Onko tällaisella nimimerkillä ilmoittelevasta kokemuksia?
Uutiset:
Tiffert
Kelpo kaveri
Janpert
Kelpo kaveri
On kokemuksia. Ja pelkästään hyviä.
Ekan kerran tapasin Lovin (myös Lovie ja Lovie Miles nimet käytössä) vuonna 2023 ja sen jälkeen käyntejä on kertynyt jo lähes kymmenen kertaa.
Lovi on kaunis shemale, kauniit silmät, kauniit kasvon piirteet sekä erittäin seksikäs vartalo. Ihana pylly ja sopivan kokoinen kalu. Sukujuuret taisi olla Filippiineiltä, mutta nykyään asustelee Madridissa.
Viestittely on WA:lla nopeaa ja sujuvaa. Myös kasvotusten keskustelu luistaa ja enkkukin parempaa kuin itselläni.
Yleensä olen saanut alkuun selkähierontaa, joka sitten pikkuhiljaa vaihtunut pakaroiden hierontaan. Siinä vatsallaan maatessa on jo kivasti tuntunut Lovin kalu pakaroiden välissä. Hieronnan päätyttyä kumia päälle ja siitä luonteva siirtyminen imutteluhommiin. Kiihottavaa kun Lovi tullut kalu seisokissa tarjoamaan sitä imettäväksi. Sitä on ihanaa lutkuttaa ja samalla puristella tiukkoja pakaroita. Ja kyllähän hän myös osaa kullia imeä😀.
Inujen jälkeen yleensä oon itse saanut Lovilta kalua peppuun. Sopivan kokoinen omaan makuun ja tahti myös kivan vaihteleva. Lopuksi oon itse päässyt nauttimaan Lovin seksikkäästä pepusta kun tyttö ollut kontillaan sängyllä ja itse seissyt sängyn reunalla Lovin säärien välissä.
Kaiken kaikkiaan Lovi on ihana shemale, jonka luota on aina lähdetty hymy huulilla. 🥰