Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuinka pitkälle sovitte tapaamisia?  (Luettu 4234 kertaa)

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka pitkälle sovitte tapaamisia?
« Vastaus #20 : Kesäkuu 03, 2020, 23:38:07 »
Enhän mä voi tietää panettaako kahden viikon tai saatika kahden kuukauden päästä.

Mulla onkin sellainen äärettömän harvinainen taito saada se panetus päälle vaikka kuukauden päästä jos on tulossa tapaaminen ihanan naisen kanssa.. 😜

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka pitkälle sovitte tapaamisia?
« Vastaus #21 : Kesäkuu 04, 2020, 02:07:04 »
Nykyinen trendi tälleen ilotytön näkökulmasta asiakkaiden toimintaa kunnollisemmin tässä asiassa seuranneena näyttäisi olevan se, että aikojen varaaminen tässä-nyt-heti-tälle päivälle mentaliteetilla on selkeästi yleistynyt verrattuna niihin parin päivän tai parin viikon päähän sopiviin valioyksilöihin, joiden varauksia riittävän hyvin etukäteen tietenkin lähtökohtaisesti aina arvostan hitusen enemmän, koska tapaaminen on todennäköisempää saada järjestettyä juuri eikä melkein sopivalle ajankohdalle, jos aikatauluista on muuten tiukkaa tai täytyisi omasta aikataulustaan ja ajastaan muuten tinkiä.

Asioiden suunnitteleminenkin on periaatteessa järkiperustein paljon helpompaa, kun johonkin deadlineen on jonkin verran selkeästi pelivaraa eli aikaa toisin kuin silloin, kun itse ostoskeskuksen tai tavatatalon sovituskopissa vaatteita riisuessani vastaan puhelimeen ja minun pitäisi kai kuulemma olla noin 15 minuutin päästä takaisin suloisessa lemmenpesässäni (eli pahimmillaan ihan toisella puolella kaupunkia/pääkaupunkiseutua), jotta tapaaminen varmasti järjestyisi...

...Jollei sitten halua sitä toista ja ikävämmänsävyistä vaihtoehtoa eli että siinä meni sekin tapaaminen, koska aikaa olisi pitänyt olla asiakkaan todella kiireisten ja hektisten aikataulujen nojalla vain ja ainoastaan heti ilman joustoa (ja olisi samalla pitänyt myös jollakin tulevaisuuden ennustamisen taidoilla sun muilla kaukaa näkevän tietäjän lahjoilla jotenkin hoksata, milloin kukakin asiakas kyselee minua missäkin ja miten kiireisellä varauksella, ja missä taas minun pitäisi milloinkin olla, jotta en tuota niille tässä-nyt-heti-tai-ei-koskaan -tyylisille ihmisille pettymystä juuri silloin, kun itse en ole paikkeilla majapaikassani.

Turvallisimmaksi paikaksi varmistaa asiakastapaamisten järjestymisten maksimaalinen määrä ilman haavereita (silloin, kun todella on tehtävä rahaa ilman kyselyjä) on tähän mennessä on osoittaunut olla ja pysyä vain visusti sekä mahdollisimman paljon täällä rakkaiden kaltereiden takana eli toisin sanoen kerrostaloasunnon neljän seinän sisällä silloin, kun minkäänlainen ulkona liikkuminen omine tärkeine motiiveineen ei ole esteenä sisällä hengailulle ja päivän paistattelemiselle kunnon kahlehditulla itsensä orjuutusmeiningillä jossakin aivan muualla kuin auringonloisteessa... ;D

Pysykäämme me arvon ammatillisesti toimivat ja rahaa kunnollisesti tienaavat leidit siis vain visusti siellä kotona tai teltassa tai mikä luksushotelli se nyt kenenkin kohdalla milloinkin on, jos haluamme vaalia liikevoitontahtoisempaa meininkiä. 8) Kunhan siellä jossakin majapaikassa nyt vain vähintäänkin on jonkinlainen sänky, jossa voi lakanoiden päällä aloittaa juhlat kuin juhlat lähes milloin vain ja jopa 5 minuutinkin äkkipikaisilla pyynnöillä ja kutsuhuudoilla, sillä meitä tehotyttöjä tarvitaan nälkäisten, kiireisten ja melkoisessakin panopuutteessa olevien uljaiden turskien varalle yhä edelleen. ;D

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuinka pitkälle sovitte tapaamisia?
« Vastaus #22 : Kesäkuu 04, 2020, 09:38:10 »
30 min-pari kuukautta.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuinka pitkälle sovitte tapaamisia?
« Vastaus #23 : Kesäkuu 04, 2020, 09:55:40 »
Muutamasta tunnista pariin päivään.

Poissa Totman

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka pitkälle sovitte tapaamisia?
« Vastaus #24 : Kesäkuu 04, 2020, 12:47:22 »
Samalle päivälle. Seksi on minulle spontaani asia jota en halua suunnitella enempää kuin on pakko.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuinka pitkälle sovitte tapaamisia?
« Vastaus #25 : Kesäkuu 04, 2020, 13:50:29 »
Annan aikoja niin pitkälle tulevaisuuteen kuin vaan omat menot tiedossa, tällä hetkellä uskallan ottaa varauksia heinäkuun loppuun asti. Tyypillisesti tuo aikajänne on 1-2 kk.
Tällä hetkellä pisimmällä tulevaisuudessa oleva varaus on heinäkuun alussa. Juhannuksen jälkeiselle ajalle kesäkuun loppuun löytyy muutamia varauksia, ja seuraaville kahdelle viikolle löytyy jo paljonkin varauksia (mutta keikka ehkä vähän eri asia).
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuinka pitkälle sovitte tapaamisia?
« Vastaus #26 : Kesäkuu 04, 2020, 13:58:41 »
Arvostaakos tytöt sellaisia yllätyksiä jos poka tulee ilmoittamatta pimpottelemaan ovikelloa setelit kourassa ja ruusupuska kainalossa. Oon kuullut että nää on just parhaimpia  ::)
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuinka pitkälle sovitte tapaamisia?
« Vastaus #27 : Kesäkuu 04, 2020, 14:16:47 »
Arvostaakos tytöt sellaisia yllätyksiä jos poka tulee ilmoittamatta pimpottelemaan ovikelloa setelit kourassa ja ruusupuska kainalossa. Oon kuullut että nää on just parhaimpia  ::)

Kannattaa varautua nihkeämpään vastaanottoon. Vaarana asiakkaan joutua liioitellun hätävarjelun uhriksi.
Voipi myös olla vastassa karvaisempikin köriläs jolle voi sit antaa ne rahat & kukkapuskan, mutta sehän on siinä vaiheessa sit enää kiinni vain siitä mistä kukin tykkää ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka pitkälle sovitte tapaamisia?
« Vastaus #28 : Kesäkuu 04, 2020, 14:18:10 »
^ vielä karvaisempi kuin Lifti?? 😳

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuinka pitkälle sovitte tapaamisia?
« Vastaus #29 : Kesäkuu 04, 2020, 14:22:45 »
^ vielä karvaisempi kuin Lifti?? 😳

Eri paikoissa karvat? ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuinka pitkälle sovitte tapaamisia?
« Vastaus #30 : Kesäkuu 04, 2020, 18:43:28 »
Parasta olis jos voisi varata ajan samalle päivälle silloin kun panettaa eniten, mutta kun käyn vain muutamalla suositulla kotimaisella vakkarilla, niin pakko varata päiviä / viikko etukäteen.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0059

  • Full Member
  • Viestejä: 445
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuinka pitkälle sovitte tapaamisia?
« Vastaus #31 : Kesäkuu 08, 2020, 12:56:24 »
Samalle päivälle yleensä yhdeytenotosta..

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuinka pitkälle sovitte tapaamisia?
« Vastaus #32 : Kesäkuu 09, 2020, 18:59:06 »
Arvostaakos tytöt sellaisia yllätyksiä jos poka tulee ilmoittamatta pimpottelemaan ovikelloa setelit kourassa ja ruusupuska kainalossa. Oon kuullut että nää on just parhaimpia  ::)

Kannattaa varautua nihkeämpään vastaanottoon. Vaarana asiakkaan joutua liioitellun hätävarjelun uhriksi.
Voipi myös olla vastassa karvaisempikin köriläs jolle voi sit antaa ne rahat & kukkapuskan, mutta sehän on siinä vaiheessa sit enää kiinni vain siitä mistä kukin tykkää ;D

Täällä päässä ollaan ainakin valmiina halaamaan avokätisesti ja vuolaasti syleillen sekä kiitoskiima pupilleissa huokuen, kun joku on lämmöllä muistanut minua tapaamisen osalta ennalta varoittamatta ja sen vuoksi odotellut rapun alaoven takana parhaimmillaan vaikkapa tunnin, kun olen ensin hoitanut edeltävän tapaamisen loppuun asti. Ja siis kun toinen on parhaassa tapauksessa seisoskellut jo hyvän aikaa siellä ulkona jossakin kaatosateessa/paukkupakkasessa hytisten ja kuumeisesti pähkäillen, että onkohan se tyttö edes vapaana vielä vai olisiko hetken aikaa varattu, kun ei mitään kuulu. Ja jos onkin varattu, niin miten kauan saa vielä nauttia asiaankuuluvasta paskasäästä, ennen kuin pääsee sisälle lämmittelemään ja/tai kuivattelemaan... ;D

Sanotaanhan sitä kai joissakin yhteyksissä muutenkin, että kärsivällisyys ja odotus palkitaan, joten ilo on tietenkin minun puolellani, kun saisin asiakkaan juuri odottaneen pitkästyneeseen ja huikeiden sääolosuhteiden aiheuttamaan fiilikseen nähden nostaa melkoisesti tunnelmaa, joka tuntuisi varmaankin tuossa tilanteessa parhaassa tapauksessa vieläkin edukseen erottuvammalta tunnelman kohoamiselta asiakkaan kannalta kuin silloin jos hän ei olisi seisoskellut kukkapuskan kanssa huonossa säässä pitkään ja hartaasti... :D