Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä mielessä?

<< < (61/339) > >>

Vieras0038:
Ei hitto veljet... Kyllä se on niin, että hutsut on loistavia sparraajia ja heidän kanssaan itsetunto ja kokemus karttuu niin, että siitä saa uskomatonta buustia siviilimaailmaan... Kiitos parhaimmasta sparrauksesta kuuluu tietenkin yli vuoden jatkuneelle vakkarisuhteelle Katerinan kanssa. Sen seurauksena siviilimaailmassa on naisasiat alkaneet luistamaan ja metsästysvietti herännyt jälleen... Ja metsästäähän mies haluaa...

Nyt olen iskenyt silmäni samalla salilla käyvään suomiblondiin... Pienistä jutteluistamme ja vilkuiluista huomasin, että se on kiinnostunut. Ja se on salin ehdottomasti kaunein mimmi. Mä haluan kaataa sen...  ;D ;D ;D ;D ;D

Lohta kannattaa pyytää vaikkei saisikaan... toisin kuin turskaa...  ;D ;D ;D

Vieras0068:
^
Mitä on käynyt sille sun suurelle rakkaudelle Kateriina kohtaan?
Oliko se ihan tuubaa?!?

Vieras0041:
Mielessä on jo ensi viikon tapaaminen....nääs nääs.  ;) Tai siis oikeastaan tapaamiset.

Vieras0038:
^^ Kyllä mä sitä rakastan tottakai  ;D Mutta me ollaan käyty tiukka keskustelu. Katerina haluaa jatkaa yks viikonloppu per kuukausi tyylillä. Hän uskoo vakaasti, ettei halua "oikeaa" parisuhdetta mutta suomalainen vakkaripoikaystävä kerran kuussa kelpaa. Hänen mukaansa meidän intohimo säilyy kun tavataan kerran kuussa. Ja oikeassa hän varmaan onkin. On tosin valmis kokeilemaan kuukauden yhtäsoittoa kun esittelen hänelle miljoonani (joita ei ole ja minkä hän tietää) ;D ;D ;D

Vieras0029:
^^^^ No jos noin on käynyt, niin sittenhän Katerinaan poltetut (kymppi?)tonnit on tehneet tehtävänsä ja voi vaan onnitella, menipä sen saliblondin kaa syteen tai syvään ojaan 8)

Parhaimmillaanhan huorissakäynti boostaa miehen seksuaalista itsetuntoa ja näin parantaa mahdollisuuksia myös siviilimarkkinoilla. Huonoimmillaan se vain syö sitä miehistä itsetuntoa ja vituttaa, kun ei tyydytystä - läheisyyden kokemuksista puhumattakaan - saa oikein kunnolla sieltä huoristakaan.

Jos huorista on aitoa apua seksuaalisen itsetunnon parantamiseen, joka euro on oikein käytetty. Vähän niinkuin että viina on aina hintansa väärti ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta