Enhän mä voi tietää panettaako kahden viikon tai saatika kahden kuukauden päästä.
Mulla onkin sellainen äärettömän harvinainen taito saada se panetus päälle vaikka kuukauden päästä jos on tulossa tapaaminen ihanan naisen kanssa.. 😜
Uutiset:
Vieras0242

Nauttii muiden arvostusta
Enhän mä voi tietää panettaako kahden viikon tai saatika kahden kuukauden päästä.
Vieras0263

Kunhan siellä jossakin majapaikassa nyt vain vähintäänkin on jonkinlainen sänky, jossa voi lakanoiden päällä aloittaa juhlat kuin juhlat lähes milloin vain ja jopa 5 minuutinkin äkkipikaisilla pyynnöillä ja kutsuhuudoilla, sillä meitä tehotyttöjä tarvitaan nälkäisten, kiireisten ja melkoisessakin panopuutteessa olevien uljaiden turskien varalle yhä edelleen. 
Totman
Kelpo kaveri
Venla

Foorumihierarkian huipulla

Venla

Arvostaakos tytöt sellaisia yllätyksiä jos poka tulee ilmoittamatta pimpottelemaan ovikelloa setelit kourassa ja ruusupuska kainalossa. Oon kuullut että nää on just parhaimpia

Venla

^ vielä karvaisempi kuin Lifti?? 😳

Vieras0059

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0263

Arvostaakos tytöt sellaisia yllätyksiä jos poka tulee ilmoittamatta pimpottelemaan ovikelloa setelit kourassa ja ruusupuska kainalossa. Oon kuullut että nää on just parhaimpia
Kannattaa varautua nihkeämpään vastaanottoon. Vaarana asiakkaan joutua liioitellun hätävarjelun uhriksi.
Voipi myös olla vastassa karvaisempikin köriläs jolle voi sit antaa ne rahat & kukkapuskan, mutta sehän on siinä vaiheessa sit enää kiinni vain siitä mistä kukin tykkää