Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä mielessä?

<< < (213/339) > >>

Kapu:
Tykkääköhän kalat terassikalusteista, mitä pikkujouluporukka niille viskoi Baltic Princessiltä.

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Joulukuu 11, 2022, 18:32:18 ---Onkohan kenellekkään turskalle käynyt niin, että on vastannut +50v. hupakon ilmoitukseen ja vastassa on ollut parikymppinen törötisu ja sitten kokenut tulleensa kusetetuksi, ja tekee sitten rapsan: "älkää menkö, valehtelee ikänsä"?

--- Lainaus päättyy ---

Mulle tosssa äskettäin niin odotin kuvien perustella kauheeta matamia, mutta se paras ja ainut jonka onnistuin tavoittamaan sillä hetkellä.

Rapussa menin sovittuun kerrokseen, jossa oli ovi raollaan, ja menin sisään. Niin siellä oli hämillään oleva nuori kaunis blondi, joka ihmetteli, kun tarjosin samppanjapulloa (huomatkaa kirjoitusasu. Sanassa samppanja ei ole h-kirjainta.) ja suklaarasian(kuten Forrest Gump).

Nainen siihen, että kiitos ja suuteli kiihkeästi Heseä. Ja alkoi kertoa pitkän tarinaa, hänen entinen poikaystävästään, joka oli jättänyt ja kohdellut huonosti naista.

Vähän vihjasin, olisiko aika siirtyä makkari puolelle tekemään lähempää tuttavuutta. Se sopi naiselle.

Kun panohommat saatiin päätökseen, ja katselin kelloa ja kaivoin lompakosta rahua. Nainen ihmetteli, että miksi olen antamassa rahaa, siinä vaiheessa tuli mieleen, voihan hissipoika sentään, olen mahdollisesti avannut väärän oven.

Siihen Hese vetämään meriselitystä, että kun sinulla menee on ollut epäonnea rakkaudessa ja niin mielellään auttaisin naista. Eipä tullut koskaan mieleen, että siellä voi ovi auki muustakin syystä.

Ei siinä mitään. Eipä ole tarvinnut ton kerran jälkeen käydä enää maksullisissa. Ja on voinut keskittyä jenkkifutikseen ja siihen naiseen.

Arvaamattomat ovat herran tiet, mutta vielä arvaamattomammat ovat Hesen tiet.

Pekonen:
^Jännä juttu, minullekin on pari kertaa käynyt ihan samalla tavalla.

Vieras0342:
^On vai?  >:(

Et kai sinä ole mennyt panemaan minun muijaa?  >:(

Miksi et ole sitten hehkuttanut jenkkifutista.

Lifti:
Nyt ovat jenkkiläiset hintit keksineet että jos mies tykkää naisen perseestä se tarkoittaa että on homo. Se tarkoittaa että voi myös tykätä miehen perseestä. Varsinkin jos tykkää perseestä enemmän kuin tisseistä. Mä nostan käden pystyyn. Ihan umpi hinaaja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta