Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: BDSM  (Luettu 2344 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
BDSM
« : Kesäkuu 03, 2020, 11:54:44 »
Mitä mieltä olette BDSM:stä? Itse kokeilin sitä tässä hiljattain erään palveluntuottajan kanssa, joka ei ole varsinainen domina. Vaikka olenkin GFE:n ystävä, niin kyllä pyllylleni läiskiminen ja lyhyt kahvallinen ruoska kieltämättä tuo uuden näkökulman maksettuun läheisyysterapiaan.

Kokemus oli miellyttävä, kunnes alkoi oikeasti sattumaan...⛓
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: BDSM
« Vastaus #1 : Kesäkuu 03, 2020, 11:56:33 »
Kyllä pieni ruoskan heiluttelu aina maittaa🙂

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: BDSM
« Vastaus #2 : Kesäkuu 03, 2020, 12:08:23 »
Äääh, ei kipua.
Mun yksi lempparitypykkä neiti V tekee vähän erikoisempiakin juttuja. Yksi juttu mistä tykkään on pepun käsittely. Jestas kun tuntuu hyvältä.
Se toinen on köydet. Ihan kunnolla kiinni ainakin käsistä ja sitten kun se vartalo ja kädet alkaa kiusoittelun niin siinä on tekeminen ettei laukase liian aikaisin. On se vaan niin makeeta.

Parasta tietty kun saman typykän kanssa toimii seksikin.
Ihanat naiset.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: BDSM
« Vastaus #3 : Kesäkuu 03, 2020, 20:25:27 »
Olen herkkä gfe-henkinen mies enkä pidä mistään läiskimisestä.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: BDSM
« Vastaus #4 : Kesäkuu 03, 2020, 21:12:43 »
Itse harras gfe-henkinen pyhämies, mutta nyt voisin ottaa pienen piiskan sivalluksen ja pyytää syntejäni anteeksi
💊

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: BDSM
« Vastaus #5 : Kesäkuu 03, 2020, 21:18:49 »
Itse harras gfe-henkinen pyhämies, mutta nyt voisin ottaa pienen piiskan sivalluksen ja pyytää syntejäni anteeksi

Milloin tulet?!? *kaivaa mattopiiskaa kaapista*

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: BDSM
« Vastaus #6 : Kesäkuu 03, 2020, 22:24:54 »
Itse harras gfe-henkinen pyhämies, mutta nyt voisin ottaa pienen piiskan sivalluksen ja pyytää syntejäni anteeksi

Milloin tulet?!? *kaivaa mattopiiskaa kaapista*

Voinko juoda oluen ensin loppuun 🙏?
💊

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: BDSM
« Vastaus #7 : Kesäkuu 03, 2020, 22:26:43 »
Itse harras gfe-henkinen pyhämies, mutta nyt voisin ottaa pienen piiskan sivalluksen ja pyytää syntejäni anteeksi

Milloin tulet?!? *kaivaa mattopiiskaa kaapista*

Voinko juoda oluen ensin loppuun 🙏?

No, hyvä on, mutta juo nopeasti *läiskyttelee mattopiiskaa vasten kämmentä*

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: BDSM
« Vastaus #8 : Kesäkuu 03, 2020, 22:27:58 »
*tuntee kuumotusta jo takalistossaan*
💊

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: BDSM
« Vastaus #9 : Kesäkuu 03, 2020, 22:35:51 »
^
Vai kuumotuksen😁. Ulvova mylläri saa ihan eri merkityksen, kun pääset mun mattopiiskan käsittelyyn.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: BDSM
« Vastaus #10 : Kesäkuu 04, 2020, 01:44:16 »
Täällä yksi kummajainen on joskus BDSM-touhuja sortunut kokeilemaan puolin ja toisin, mutta jotenkin siitä roolin vetämisestä puolin tai toisin tuntuu jäävän sellainen muovinen maku, kun ei saa olla se oma ja muita ihmisiä kohtaan tasavertaisesti ja -veroisesti sosiaalisessa kanssakäymisessä kohteleva ja yleensäkin siten vilpittömin mielin kohtelemaan pyrkivä tyttö. Muutenkaan en oikein saa mitään kauhean suuria kiksejä jostakin kivun tuottamisesta saati sen vastaanottamisesta. Tai ehkäpä jotkut nimenomaan syttyvät siitä armottomamman ja rankaisevamman sekä muun vastenmielisten asioiden ruumiillistumien herättämästä vaatimattomammasta tunnelmasta. Jotenkin sekä kivun tunteminen itse että sen näkeminen saati varsinkin tuottaminen jo ajatuksena inhottaa, joten BDSM-mestarit voivat nyt tässä asiassa tulla ja haukkua minua kapeakatseiseksi idiootiksi, koska en itse näe enkä koe niissä kipuleikeissä oikein mitään tunnelmallisuutta (paitsi ehkä korkeintaan sen hillittömän melankolian omasta mielestäni siis ;D)

Sitomisessa ja varsinkin sidotuksi tulemisessa on ne omat kohtalokkaat sosiaaliseen turvallisuuteen liittyvät riskit, joiden takia peli on pahimmillaan melko helposti elämä-nimisen projektin edistämisen suhteen menetetty, jos vaan sokeasti luottavaisin mielin lähtee kenen tahansa matkaan ja se joku paljastuikin sitten ihan täydeksi huligaaniksi vailla mitään armoa. Sitten taas jos itse sitoisin jotakuta, niin pitäisi olla jo jonkin verran selkeämmin kokemusta ja tietotaitoa, ettei aiheuta käsittämättömiä hiertymiä ja muita köysistä johtuvia toisen ihmisen vahinkotelomisia vailla ammattimaisuuden häivääkään. :D

Kivun tuottamisessa toiselle on sekin aspekti, että pitää oikeasti tietää, millaista on olla turvallinen kivuntuottaja ja miten siitä hienommasta joukosta erottuu sitten ne kokemattomammat tunarit, jotka tekevät asiat BDSM-sessioissa päin lyttyä siten, että siinä saakin dominan/masterin toimintaa vierestä olla valvomassa joku toinen ja kokeneempi, joka katsoo sen kokemattomamman perään, ettei se kokemattomuus aiheuta merkittäviä turvallisuusuhkia ja vaaratilanteita.

Suoraan sanottuna kevyt, kannustava ja hyväntahtoinen dominointi omasta toimesta eli minun tekemänä jollekulle toiselle voisi olla se juttu tästä koko BDSM-skenestä, mutta ei oikeastaan sitten juuri mitään muuta eikä varsinkaan voimakasta toisen henkistä ja fyysistä polkemista tuottaa toiselle ihmiselle rankaisevaan ja kipua tuottavaaan meininkiin tähtäävää toimintaa. Kuljen kylmemmillä ja viileämmillä keleillä syystäkin kai jonkun hippivaateliikkeen valmistama sydänkuvioinen huivi kaulalla. Sen voisi ajatella toimivan merkkinä ihmisestä, jolla on pohjimmiltaan hyvä sydän ainakin omasta mielestä ja joka pyrkii kaikkeen sellaiseen nautinnollisempaan, ystävällisempään, hellempään ja lempeämpään toimintaan paljon mieluummin kuin että toimisi vanginvartijana tai pahimmillaan vesikidutuskuulustelijana jollekulle sen mahdollisen toisen suuremmasta alistamisesta syntyneen vahingoniloisen mielihyvän takia... ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9027
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: BDSM
« Vastaus #11 : Kesäkuu 04, 2020, 02:48:36 »
Joskus on ihan kivaa vähän rankaista.
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: BDSM
« Vastaus #12 : Kesäkuu 04, 2020, 07:24:47 »
Olen sitäkin asiaa mielessäni pohtinut, että haluavatko rankaisijat itse kokemusperäisesti jossakin/missään elämänsä vaiheessa kokeilla olla itse se, jota rangaistaan, siis tälleen BDSM-ajattelua noudattaen. Kysehän on siis siitä, halutaanko itse saada samanlaista kokemusta altavastaajan asemassa ja piiskaa saadakseen, jotta pystyisi paremmin empirian kautta hahmottamaan kokonaisvaltaisemmin, miltä rankaisun kohteena olevalta tunnepuolella tuntuu vai tuntuuko miltään. Vai kiinnostaako sellainen yleensäkään ottaen pohjimmiltaan sadistia/dominaa/masteria?

Ja kuinka moni on jo sadisti syntyessään tai pienestä pitäen? Ja toisaalta voiko jotkin tekijät selittää sellaista mahdollisuutta, että joidenkin kohdalla kostonhimoiseksi ja rankaisevaksi kurittajaksi kasvetaan elämänkokemusten ja ajatusmallien tiettyyn suuntaan kehittymisen myötä? Täytyykö olla luonnostaan sisäistä itsensä ja muiden johtamiskykyyn liittyvää luonnetta sekä sisäisesti voimakkaampaa vallanhalua valtaan pääsyn tuottama mielihyvä sisällään pitäen? Tarvitaanko jonkinlaista sisäsyntyisempää tai pienestä pitäen opittua rankaisemisen haluun viittaavaa ja kiivaampaa luonnetta (viittaan siis sisäiseen tarpeeseen saada ylipäätään rankaista toista ja antaa joillekin muille ihmisille tottelemattomuudesta tai muuten kurinpalautusta)?

Kuinka paljon tarvitaan tietynlaista välinpitämättömyyttä olla liikoja välittämättä alistujan asemasta kivun vastaanottajana, jotta voi synnittömämmin ilman suurempia tunnontuskia tuottaa toiselle kipua? Niin ja olen myös miettinyt, onko siitä hyötyä vai jopa haittaa, tai sekä-että, BDSM-piireissä sellaiselle, jolla on luonnostaan tai varhaisista vaiheista lähtien kasvamalla opittuja poikkeavuuksia luonteessa ja persoonallisuudessa siten, että jonkinlaisia narsistisia, sosiopaattisia ja psykopaattisia piirteitä esiintyisi yksilöstä riippuen jonkin verran tai jopa paljonkin.

Toisaalta sehän on myös aika selvää, että inhimillisesti reilun rankaisijan/masterin/dominan täytyy olla jossakin määrin luonteeltaan myös toisten silmissä tietynlaista perusluottamusta ja turvallisuuden tunnetta ulospäin säteilevä, asiallisen ja toisten ihmisten rajoja kunnioittava henkilö, ja tästä taas johtuu, ettei sellaiseksi inhimillisesti reiluksi rankaisijaksi välttämättä sovellu sellainen ihminen, jolla on voimakkaasti psykopatian oireita siten, että kaikki reilu kanssakäyminen ja muunlainen ihmisistä piittaaminen sun muu rehtiys hohtaa poissaolollaan. Silti tosin varmasti on sellaisiakin kurittajia, jotka luulevat olevansa todella hyviä vallanpitäjinä, mutta eivät tajua omaa vaarallisuuttaan itse tai viimeistään siinä vaiheessa, kun ollaan jo linnassa jonkinlaisesta isommasta ihmisen henkeen ja terveyteen kajoamisesta.

Tähän rankaisun kohteena olevan tunnepuoleen BDSM:n puolelta taas oletettavasti ja sanomattakin selvästi ainakin jollakin tavalla kytkeytyy niin kipu, pelko, kärsimys, nöyryytetyksi ja alistuneeksi itsensä tunteminen sekä suhtautuminen edellä mainittuihin jollakin tietyllä tavalla (esim. valoisammin, pessimistisemmin tai ihan vaan neutraalimmin olosuhteista, päivästä ja fiiliksestä sekä Kuun kierron eri asennoista ym. johtuen) ja lisäksi tietenkin BDSM:ään voi kai ilmeisesti alistujan roolissa olevalla henkilöllä yksilöstä riippuen ja hänen kokemusmaailman mukaisesti kuitenkin samaan aikaan kytkeytyä myös omanlaista nautinnon kokemisen tunnetta, seksuaalista kiihottumista tai vastaavaa, siis siitä kun toinen esimerkiksi valvoo ja katsoo alistetun perään, käskee, kurittaa, nöyryyttää, piiskaa häntä tms., tai joihinkin muihinkin BDSM:ään yksityiskohtiin liittyen siis voi liittyä nautinnon ja seksuaalisten tunteidenkin kokemista. Kai. Tietenkin lisäksi on selvää, että positiivisempien tunnekokemusten edesauttamiseksi on alistujalla oltava dominoivaa vallanhaluista kohtaan toimiva luottamuksen ja turvallisuuden tunne, että hommat niin sanotusti pysyy käsissä eivätkä lähde lopullisesti tai kriittisesti lapasesta noin vain tai ollenkaan.

En tosiaan ole alan expertti, mutta mielelläni sivusta seuraajana ja terveen uteliaana silmäparina kuulostelen toki mielelläni alan ammattimaisempien ja muutenkin selvästi kokeneempien mietteitä. Tiedän myös sen, että jotkut tutut ja eräät tapaamistani kollegoista sisällyttävät mahdollisuuksiensa ja kiinnostuksensa mukaisesti ja niitä tällä alalla yhteensovittaen myös BDSM-palveluita. Itse en ole toistaiseksi tällaiseen kiinnostunut lähtemään mukaan, ja vaikka joskus jonkin mielenhäiriön tai muun tarpeeksi houkuttelevan ja/tai perustellun seikan takia myöhemmin kiinnostuisinkin, niin silloinkin miettisin hyvin tarkkaan, voinko periä rahaa tällaisesta, jos kokemuksia ei ole välttämättä juurikaan sellaista ammattimaisempaa ja selvästi kokeneempaa tasoa silmällä pitäen, sillä en suinkaan halua tarjota sellaisia palveluita, joissa kokemustaso olisi nolla ja jonka vuoksi myös palvelun laatukin olisi, no, jos ei aivan paskaa, niin jonkinlaista kuraa ammattimaisempaan tasoon verrattuna kumminkin.

Sori, jos vaikutan innostuneelta ja että aihe itse asiassa kiinnostaa jonkin verran joistakin asianäkökulmista katsottuna, vaikkei käytännön toimimisen osalta ainakaan tätä nykyä tosiaan suuremmin kiinnostakaan, eikä tekstieni tarkoitus tähän kohtaan todellakaan ole todistella olevansa joku kaikkitietävä tieteilijä, joka tietäisi muiden puolesta asioita muka jotenkin paremmin ja oikeammin. Eli tässä ole tarkoitus suinkaan leikkiä mitään ihmismielen asiantuntijaa eli psykologia, vaan silkasta uteliaisuudesta ja jonkinlaisesta mielenkiinnosta aihepiiriä kohtaan kumpuaa nämä ajatukset ja pohdinnat, vaikken miksikään suuremmaksi BDSM-harjoittajaksi tätä nykyä toistaiseksi tunnustaudukaan enkä ole varma, tunnustaudunko myöhemminkään aihepiirissä, joka ei välttämättä sovi tietyllä tavalla kipuherkälle ja joskus koviakin kokeneelle luonteelleni.

Olen muutaman kerran ollut elämäni aikana kevyesti dominoivassa asemassa, mutta sekin on ollut sellaista positiivisella hengellä ja toista osapuolta kannustavalla yhteisymmärrykseen pääsemisellä tapahtuvaa hienovaraisempaa dominointia. Olisi sitä tarjoutunut kai jokunen mahdollisuus myös tuollaiseen rankemmankin session toteuttamiseen jollekulle kiinnostuneelle joskus aiemmin, jollen aivan väärin muista, mutta en kuitenkaan halunnut lähteä toteuttamaan tuollaista dominointia rankemman kaavan kautta, koska en ole opetellut kovin hyvin sitomaan ihmisiä eri tavoin, eri kireyksillä, eri asennoissa ja erilaisissa yhdistelmissä siis sen suhteen miten kehonosat ja raajat voi ylipäänsä turvallisesti ilman toisen telomista sitoa.

Henkisellä puolella kaikki kurittaminen ja rankaiseminen ei omalla kohdallani tunnu luonnolliselta, koska jotenkin olen suht helposti anteeksiantava ja loppuviimein aika helposti leppyvä nainen, ainakin jos vertaan omaan äitiini itseäni tässä suhteessa, kaikki kun on suhteellista. Myös kivun tuottaminen toiselle tosiaan tuntuu vastenmieliseltä ajatukselta, vaikka toinen osapuoli olisi kuinka vakuutellut nauttivansa piiskaamisesta ja lyömisestä. En silti viimeiseen asti halua kuitenkaan tehdä jotakin kivuliasta toiselle, koska minulla on se päähän pinttynyt ajatusmalli lapsuudesta opittuna ja kai luonteestakin johtuen olemassa siitä, että kaikki kivun tuottaminen on toisen ihmisen vahingoittamista ja pahoinpitelyä, jota taas itsessään on pidettävä ja koettava kuvottavana asiana, jollaista ei saa toisille ihmisille heitä kunnioittaakseen tehdä, jos haluaa välittää toisista ihmisistä ystävällisellä, lähimmäisenrakastavammalla ja lempeämmällä tavalla.

Olen myös ollut alistuvana osapuolena muutaman kerran ja suomeksi sanottuna masterin taso on ihmisestä riippuen vaihdellut jonkin verran. Ensimmäisestä kerrasta jäi suomeksi sanottuna paska maku ja koin selvästi enemmän kärsineeni koko tilanteesta kuin että olisin luottamuksen ja turvallisuudentunteen siivittämänä pystynyt ennalta tuntemattomalle viinipäissään ehdottaneelle alistumaan siten, että olisin siitä saanut jonkinlaista mielihyvää ja sen johdosta tarvetta saada kokea kurittavaa meininkiä jossakin muodossa koukuttuen siitä. En nyt lähde avaamaan kaikkia kokemuksiani, mutta sanottakoon, että toinen kerta alistujan roolissa kidutushuoneessa oli selvästi tutumman ja turvallisemman oloista seuraa, mutta siltikään en jostakin kumman syystä vain saanut kivun ja henkisen polkemisen vastaanottamisesta juuri minkäänlaisia kiksejä.

Ei kuitenkaan sillä, että toinen kokemus ja mahdolliset muutkin kokemukset olisivat sinänsä olleet mitenkään kauheita, vääriä ja negatiivisesti värittyneitä. Jo muutamakin kokemus näissä asioissa itse asiassa kumminkin auttoi avartamaan sielunmaisemaani tältä osin, joten joka tapauksessa kiitollinen kaikista kokemuksista, myös siitä hirveimmästä mahdollisesta horror storysta tietenkin ja sitäkään kokemusta kiitollisuuden suhteen väheksymättä. Siis ihanaa olla kiitollinen siitä, että jotkut ovat joskus luvan kanssa kaltoinkohdelleet ja pahoinpidelleet minua erilaisin sitomisen, piiskaamisen ja nöyryytyksen keinoin. Ja sitä huonointa kokemustakaan en unohda ikinä, sillä olihan sekin jotakin sellaista kokemusta, jota täytyy tämänkaltaiselle ajoittain elämässään kompastelleelle tunarille näköjään tapahtua. ;)

Ja joo, tiedän, ettei tätäkään romaania ja avautumista jaksa lukea sellaiset, joita ei pitkät tekstini voisi vähempää kiinnostaa ajan kanssa niihin uppoutuen ja paneutuen... Tulkaa joku ja laittakaa vaikkapa kapula suulleni ja hiirenloukut näppikselle käsiäni varten tai sitokaa mieluummin koko kädet, niin ei tarvitse nähdä tällaisia jonkun omalla tavallaan kahelin tuottamia kilometrin mittaisia avautumisia kokemuksista ja pohdinnoista. ;D

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: BDSM
« Vastaus #13 : Kesäkuu 04, 2020, 08:07:16 »
Asiakastapaamiset tehdään eri mentaliteetilla kuin omien suhteiden kanssa sessioinnit.
Asiakkaiden kanssa toimitaan kuten he haluavat. Tilaavat tietynlaisen tapaamisen ja sen käsikirjoituksen mukaan mennään eteenpäin. Eli asiakkaan ehdoilla.
Omat suhteet, niissä mennään useimmiten Dominoivan ehdoilla.

Itse esim en hyväksy sellaista asiakasta joka sanoo:” voit tehdä mulle mitä haluat.”
Raamit pitää olla minkä puitteissa toimii.
Omissa suhteissa taas haluan juuri noin, täysin vapaat kädet ja sitä vapautta käytän oman harkinnan mukaan. Perustuu ihmisen ja hänen rajojen tuntemiseen.

Rankaisemisesta ylipäätään...sitä ei saa koskaan tehdä vihassa, kostossa, hallitsemattomalla mielialalla.
Jos haluaa rankaista tai joku pyytää rankaisemaan, siihen on muitakin tapoja kuin kipu ja piiskat.

Bdsm on mielenkiintoinen ala josta voisi puhua pitkäänkin.

Niinkuin kaikessa, myös tässä alassa on hyvä oppia ymmärtämään ihmistä ja oppia hyväksymään.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: BDSM
« Vastaus #14 : Kesäkuu 04, 2020, 11:10:49 »
Minulla on ollut koko ikäni jonkinlainen akateeminen kiinnostus BDSM:ään. Tämä on näkynyt lähinnä siinä, että olen pitänyt aina aiheeseen liittyvistä tarinoista, leffoista ja yleisestä kuvastosta. Tämän pidemmälle en ole asian kanssa kuitenkaan koskaan edennyt. Pääsyynä on varmaan se, että petiin asti ei ole koskaan tullut kumppania, jonka kanssa tämän suuntainen tutkimusmatka olisi tuntunut luontevalta. Se taas saattaa johtua pitkälti siitä, että olen aina ollut siviilisuhteissa vähän häveliäs seksiasioissa enkä ole oikein osannut niistä puhua kuin vitsailemalla vaivautuneesti. Tässä näkee taas sen että jotkut asiat, kuten seksi, on syytä jättää osaavien ammattilaisten käsiin eikä lähteä räpiköimään amatööripohjalta.

Minua siis kiinnostaisi lähteä joskus tutkimaan tätä(kin) seksuaalisuuden polkua, mutta sitä varten pitäisi löytää sopiva ja osaava asiantuntija, että en olisi tuollainen ” voit tehdä mulle mitä haluat.”-asiakas. Totta puhuen näin n00b1ena en edes tiedä mitä pitäisi pyytää ja mistä aloittaa... Luulen, että BDSM:ssä (ainakin omalla kohdallani) pitäisi rakentaa muutenkin pidempi asiakassuhde, että touhu tuntuisi luontevalta ja että siitä saisi irti jotakin muuta kuin hermostunutta hihittämistä kumimaski naamalla ja huonoja puujalkavitsejä.

Ehkä vielä joskus.

Poissa Toukopouko

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: BDSM
« Vastaus #15 : Kesäkuu 04, 2020, 17:37:15 »
En ole kiinnostunut tuottamaan tai vastaanottamaan mitään kuritusta. Ainoa tähän liittyvä kiinnostava juttu voisi olla naisen sitominen niin, että hän on ikään kuin antautunut mahdollisimman pantavaksi. Jos nainen vielä kerjäisi himon riivaamana työntämään sisäänsä jotain kovaa ja lämmintä, niin mikäs siinä. Kyllähän tämä poika tekisi työtä käskettyä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: BDSM
« Vastaus #16 : Kesäkuu 04, 2020, 17:47:52 »
Joskus on ihan kivaa vähän rankaista.

Vedätkö Indiana Jones kuteet päälle ja annat ruoskan paukkua?  ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: BDSM
« Vastaus #17 : Kesäkuu 07, 2020, 23:08:29 »
Itse jonkin verran olen tätä mietinyt viimeaikoina. En usko että alistujan rooli sopisi minulle. Mutta uskoisin että olisin mielummin kouluttajana. Voisin tuotta pieniä määriä kipua. Mutta en usko että voisin ruoskia kumminkaan ketään verille.