Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mielessä?  (Luettu 137242 kertaa)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #60 : Heinäkuu 11, 2019, 11:17:53 »
Liftillä on kyllä niin persoonallinen tyyli, että pitäisi olla kyllä melko torvelo jos Liftin nimimerkin kaappais ja yrittäisi esiintyä Liftinä. Veikkaan että jäisi kiinni kyllä alta aikayksikön :)
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Simi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #61 : Heinäkuu 11, 2019, 11:27:51 »
Täällä monessa paikkaa puhutaan tuosta kuva-albumista. Minä olen niin tumpelo netinkäyttäjä, etten vieläkään ole löytänyt ketjua, jossa olisi pelkästään kuvia?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #62 : Heinäkuu 11, 2019, 11:38:00 »
Liftillä on kyllä niin persoonallinen tyyli, että pitäisi olla kyllä melko torvelo jos Liftin nimimerkin kaappais ja yrittäisi esiintyä Liftinä. Veikkaan että jäisi kiinni kyllä alta aikayksikön :)

Mun mielestä kannattaa ehdottomasti mennä hupsun luokse ja esitellä itsensä Liftiksi!
Why so fragile?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #63 : Heinäkuu 11, 2019, 12:03:04 »
Täällä monessa paikkaa puhutaan tuosta kuva-albumista. Minä olen niin tumpelo netinkäyttäjä, etten vieläkään ole löytänyt ketjua, jossa olisi pelkästään kuvia?

Albumit löytyy meidän profiileista. :) Klikkaa nickiä ja siellä profiilissa sitten kohtaa "Profiili", niin aukeaa pomppuvalikko, josta voit valita albumit.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #64 : Heinäkuu 11, 2019, 14:55:07 »
Sitäpä minä eilen ihmettelinkin kun liftin "käsiala" muistuttaa niin kovasti sinun käsialaa, että oletteko sielun sisaruksia vai mistä on kyse?

Kenties olemme lapsina joutuneet samojen opettajien kiduttamiksi, ja nyt sitten puramme yhteisiä traumojamme yhteisillä huumorin ja verbaliikan keinoilla.

Ainakin minun kirjoitettu kielenkäyttöni on n. 70-prosenttisesti peräisin lapsena ahmimistani Aku Ankoista :D
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0021

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #65 : Heinäkuu 11, 2019, 18:03:04 »
Juu, Lifti on Lifti, voissa paistettu. Onko Lifti BootyQueen, en tiedä sanoa. Jos on niin käyttää feikkikuvia. Jos siis olisi. Vaan kun Lifti ei käytä feikkikuvia niin ei se varmaan ole. Veikkaan, en tiedä, että booty on booty ja kyykky on kyykky. Vaan ovelasti kiertäen osasi kuvia pyytää. Booty siis. Pöhkömpiäkin turskien kuvien kalasteluja on nähty. Tässä näköjään vanhakin meni tuohon koukkuun...
Assqueen rules...

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #66 : Heinäkuu 11, 2019, 18:43:16 »
Mä kuulin tästä foorumista vasta viime viikolla joten oli aika saatanan vaikea olla ensimmäisten joukossa. Olisihan se aika koomista että joku haluaisi tekeytyä Liftiksi, vaan taitaa olla risti liian raskas kantaa. Laita privana numerosi niin rupean laittamaan niitä bbm erotiikkaa huokuvia kuvia sulle kuin liukuhihnalta.

Tähänhän melkein unohdin vastata, anteeksi.

Kun minä mietin sitä, että mitäs jos oikea Lifti ei vieläkään ole kuullut foorumista :) Varsinkin kun Lifti-huumori on nyt välillä aika samantyyppistä tämän nimimerkinlainaajan huumorin kanssa. Ei sinun kuitenkaan yksin minua varten tarvitse vaivautua, jos vain saisimme sen yhden profiili-/avatarkuvan meidän kaikkien riemuksi :)
Eläkkeellä.

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1044
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #67 : Heinäkuu 11, 2019, 20:36:30 »
Kotoutuminen hetkeksi ja mielessä on vuosipaikan hankinta :)

Poissa Lyn

  • Full Member
  • Viestejä: 115
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #68 : Heinäkuu 14, 2019, 01:30:44 »
Tänä vuonna näköjään koen luonnon mullistuksia täällä etelässä, keväällä koin myrskyn ja tulvan, tänään koin maanjäristyksen, toivottavasti en koe tsunamia enää tänä vuonna.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #69 : Heinäkuu 14, 2019, 10:59:07 »
^
Tuu pois sieltä ja pian.  :)
Muistan kyllä, että sanoit viipyväsi siellä pitkään mutta silti.  ;)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lyn

  • Full Member
  • Viestejä: 115
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #70 : Heinäkuu 14, 2019, 12:23:25 »
^
Joo tuunhan minä joskus elokuussa ☺️

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #71 : Heinäkuu 14, 2019, 12:28:28 »
^
Haista.... ei vaan, olet enemmän kuin ansainnut olosi siellä.
Mielessä on josko lentäisin sinne niin tarjoatko kahvit?  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lyn

  • Full Member
  • Viestejä: 115
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #72 : Heinäkuu 14, 2019, 12:34:35 »
^ ehdottomasti tarjoan kahvit ☺️
Yösijakin löytyy jos on tarvetta.
Tervetuloa

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #73 : Heinäkuu 14, 2019, 12:40:05 »
^ ehdottomasti tarjoan kahvit ☺️
Yösijakin löytyy jos on tarvetta.
Tervetuloa

Täällä onkin jo päiväkahvittelut käynnissä ;D

Tähänhän melkein unohdin vastata, anteeksi.

Kun minä mietin sitä, että mitäs jos oikea Lifti ei vieläkään ole kuullut foorumista :) Varsinkin kun Lifti-huumori on nyt välillä aika samantyyppistä tämän nimimerkinlainaajan huumorin kanssa. Ei sinun kuitenkaan yksin minua varten tarvitse vaivautua, jos vain saisimme sen yhden profiili-/avatarkuvan meidän kaikkien riemuksi :)

Oliks tää KP sun kohtelias tapa ilmaista ettet halua dick picejä?  ;D
Älä nyt pahota Liftin mieltä jos se jo innostu :D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lyn

  • Full Member
  • Viestejä: 115
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #74 : Heinäkuu 14, 2019, 12:50:29 »
Ai hitto, tulipahan tuossa mieleen, että tääl espanjassa on kyllä seksin myyminen kadulla todella näkyvää, isojen teiden liikenneympyröissä partioi tytöt aurinkovarjojen alla odottamassa asiakkaita, jokaisella tytöllä on oma liikenneympyrä jossa partioivat ☺️

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #75 : Heinäkuu 14, 2019, 19:29:04 »
Huomenna taas töihinpaluu edessä, porukkaa vielä lomilla ja saikulla joten pitkiä päiviä edessä  :(
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #76 : Heinäkuu 14, 2019, 19:32:17 »
Nyt (kun pitäisi tehdä vähän töitä koneella eikä jaksaisi) on mielessä se, miten kivaa olisi panna ulkona. Jossain metsässä tai rantakallioilla. Tai vaikka edes lutkutella jonkun penistä samalla kun tuuli havisee puissa siinä vieressä. Mä olen niin romantikko.  :o
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #77 : Heinäkuu 14, 2019, 19:35:12 »
Katselen kaunista merimaisemaa egeanmeren rannalla ,loma fiilis...nyt kun sais tähän vakkarin sihteerin tai toisen ihanan vielä muutamaksi niin olis taivaissa ;)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #78 : Heinäkuu 14, 2019, 19:37:58 »
^ Oho, hyviä lomia sinne  8) Sinne vain paikallista tarjontaa etsimään  ;D

Tai olisit ottanut sihteerin mukaan, tosin vaimo ei varmaan tykkäis jos mukana on  ;D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 14, 2019, 19:40:44 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #79 : Heinäkuu 14, 2019, 20:28:03 »
^ ehdottomasti tarjoan kahvit ☺️
Yösijakin löytyy jos on tarvetta.
Tervetuloa
Harkinnassa on, mutta taitaa nyt loppua aika kesken.
  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant