Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuvaketjujen kommentoinnista  (Luettu 3684 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Kuvaketjujen kommentoinnista
« : Kesäkuu 03, 2020, 08:54:06 »
Näissä meille naisille tarkoitetuissa kuvaketjuissa näyttää olevan yksi aika huvittavakin puoli, tälleen näitä kuvalankoja myös jonkin verran oman osallistumisen lisäksi sivustaseuranneena. Kun cisnaiset laittavat kuvia tänne eri lankoihin tai vaikkapa kaikkiin, niin lähes joka kerta jonkun sihteerin uusi kuva saa välillä jopa melkoisen kommenttitulvan aikaan. Mistäköhän tuo mahtaa johtua, että sitten taas lähes joka kerta, kun kyseessä on joku transnainen, niin kommentteja ei satele, vaikka objektiivisemmin tarkasteltuna joku tietty transnainen voi näyttää jopa vähintään yhtä hyvältä kuin täällä olevista cisnaisista se kauniimpi puolisko...? Onko syynä jonkin sortin ennakkoluulo?

Jos minä olisin esittäytynyt tälle forkalle liityttyäni vain naisena ilman trans-etuliitettä ja lisäillyt sitten kenenkään tietämättä taustojani vain kuvia näihin lankoihin menemään, samanlaisina kuin mitä tässä nyt itselläni on, niin olisikohan jengi saattanut suhtautua vähän eri tavalla kuin mitä silloin eli nykyhetkessä, kun alun alkujani ilmoittelin kaikelle kansalle forkalle liittyessäni ja liityttyäni näistä minun transsukupuolisuus-taustoista...?

Kummajainen sentään, että vain se yksi etuliite jonkun ihmisen ja naisen taustoissa voikin sitten noin paljon hämätä ja johtaa eri katselijakuntaa oudon näköiseen eli hiljentyneeseen suuntaan. Aivan niin kuin kuvien katselijat näkisivät edessään vain sen sanan trans, mutta siltikään eivät näe välttämättä ollenkaan samassa mittakaavassa sitä itse kuvaa kaikessa naisellisen tunnelmallisessa loistossa.

...Ikään kuin transnainen ei voisi olla yhtä kaunis ja kiihottavan näköinen sekä yhtä paljon kehuja saava taustansa vuoksi kuin mitä lähes kuka tahansa cisnainen täällä...

That's really weird, on my mind... :o ::) ???

Siitäkin huolimatta, elämä on silti ihanaa ja minä näen peilistä itse itseni kauniina, vaikka tosiaan itse sanonkin. :-* ❤️💋 Sanooko joku muu kuin minä sinne päin tai ei, ei ole huolenaiheista sinällään suurin...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2020, 13:16:09 kirjoittanut Shark »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #1 : Kesäkuu 03, 2020, 08:59:41 »
Piti vielä lisätä, että nähtävästi joidenkin cisnaisten ei-niin-parhaidenkaan kuvien kohdalla on saattanut sataa yllättävän paljon kehuja, yltä päältä palvomista sun muuta kommenttivyöryä siihen päälle. Vaikka siis jokin kuva olisi voinut olla vielä entistä paremmin hiotumpi, viimeistellympi ja otollisemmasta kuvakulmasta sekä valaistuksesta otettu. Silti kansa näköjään keskimäärin tykkää ihmeellisen paljon, kunhan ei ole sitä trans-etuliitettä tosiaan siinä edessä naisen kohdalla...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2020, 13:16:23 kirjoittanut Shark »

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #2 : Kesäkuu 03, 2020, 11:36:04 »
^ Nyt välittömästi tänne! Peppu ja selkä kaipaa aftersunia 😉

Näissä meille naisille tarkoitetuissa kuvaketjuissa näyttää olevan yksi aika huvittavakin puoli, tälleen näitä kuvalankoja myös jonkin verran oman osallistumisen lisäksi sivustaseuranneena.

Me vai

Lainaus
Kun cisnaiset laittavat kuvia tänne eri lankoihin tai vaikkapa kaikkiin,

He ::)

Ei jaksais aina tota vastakkainasettelua.

Lainaus
niin lähes joka kerta jonkun sihteerin uusi kuva saa välillä jopa melkoisen kommenttitulvan aikaan. Mistäköhän tuo mahtaa johtua, että sitten taas lähes joka kerta, kun kyseessä on joku transnainen, niin kommentteja ei satele, vaikka objektiivisemmin tarkasteltuna joku tietty transnainen voi näyttää jopa vähintään yhtä hyvältä kuin täällä olevista cisnaisista se kauniimpi puolisko...? Onko syynä jonkin sortin ennakkoluulo?

Jos minä olisin esittäytynyt tälle forkalle liityttyäni vain naisena ilman trans-etuliitettä ja lisäillyt sitten kenenkään tietämättä taustojani vain kuvia näihin lankoihin menemään, samanlaisina kuin mitä tässä nyt itselläni on, niin olisikohan jengi saattanut suhtautua vähän eri tavalla kuin mitä silloin eli nykyhetkessä, kun alun alkujani ilmoittelin kaikelle kansalle forkalle liittyessäni ja liityttyäni näistä minun transsukupuolisuus-taustoista...?

Kummajainen sentään, että vain se yksi etuliite jonkun ihmisen ja naisen taustoissa voikin sitten noin paljon hämätä ja johtaa eri katselijakuntaa oudon näköiseen eli hiljentyneeseen suuntaan. Aivan niin kuin kuvien katselijat näkisivät edessään vain sen sanan trans, mutta siltikään eivät näe välttämättä ollenkaan samassa mittakaavassa sitä itse kuvaa kaikessa naisellisen tunnelmallisessa loistossa.

...Ikään kuin transnainen ei voisi olla yhtä kaunis ja kiihottavan näköinen sekä yhtä paljon kehuja saava taustansa vuoksi kuin mitä lähes kuka tahansa cisnainen täällä...

That's really weird, on my mind... :o ::) ???

Siitäkin huolimatta, elämä on silti ihanaa ja minä näen peilistä itse itseni kauniina, vaikka tosiaan itse sanonkin. :-* ❤️💋 Sanooko joku muu kuin minä sinne päin tai ei, ei ole huolenaiheista sinällään suurin...

Et oo ehkä tajunnut, mutta ei tää ole mikään vuoden luontokuva. Tyypillinen foorumikäyttäjä lirkuttelee erityisesti IRL-tutuilleen ja niille, jotka haluaisi tavata luonnossa (höhöh).

AS-sivustolla tulee hyvin plussailtua homomiehiäkin ja oli siellä eräs tajuttoman hyvän näköinen ei-cis-nainenkin. Mutta se erottui erityisesti silmämeikillään, mikä vaatii kasvokuvan... Hauskana kuriositeettina: jos kommentoit käyttäjän kuvaa, voi tämä lähettää kaverikutsun. Kaikista ei puhumalla selviä, eli paree varoo xDD

_
dijon on sinappi

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2020, 13:16:34 kirjoittanut Shark »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #3 : Kesäkuu 04, 2020, 01:16:04 »
Luulin aluksi, että tämä kyseinen aihe lienee poispyyhkiytynyttä valuuttaa jostakin painavammasta sääntöperusteisesta syystä, koska vastaustani en tuolta toisesta langasta eli eräästä kuvaketjustani löytänyt. Mutta, luojan kiitos, se ei olekaan kadonnut, vaan löytänyt uuden kodin toisesta kategoriasta erillisenä lankana ja mikäs sen parempaa eli kiitos siitä, että tätä omiin silmiini jossakin määrin mielenkiintoisen näköistä aihetta ei heitettykään paperisilppuriin. :D

Et oo ehkä tajunnut, mutta ei tää ole mikään vuoden luontokuva. Tyypillinen foorumikäyttäjä lirkuttelee erityisesti IRL-tutuilleen ja niille, jotka haluaisi tavata luonnossa (höhöh).

Voi pitää osin paikkaansa, että IRL-tutuille viittaava meininki pätee osin tälläkin foorumilla, kuten se teki myös mitä ilmeisimmin varsinkin tuolla rakkaan ja edesmenneen Sexworkin elinaikanakin. Eli tuttujen flirttailu toisilleen kukoistaa ja se on osasyyllinen aivan selkeästi asiaan.

Mutta mietitäänpä vielä kuitenkin sitä, että tuollaista kyseistä IRL-tutuille viittaavaa flirttailumeininkiä rento ja näkyvästi esillä oleva kiinnostus pilke silmäkulmassa huomioiden ei vaikuta olevan keskimäärin läheskään niin paljon transnaiskollegoja koskien kuin mitä cisnaiskollegoja koskien. Tosin onhan se päivänselvää, että suurin osa naiskollegoista on cisnaisia siitä luonnollisesta syystä, että transsukupuolisuus on kuitenkin tilastollisesti melko harvinainen ja marginaalissa oleva tosiasia, jollaisen edustajia ei elämänsä aikana tänäkään päivänä välttämättä aivan kaikki ihmiset elämässään kohtaa joko omasta tietoisesta päätöksestään tai sitten heikommasta tuurista johtuen.

Kyllähän sitä pitäisi osata kohdata toinen toisiamme tasaveroisemmin, kunnioittavammin ja ystävällisemmin suhtautuen, koska emme mekään ole sentään mitään alieneita. Ja tarkoitin tuolla vilpittömällä pyynnöllä tietenkin osata käyttäytyä jatkossa paremmin myös itseäni, joka on joutunut aika helvetin monen asian painostamaksi ja muuhun ristituleen ollen siksi hermot välillä turhankin kireällä ajoittain... Okei, minä voin tämän kerran olla se sairas alieni ja todella raukkamainen paviaanin pelätin, koska joskus unettomina öinä kirjoittelen keskellä yötä mitä tahansa ajatustulvaa pääni näppikselle nyt milloinkin ehdottelee (tämä siis se pahempi skenaario tällaisen alienin nykyisistä edesvastuuttomista elintavoista). ;D

Miten joku ohikulkija tai vannoutuneempi foorumikirjoittelija (ym. fiksun näköistä nimimerkkiä käyttävä) voi oikeasti sanoa tietävänsä jonkun marginaaliryhmän puolesta muka melkoisen hyvin jo ennalta asioita, jos ei ole kertaakaan elämässään tutustunut syvemmin aihepiireihin ja niitä koskeviin ihmisiin sekä tehnyt vasta sen jälkeen täydentäviä ja kokonaisvaltaisempia johtopäätöksiä tietystä aiheesta ja sen ihmisistä? Eli mihin se fiksuus sitten katosi, vai eikö se koskaan ollutkaan sellaista nähnyt siinä mittakaavassa kuin mitä ulkokuori nimimerkkeineen saattaa antaa ymmärtää?

Jos nyt edes flirttailu toimii jonkinlaisena alkeellisena kontaktin luomisena toiselle ihmiselle, niin mitähän tästä pitäisi ajatella, jos ei sitä alkeellisempaakaan rentoa asennetta, alapäähuumoria, kevyttä kuittailua ja lempeän pikkutuhmia alakerran puheita voida toinen toisillemme suoda. Minä ainakin haluaisin lähestyä tässä foorumikontekstissa taustaltaan marginaaliryhmään kuuluvana neitona toisia ihmisiä juuri edellä kuvatulla tavalla ilman, että olisin koko ajan täällä hermot kireänä vittuilemassa siitä, kun minulle vittuillaan oikein isommalla porukalla, koska olen taustoiltani erilainen kuin useimmat muut ja vieläpä sattumoisin niin yllättävän monessa asiassa jopa aivan eri näkökannalla.

En tiedä, mutta jotenkin tämä täysin aivoton toiminta eli foorumille kirjoittelu omia ajatuksia jäsennellen keskellä unetonta yötä todella auttaa rauhoittumaan kaiken sen ajatushässäkän purkamisen myötä. Voitte siis senkin myötä nyt tulla haukkumaan ja solvaamaan minua oikein luvan kanssa, kun siltä tuntuu, sillä en nyt tässä tapauksessa jaksa ottaa siitä itseeni. ;D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2020, 01:22:54 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #4 : Kesäkuu 04, 2020, 11:31:40 »
^ OT, mutta tämä ketju yltää absurdiudessaan samalle tasolle kuin Woody Allenin Complete Prose, joka on kokoelma Allenin mm. Playboyssa 70-luvulla julkaistuja esseitä. Allenia ja hänen tekemisiään voi ja kuuluukin arvostella, mutta absurdin huumorin ystäville Complete Prose on kultaa - voin suositella! Ehkä tämäkin ketju pitäisi ottaa huumorina?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #5 : Kesäkuu 04, 2020, 11:37:56 »
^

Miten niin "tämäkin ketju"..? Siis onko täällä saitilla huumoriakin jossain ketjussa? :D

Amator

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #6 : Kesäkuu 04, 2020, 11:39:38 »
^ EDIT: tämä ja politiikkaketju 😛

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #7 : Kesäkuu 04, 2020, 12:06:29 »
Onhan se selkeästi transfobiaa jos mennää kehumaan jonkun syntyjään naisen persettä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #8 : Kesäkuu 04, 2020, 12:46:35 »
^Vieläpä pahimman laatuista fobiaa! Pitäisi nyt vaan itsellekin saada mieltymyksiä muutettua niin että kiihottuisin kaikesta mustikoiden ja Edgar  Allan Poen väliltä, mutta ei se helppoa ole...

Tai sitten vaan jatkan samalla linjalla jossa huorista käynti on juuri omien fantasioiden toteuttamista ja sillä hyvä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #9 : Kesäkuu 04, 2020, 13:21:32 »
Ehdotan että pidetään kuukauden mittainen mielenilmaus ja ainoat kuvat mitä kommentoidaan on juhannuskalenterin kuvat.
Lisäyksenä vielä:

jos ei kyrpä seiso ja pillu tulvi kiimaa kun katselee juhannuskalenteria, niin olet miestenvihaaja, kaikenmaailman foobikko, lepakko ja hintti.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2020, 13:27:05 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #10 : Kesäkuu 04, 2020, 13:31:27 »
Nyt alkoi vähän jännittää; mulla on täällä aika monia naisten kuvia kehumatta... Heitetäänköhän mut kohta pihalle huoramafiakerhosta..?  :o

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #11 : Kesäkuu 04, 2020, 13:34:05 »
Tasapuolisuuden vuoksi en edelleenkään kommentoi kuvaketjuissa edes mieleisiäni kuvia tapaamistani palveluntarjoajista. Joskus, tosin aniharvoin, saatan pistää repukan jos on poikkeuksellisen sexy otos. 8)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #12 : Kesäkuu 04, 2020, 13:41:18 »
Kaikkiin kuviin ei vain aina tule kommentteja.
Ja on hirveän hankala etukäteen tietää mikä kuva kirvoittaa kommentteja ja mikä ei. Joskus postannut omasta mielestään oikein hauskan kuvan joka ei ole sit muiden mielestä ollut niin hauska et sitä kiinnostaisi kommentoida, ja tämä oikein ok.
Ja joskus taas postannut jonkin hyvin mitään sanomattoman kuvan, mihin sit yllättäen tuleekin paljon kommentteja.

On tottakai hauskaa lukea kommentteja omista kuvista, ja hauskempaa joskus jopa lukea niitä ei niin positiivisia, ne voi olla oikein huvittavia. Mutta ei kommentit ole se pääasia kuvien postailussa, ei niistä kommenteista nyt muuta iloa ole kuin hetken hymyily maksimissaan.

Ei munkaan kuvia ole aina kautta historian kukaan kommentoinut, mutta ei vaan voi olettaa et kaikkeen aina joku kommentoisi mitään. Ja mitä enemmän postailee niin oikeastaan sitä odotettavampaa ettei kommentteja suureen osaan tule.

Kai jokainen osaa miettiä itsensäkin kautta asiaa - milloin kommentoi ja miksi. Kun kukaan ei kommentoi aina ja kaikkea.
Kukaan ei varmasti seuraa foorumin kaikkia postauksia, joskus nähty mielenkiintoinenkin postaus menee ohi koska kiire ja jotkin postaukset ei vain ole laisinkaan kovin kiinnostavia itselleen.

Omiin kuviin mitä mä nyt muistelen että tullut kommentteja, niin paljon kommentoijissa on niitä jotka on joskus tavannut tai jotka ovat osoittaneet kiinnostuksen tavata tulevaisuudessa. Lopuista monet nikkejä joille itse ensin kommentoinut jotain hyvässä hengessä. Todella pieni osa ns. ihan entuudestaan tuntemattomia nikkejä. Eli kyllä tuohon saattaa vaikuttaa onko sitä omaa asiakaskuntaa kuinka paljon foorumilla ja tietysti millainen mielikuva muilla nikistä on.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #13 : Kesäkuu 04, 2020, 14:11:02 »
En itsekään aina ymmärrä miksi loistavista vitseistäni ja ideoistani ei pidetä. Pitää varmaan perustaa muutama sivunikki taustatukea antamaan... 🤔 Ehkä pienoinen ongelma nykyaikana on, että minäkuva saattaa rakentua liian paljon sosiaalisessa mediassa saatujen tykkäyksien varaan. Tämä yhdistettynä narsistisiin piirteisiin voi olla aika myrkyllinen yhdistelmä. Parasta lääkettä tähän ei varmasti ole tällaisilla forkilla suosion perään huutelu - pelkäänpä että se vain pahentaa oireita. Ja ennen kuin tämä alkaa vaikuttamaan liian negatiivisesti itsetuntoon tai elämään yleensä, asiaan kannattaa pyrkiä hakemaan asiantuntevampaa apua.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #14 : Kesäkuu 04, 2020, 15:05:11 »
^
Eiks sulla oo vielä nippua apunikkejä..? Miten sä pärjäät ilman yesmänejä..? ;D
Amator

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #15 : Kesäkuu 04, 2020, 17:54:32 »
Tämä ei ole insta jossa kerätään kuvilla tykkäyksiä ja hyväksyntää, vaan huorafoorumi.

Minä tykkään täällä kuvista joissa jokin säväyttää visuaalisesti, seksuaalisesti JA jonka postaajan olisin valmis tapaamaan palveluntarjoajana. Ylitsevuotava kehuskelu eikä ikinä asiakkuutta on mielestäni vastoin "put your money where your mouth is" periaatetta.

Trans-ihmiset ansaitsevat kaiken mahdollisen tuen ja tasa-arvon, mutta jokainen tekee ostopäätöksensä omien toiveiden pohjalta. Minullakin olisi kynnys mennä trans-hupakolle. Vika on mielestäni omassa päässäni/ennakkoluuloissani, ei sinun kuvissasi.
#maksuseksionihanaa

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #16 : Kesäkuu 04, 2020, 18:02:06 »
edesmennellä wörkillä olin innokas kommentoimaan kuvia. etenkin mulle rakkaat tutut sekä uudet vosut jotka
teki vaikutuksen, sai kunnon hehkutusta...ja siten tuli metoo, enää ei uskalla. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvaketjujen kommentoinnista
« Vastaus #17 : Kesäkuu 10, 2020, 08:36:25 »
En itsekään aina ymmärrä miksi loistavista vitseistäni ja ideoistani ei pidetä. Pitää varmaan perustaa muutama sivunikki taustatukea antamaan... 🤔 Ehkä pienoinen ongelma nykyaikana on, että minäkuva saattaa rakentua liian paljon sosiaalisessa mediassa saatujen tykkäyksien varaan. Tämä yhdistettynä narsistisiin piirteisiin voi olla aika myrkyllinen yhdistelmä. Parasta lääkettä tähän ei varmasti ole tällaisilla forkilla suosion perään huutelu - pelkäänpä että se vain pahentaa oireita. Ja ennen kuin tämä alkaa vaikuttamaan liian negatiivisesti itsetuntoon tai elämään yleensä, asiaan kannattaa pyrkiä hakemaan asiantuntevampaa apua.

...Eli siis nyt olen tällä foorumilla muiden keskustelijoiden mielestä paitsi mielenvikainen ja häiriintynyt sekä pervo runkkari, niin tällä keskustelulla ja muutamalla ohikulkijan sanalla olen siis teidän mielestänne nyt myös narsisti ja somemaailman pahimman luokan kommenttien perään kuolaaja (vaikka suljinkin kutakuinkin kaikki omalla nimelläni toimivat FB-sometilit sun muut ennen vuodenvaihdetta, kertaakaan katumatta päätöstäni). Voi pojat, jos teidän kaikkia juttuja olisikin sanatarkasti uskominen, niin varmasti jatkuvasti häpeilisin ja itkisin hiljaa jossakin nurkassa kyhjöttäen samalla omassa itsesyyllistävässä ja katkerassa morkkisluolassa enkä tekisi lainkaan terveitä arkiaskareita saati silloin tällöin putkahtavia keikkoja kunnialla... Siis suomeksi käännettynä paskat olisi sellaisella herkkäuskoisella mentaliteetilla hyvin nopeasti housuissa eikä vaippojakaan sattunut muuten mukaan mistään marketeista siihen hätään. ;D

Huhheijaa, antakaa minun nämä ja kaikki muutkin kehut ja kiitokset kestää siksi, koska olen niin monen muun mielestä cisnormatiiviseen ajatteluun yhteensopimaton transotus. Tehän te tässä vain ja ainoastaan loistavia olette kaiketi vailla moitteen sijaa ja teitä ei käy arvosteleminen. Minulla ei kai kenenkään silmissä nyt niin suurta väliä... Ennen tuollaista käytöstä kutsuttiin jossakin päin maailmaa kauhusanoilla. Ehkäpä nyt onkin aika alkaa kutsumaan niitä korkea-arvoisina kunnianosoituksina ja reippaasti mieltä ylentävinä kommentteina - saavathan nuo minua koskevat kehut sentään tämän aamun huumorin osalta naurulleni oman erityisen paikkansa. ;D

Voin vieläpä tähän kohtaan todeta jo etukäteen, että kovia ja vallan sikamakeita tyyppejä olette varsinkin siinä vaiheessa, jos vielä tulette joskus nuo taikasananne lausumaan kasvokkain ääneen. Kyllähän kehut ja muut arvonannot tehdään hyvän herrasmiesetiketin mukaisesti kehun saajan edessä kasvokkain, kultaisella kädenpuristuksella ja kukkakimpulla, jos niikseen tulee. :-* ❤️💋 Eli tulkaa tänne vaan, kun haluatte myöntää itsellenne olevanne vielä huikeampia ja tosi kovia sekä jaloja tyyppejä, sillä en minä siitä suutu, kun tullaan puhumaan itse kenenkin näkemysasiat kasvotusten ääneen, saatika varsinkaan tällaisesta leikistä täällä foorumin puolella. ;)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2020, 08:46:25 kirjoittanut SielujenRakastelua »