Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mielessä?  (Luettu 133891 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #40 : Heinäkuu 10, 2019, 15:50:15 »
Kiitos ja kippis
Why so fragile?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #41 : Heinäkuu 10, 2019, 17:46:00 »
Lifti!
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #42 : Heinäkuu 10, 2019, 18:09:31 »
Lifti!

Rupes vaan naurattaa ihan saatanasti ku kelasin et mitä mielessä ketjussa huudat: Lifti!
Why so fragile?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #43 : Heinäkuu 10, 2019, 18:14:16 »
Lifti!

Rupes vaan naurattaa ihan saatanasti ku kelasin et mitä mielessä ketjussa huudat: Lifti!

Niin. Onkse niinku vähän sama kuin jos huutais, että "mulkku"?  ;D
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #44 : Heinäkuu 10, 2019, 18:24:26 »
Lifti hei, kun sinulla aikaisemminkin oli sellainen hieno profiilikuva, niin laittaisitko taas sellaisen? Ja uuden sivuston kunniaksi tietysti uudesta kuvakulmasta otetun :)
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #45 : Heinäkuu 10, 2019, 18:29:46 »
Lifti hei, kun sinulla aikaisemminkin oli sellainen hieno profiilikuva, niin laittaisitko taas sellaisen? Ja uuden sivuston kunniaksi tietysti uudesta kuvakulmasta otetun :)

No hei vaan Perseiden Kuningatar, mun täytyy ihan rehellisyyden nimissä sanoa että en edes muista mikä oli mun profiili kuva. Oliko se sellainen missä spaddu huulessa kannoin karjalakoria Tampereen ytimessä?
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #46 : Heinäkuu 10, 2019, 18:58:01 »
Kuvasihan oli siis omakuva :) (En muuten pyytelisi kasvokuvia ikinä enkä keneltäkään, ja omastakin mielestäni tämä minun pyyntöni on asiaton, mutta sinulla kun sellainen kuva jo oli, niin tämän kerran nyt kehtaan. Sinun ei tietenkään ole mikään pakko pyyntööni vastata, jos se tekee olosi epämukavaksi.)

Muistan nähneeni kuvailemasi kuvan, ja se saattoikin olla profiilikuvasi. Tarkoitin äsken siis avatar-kuvaa, sori. Kuva oli fooruminäkymässä aika pieni ja hankala tihrustaa, eikä noilla yksityiskohdilla nyt niin väliäkään ole, kun sinuksi sen tunnisti.

Mutta siis ihan vanhojen hyvien aikojen muistoksi, laitatko taas jonkun kivan kuvan? Avatareksi tai profiilikuvaksi tai minne tahansa. Mielellään sellaisen, jonka tiedoston ominaisuuksista näkyisi, että kuva on otettu tänään, tai huomenna, tai milloin sinulla ikinä onkaan aikaa kuvaa ottaa.
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #47 : Heinäkuu 10, 2019, 19:15:06 »
Kuvasihan oli siis omakuva :) (En muuten pyytelisi kasvokuvia ikinä enkä keneltäkään, ja omastakin mielestäni tämä minun pyyntöni on asiaton, mutta sinulla kun sellainen kuva jo oli, niin tämän kerran nyt kehtaan. Sinun ei tietenkään ole mikään pakko pyyntööni vastata, jos se tekee olosi epämukavaksi.)

Muistan nähneeni kuvailemasi kuvan, ja se saattoikin olla profiilikuvasi. Tarkoitin äsken siis avatar-kuvaa, sori. Kuva oli fooruminäkymässä aika pieni ja hankala tihrustaa, eikä noilla yksityiskohdilla nyt niin väliäkään ole, kun sinuksi sen tunnisti.

Mutta siis ihan vanhojen hyvien aikojen muistoksi, laitatko taas jonkun kivan kuvan? Avatareksi tai profiilikuvaksi tai minne tahansa. Mielellään sellaisen, jonka tiedoston ominaisuuksista näkyisi, että kuva on otettu tänään, tai huomenna, tai milloin sinulla ikinä onkaan aikaa kuvaa ottaa.

Tietenkin mun kaikki kuvat oli omakuvia. Tämähän on mun facebookki. Enkä mä tunne itseäni ollenkaan eheäksi, itsevarmaksi ja täysiveriseksi foorumilaiseksi ennen kuin puhkean kuin kukka auringossa ja paljastun maailmakaikkeudelle. Pitää vaan odotella oikeaa fiilistä. Mutta sinulle, Olivia, mitä vain.
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #48 : Heinäkuu 10, 2019, 19:25:00 »
Kiva homma :) Ei tosiaan mitään kiirettä asian kanssa.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #49 : Heinäkuu 10, 2019, 22:00:13 »
Jäi toljottamaa Lumouksen avatarta ja ihanat muistot muistu mieleen viime tapaamiselta ;)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #50 : Heinäkuu 10, 2019, 22:12:09 »
^ Niinpä, arvaa vaan kun teki pahaa ajaa Rovaniemen ohi. Niin lähellä mutta niin kaukana :'(
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #51 : Heinäkuu 10, 2019, 22:27:13 »
Koti ja oma sänky 😍
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0021

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #52 : Heinäkuu 11, 2019, 01:18:20 »
Kuvasihan oli siis omakuva :) (En muuten pyytelisi kasvokuvia ikinä enkä keneltäkään, ja omastakin mielestäni tämä minun pyyntöni on asiaton, mutta sinulla kun sellainen kuva jo oli, niin tämän kerran nyt kehtaan. Sinun ei tietenkään ole mikään pakko pyyntööni vastata, jos se tekee olosi epämukavaksi.)

Muistan nähneeni kuvailemasi kuvan, ja se saattoikin olla profiilikuvasi. Tarkoitin äsken siis avatar-kuvaa, sori. Kuva oli fooruminäkymässä aika pieni ja hankala tihrustaa, eikä noilla yksityiskohdilla nyt niin väliäkään ole, kun sinuksi sen tunnisti.

Mutta siis ihan vanhojen hyvien aikojen muistoksi, laitatko taas jonkun kivan kuvan? Avatareksi tai profiilikuvaksi tai minne tahansa. Mielellään sellaisen, jonka tiedoston ominaisuuksista näkyisi, että kuva on otettu tänään, tai huomenna, tai milloin sinulla ikinä onkaan aikaa kuvaa ottaa.
Taisi olla Lifti ilman paitaa puistossa tuo avatar, jos en väärin muista. Vaan tuosta toiveestasi, miksi haluat päivätyn kuvan? Jotta näkisit miehen nykyisen kisakunnon vaiko tarkistaisit josko hän oli viime viikon pokasi vaiko epäilet Liftin heittäneen lusikan hankeen ja tämän nikin takana majaileepi huijari-Harry?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #53 : Heinäkuu 11, 2019, 09:00:46 »
No täällähän on viimeaikoina ollut parilla tutulla nimimerkillä vaikeuksia todistaa, että henkilö nimimerkin takana on sama kuin aiemminkin. Siitä syystä, että henkilö nimimerkin takana ei ole ollut sama kuin aiemmin.

Sitä vain olen pohdiskellut, että kun Lifti on ollut niin näkyvä ja mieleenjäävä foorumihahmo, ja hän ei tänne rantautunut ensimmäisten joukossa, niin Liftin nimi saattaisi tällaista nimimerkeistä tykkääjää ruveta kiehtomaan.
Eläkkeellä.

Poissa Simi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #54 : Heinäkuu 11, 2019, 09:05:31 »
Sitäpä minä eilen ihmettelinkin kun liftin "käsiala" muistuttaa niin kovasti sinun käsialaa, että oletteko sielun sisaruksia vai mistä on kyse?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #55 : Heinäkuu 11, 2019, 09:14:07 »
Sitäpä minä eilen ihmettelinkin kun liftin "käsiala" muistuttaa niin kovasti sinun käsialaa, että oletteko sielun sisaruksia vai mistä on kyse?

Tässä foliohatuille vähän pohdittavaa - minä ja kuningatar perse ollaan sama henkilö! Mä olen oikeesti aika otettu että pidät minua Kuningatar perseenä, toki muutama vuosi takaperin mulla oli sellainen kyykkyhanuri että kuningas perseeksi olisin voinut itseäni tituleerata.

Anyway mä luulen että vanhat tutut tunnistaa mun tyylin. Näin sekavaa roolia olis aika vaikea kovin pitkää vetää ellei ole aidosti näin sekaisin.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #56 : Heinäkuu 11, 2019, 09:19:09 »
Sitä vain olen pohdiskellut, että kun Lifti on ollut niin näkyvä ja mieleenjäävä foorumihahmo, ja hän ei tänne rantautunut ensimmäisten joukossa, niin Liftin nimi saattaisi tällaista nimimerkeistä tykkääjää ruveta kiehtomaan.

Mä kuulin tästä foorumista vasta viime viikolla joten oli aika saatanan vaikea olla ensimmäisten joukossa. Olisihan se aika koomista että joku haluaisi tekeytyä Liftiksi, vaan taitaa olla risti liian raskas kantaa. Laita privana numerosi niin rupean laittamaan niitä bbm erotiikkaa huokuvia kuvia sulle kuin liukuhihnalta.
Why so fragile?

Poissa Vieras0023

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #57 : Heinäkuu 11, 2019, 09:26:32 »
No hei vaan Perseiden Kuningatar, mun täytyy ihan rehellisyyden nimissä sanoa että en edes muista mikä oli mun profiili kuva. Oliko se sellainen missä spaddu huulessa kannoin karjalakoria Tampereen ytimessä?

Sulla oli avattarena se kuva, missä istut kivellä.
edit: jaa, Menoksi olikin tähän jo vastannut.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2019, 09:28:39 kirjoittanut teteCA121 »

Poissa Simi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #58 : Heinäkuu 11, 2019, 09:47:36 »
Vilkaisin juuri keittiön kaappiin ja siellä kokonainen rulla eskimo-foliota. Täytyy alkaa väsäämään sitä foliohattua.
Henk.kohtaisesti mua ei vaivaa se, oletteko eri vai sama henkilö. Viihdemielessä luen teidän hauskoja juttuja. Se vaan pisti silmään kun teillä on melko lailla samanlainen lauserakenne ja ajatuksenjuoksu. Ehkä myös samanlainen huumori.
Sopisitte hyvin samaan pussauskoppiin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #59 : Heinäkuu 11, 2019, 09:57:34 »
Vilkaisin juuri keittiön kaappiin ja siellä kokonainen rulla eskimo-foliota. Täytyy alkaa väsäämään sitä foliohattua.
Henk.kohtaisesti mua ei vaivaa se, oletteko eri vai sama henkilö. Viihdemielessä luen teidän hauskoja juttuja. Se vaan pisti silmään kun teillä on melko lailla samanlainen lauserakenne ja ajatuksenjuoksu. Ehkä myös samanlainen huumori.
Sopisitte hyvin samaan pussauskoppiin.

Yrität mulle pillua järjestää. Sä oot hyvä tyyppi!!!
Why so fragile?