helvetin viittomakieltä ja vinkuintiaa saa joka päivä raksalla vääntää. Ei uskoisi että Suomessa ollaan  :laught: Tämän päivän saldo on ollut omassa leipätyössäni, omassa maassani, kaksi lausetta Suomea.
Runopoikia & Runkkareita