Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vinkki ostajille katsokaa roskaposti...  (Luettu 785 kertaa)

Poissa Mako75

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vinkki ostajille katsokaa roskaposti...
« : Huhtikuu 08, 2026, 14:41:32 »
Kokeneille turkille lienee jo selvää muutta eipä minulle. Syystä toisesta menee pt vastaukset j8skusnroskapostiin. Näin kävi minullekin ja 7han sanan mukaisesti jäi v..tuskin päälle... noh oppia ikä kaikki

Poissa JulianMiesNokia

• Full Member
  • Galleria (56)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkki ostajille katsokaa roskaposti...
« Vastaus #1 : Huhtikuu 08, 2026, 19:13:50 »
Erittäin hyvä huomio! Varsinkin jos naapurisivustolta vastaa suoralla linkillä niin ainakin gmail ja hotmail-johdannaiset heittää vastauksen lähes poikkeuksetta roskapostiin. Eli katsokaa hyvät ystävät myös roskapostikansio.

PS. Gmail on pahin. Itselläni meinasi jäädä yksi melko tärkeä laskukin maksamatta kun gmail päätti sen olevan roskapostia 🤯 Samoin päivätyössä menee firmalla gmail-pohjaisen palvelimen vuoksi usein tärkeää kaupallista asiakaspostia roskapostiin.
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa säästopossu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Huhtikuu 08, 2026, 19:20:51 »
Yahoo saattaa heittää viestejä roskapostiin kesken kirjeenvaihdon.

Kannattaa todellakin vilkaista sinne jos ihmettelee että ghoustattinko sut☝️

Poissa IntohimonTuulia

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : eilen kello 10:33:57 »
Tämä! Vaihdoin juuri sähköpostiosoitteen uuteen, sillä mulle selvisi, että aiemmin käyttämäni osoite heitti mun vastaukset asiakkaille heidän roskapostiinsa lähes poikkeuksetta. Ei ihme, että on tullut huonosti vastauksia mun viesteihin, kukapa sitä roskapostia usein tsekkailee 🙁
Leikkiähän tää elämä on, ainakin parhaimmillaan. Maalis-huhtikuussa duoa Milliksen kaa Helsingissä. 17.4. Munkkivuoressa vapaana!

Poissa namnam

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : eilen kello 10:40:20 »
Gmailiin liittyy tosiaan, että asiaviestejäkin se laittaa spammiin. Laskuja, tilausvahvistuksia ym. Ja vaikka oisin jo keskustellut jonkun kanssa, seuraavan onkin tulkinnut spammiksi ja ihmettelen miksei hän vastaa. Nyt oppinu tsekkaan sen usein.

Poissa IntohimonTuulia

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : eilen kello 13:08:38 »
Jep, löysin itsekin juuri lähestyvän risteilyn muistutusviestin roskapostista, vaikka varausvahistus samasta osoitteesta tuli hyvin perille. Ehkä pitää harkita tekstari/whapp-viestintään siirtymistä, ettei mene kiinnostavi tapaamisia sivu suun.
Leikkiähän tää elämä on, ainakin parhaimmillaan. Maalis-huhtikuussa duoa Milliksen kaa Helsingissä. 17.4. Munkkivuoressa vapaana!