Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä mielessä?

<< < (17/328) > >>

Vieras0217:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepe - Heinäkuu 14, 2019, 19:37:58 ---^ Oho, hyviä lomia sinne  8) Sinne vain paikallista tarjontaa etsimään  ;D

Tai olisit ottanut sihteerin mukaan, tosin vaimo ei varmaan tykkäis jos mukana on  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kiitokset  :D

No juu pieniä vaikeuksia tietty sihteerin kanssa touhuamisen kanssa  ;D

Vieras0036:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Heinäkuu 11, 2019, 11:38:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pekka.Karvo - Heinäkuu 11, 2019, 11:17:53 ---Liftillä on kyllä niin persoonallinen tyyli, että pitäisi olla kyllä melko torvelo jos Liftin nimimerkin kaappais ja yrittäisi esiintyä Liftinä. Veikkaan että jäisi kiinni kyllä alta aikayksikön :)

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä kannattaa ehdottomasti mennä hupsun luokse ja esitellä itsensä Liftiksi!

--- Lainaus päättyy ---

Niinhän mä oon aina tehnytkin. Leidien kuulessa minun olevan Lifti, palvelu on ollut ensiluokkaista ja kelloa ei ole katseltu. Tosin ei mulla ole kelloa koskaan mukana, mutta kumminkin. Siinä on tätit hukassa, kun keskustelevat keskenään; Hupsu 1: minun tapaama Lifti oli tumma, pitkä ja komea. Hupsu 2: No ei varmaan ollut. Se minun Lifti oli blondi ja normaalin näköinen, hauska mies. Hupsu nro 3: Olette väärässä minun tapaama Lifti oli ristiverinen, sööttimies, jolla oli tyttöjen tukka.         

Seepeli:
^  repesin  ;D ;D

Caravaani Timo:
Vihdoinkin, lounas  :)

Vieras0041:
Kauppatorille kahville ja siitä terassille ja vapaapäivä uuteen nousuun. ;D Mielessä on myös jäähyttelevän turskan pariin käyttäjään kohdistunut ilkeily.....on se vitun sairas.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta