Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakkaat, kuinka tiiviisti seuraatte tämän sivun kalenteria?  (Luettu 636 kertaa)

Poissa IntohimonTuulia

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
Tässä reilun vuoden nyt pt:n hommia tehneenä huomasin vasta vähän aikaa sitten tämän sivuston kalenterin. Käyn täällä vähän harvemmin lukemassa tai kommentoimassa, mutta pitäisikö siis olla saatavuus myös täällä näkyvillä, varsinkin keikkojen osalta? Kertokaa palvelunostajat mielenliikkeenne 😙
Leikkiähän tää elämä on, ainakin parhaimmillaan. Maalis-huhtikuussa duoa Milliksen kaa Helsingissä. 17.4. Munkkivuoressa vapaana!

Poissa Kulli kuutamolla

• Full Member
Itse seuraan viikoittain. Sellaisen toiveen esittäisin kalenterissa ilmoittaville, että voisi laittaa siihen iän.
Esim. 49v Tampereella.
Jos ei ole pt jonka tuntee, niin ei pelkkä nimi saa ainakaan mua kiinnostumaan, kun itsellä ikähaitari minkä mukaan pt valikoituu.

Poissa Kalamaja

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Eipä tuota kalenteria tule kauheasti seurailtua. Ennemmin katson naapurista ja RE:stä kuka on milloinkin missäkin.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
En ole koskaan katsonut " tai en tiedä mistä puhut "
kysyvälle vastataan

Poissa Lift

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Eipä juurikaan. Ei kuitenkaan koskaan kukaan tänne tule. Vaikka kaupunki missä asun on 50 000 asukkaan kaupunki.
"Se lentää korkeana kaarena ja lentää hirvittävän pitkälle" -Antero Mertaranta.

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Välillä katson, mutta saattaa olla niin, että kuukauteen ei ole ketään omassa kaupungissani, eli siksi ei välttämättä motivoi. Konseptina ihan hyvä. Näkee etukäteen, ketä tulossa, jos on aktiivisesti täytetty.

Poissa ftw72

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
muutaman kerran viikossa käyn vilkasemmasa ja petyn että ei täällä hämeenlinnassa juurikaan kukaan käy ja osa naisista on sanonutkin että on hiljainen paikka asiakkaiden suhteen on kummiskin muutava mukava ketä tapailee kun täällä käyvät osa ei kyllä tällä sivustolla kirjottele ollenkaan

Poissa IntohimonTuulia

• Newbie
Itse seuraan viikoittain. Sellaisen toiveen esittäisin kalenterissa ilmoittaville, että voisi laittaa siihen iän.
Esim. 49v Tampereella.
Jos ei ole pt jonka tuntee, niin ei pelkkä nimi saa ainakaan mua kiinnostumaan, kun itsellä ikähaitari minkä mukaan pt valikoituu.

Hyvä huomio, varmasti helpottaa selailua!
Leikkiähän tää elämä on, ainakin parhaimmillaan. Maalis-huhtikuussa duoa Milliksen kaa Helsingissä. 17.4. Munkkivuoressa vapaana!

Poissa hesbee004

• Jr. Member
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
En seuraa juuri koskaan. Itse teen päätökseni sijainnin, palveluiden sekä tietysti hinnankin perusteella. Re:stä löytyy nämä kaikki. Pt:kin välttyisi monilta turhanpäiväisiltä kysely viesteiltä jos esim yllämainitut saisi kerralla näkyviin.
*mulle ei vittuilla*

Poissa Tulli

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Aika harvoin tulee katsottua. Minullakin lähinnä RE ja naapurisivu mistä katson.
Tissit 😍

Poissa tunnuksena Sinatra

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Tulee seurattua säännöllisesti, vaikka onhan tuo tosi sekava. Olisi parempi jos pystyisi filtteröimään paikkakunnan perusteella.

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Ei tarvetta seurata, vakkari ilmoittelee kun on tulossa kylään.  :behind:  Jos jostain syystä haluaisin käydä vieraissa niin tsekkaisin RE:stä ja jopa naapurista, vaikka se onkin varmaan p*skin sivusto mitä olen koskaan nähnyt.
Livekonsertit 2026: 9  (2025:31, 2024:20)

Poissa marks

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Ei ole mun ostopäätöksiin ollut vaikutusta tuolla kalenterilla.

Poissa Klikklak

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Kerta kuukaudessa lähinnä naapurisivu ja RE. Ei yleensä tarvetta jos uusia kokemuksia vailla niin silloin. Vakkarit ilmoittaa tulonsa

Poissa Timppa

• Full Member
Hyvin harvoin. Naapuri ja re. Onko kalenterin oletuksena, että käyttäjä löytyy aktiivisesti täältä ja kontakti yv:llä?

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
En lainkaan

Poissa Pataässä

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Hyvin satunnaisesti, lähinnä silloin, jos on tietty palveluntarjoaja mielessä tai joku ihan uusi etsinnässä.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa muna

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Hyvin harvoin. Ainoastaan silloin jos tiedän että ensiviikolla olis kiva käydä jollain niin voi katsoa onko tänne tulossa ketään.

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
Rehellisesti pakko myöntää, etten ole koskaan katsonut täältä kalenteria. Ja piti hieman miettiä, mistä sellaista lähtisin edes etsimään.
Kyllä itselleni on helpoin kun käy Eskon ja naapurin kurkkaamassa silloin kun tarvetta tulee vierailulle.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
Jos joku vaikkapa muualla Suomessa sijaitseva on merkittävästi kiinnittänyt mielenkiintoni (esimerkiksi kirjoittelunsa täällä ansiosta, se kun minulla on se ensimmäinen kriteeri, kun mietin minulle uusien kohtaamista), niin saatan katsoa, olisiko hänellä keikkaa sellaiseen paikkaan, joka sattuisi minulle sopimaan. Pari kertaa tuo on johtanut tapaamiseen.