Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mitä mielessä?
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Heinäkuu 10, 2019, 18:24:26 ---Lifti hei, kun sinulla aikaisemminkin oli sellainen hieno profiilikuva, niin laittaisitko taas sellaisen? Ja uuden sivuston kunniaksi tietysti uudesta kuvakulmasta otetun :)
--- Lainaus päättyy ---
No hei vaan Perseiden Kuningatar, mun täytyy ihan rehellisyyden nimissä sanoa että en edes muista mikä oli mun profiili kuva. Oliko se sellainen missä spaddu huulessa kannoin karjalakoria Tampereen ytimessä?
Kuningatar Perse:
Kuvasihan oli siis omakuva :) (En muuten pyytelisi kasvokuvia ikinä enkä keneltäkään, ja omastakin mielestäni tämä minun pyyntöni on asiaton, mutta sinulla kun sellainen kuva jo oli, niin tämän kerran nyt kehtaan. Sinun ei tietenkään ole mikään pakko pyyntööni vastata, jos se tekee olosi epämukavaksi.)
Muistan nähneeni kuvailemasi kuvan, ja se saattoikin olla profiilikuvasi. Tarkoitin äsken siis avatar-kuvaa, sori. Kuva oli fooruminäkymässä aika pieni ja hankala tihrustaa, eikä noilla yksityiskohdilla nyt niin väliäkään ole, kun sinuksi sen tunnisti.
Mutta siis ihan vanhojen hyvien aikojen muistoksi, laitatko taas jonkun kivan kuvan? Avatareksi tai profiilikuvaksi tai minne tahansa. Mielellään sellaisen, jonka tiedoston ominaisuuksista näkyisi, että kuva on otettu tänään, tai huomenna, tai milloin sinulla ikinä onkaan aikaa kuvaa ottaa.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Heinäkuu 10, 2019, 18:58:01 ---Kuvasihan oli siis omakuva :) (En muuten pyytelisi kasvokuvia ikinä enkä keneltäkään, ja omastakin mielestäni tämä minun pyyntöni on asiaton, mutta sinulla kun sellainen kuva jo oli, niin tämän kerran nyt kehtaan. Sinun ei tietenkään ole mikään pakko pyyntööni vastata, jos se tekee olosi epämukavaksi.)
Muistan nähneeni kuvailemasi kuvan, ja se saattoikin olla profiilikuvasi. Tarkoitin äsken siis avatar-kuvaa, sori. Kuva oli fooruminäkymässä aika pieni ja hankala tihrustaa, eikä noilla yksityiskohdilla nyt niin väliäkään ole, kun sinuksi sen tunnisti.
Mutta siis ihan vanhojen hyvien aikojen muistoksi, laitatko taas jonkun kivan kuvan? Avatareksi tai profiilikuvaksi tai minne tahansa. Mielellään sellaisen, jonka tiedoston ominaisuuksista näkyisi, että kuva on otettu tänään, tai huomenna, tai milloin sinulla ikinä onkaan aikaa kuvaa ottaa.
--- Lainaus päättyy ---
Tietenkin mun kaikki kuvat oli omakuvia. Tämähän on mun facebookki. Enkä mä tunne itseäni ollenkaan eheäksi, itsevarmaksi ja täysiveriseksi foorumilaiseksi ennen kuin puhkean kuin kukka auringossa ja paljastun maailmakaikkeudelle. Pitää vaan odotella oikeaa fiilistä. Mutta sinulle, Olivia, mitä vain.
Kuningatar Perse:
Kiva homma :) Ei tosiaan mitään kiirettä asian kanssa.
Vieras0217:
Jäi toljottamaa Lumouksen avatarta ja ihanat muistot muistu mieleen viime tapaamiselta ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta