Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Juhannus juhlinta ja vietto.  (Luettu 11794 kertaa)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #20 : Kesäkuu 03, 2020, 11:59:41 »
soutelen merellä keskiyöllä

Tämä kuuluu myös omaan juhannukseen! Uskomaton rauha kun on tyyntä ja ainoastaan lintujen laulu lähisaarissa🤩
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #21 : Kesäkuu 03, 2020, 12:04:45 »
^ on ihan mun lempijuttuja 💖 Jos on tyyni yö (aika usein on - ainakin mun muistoissa), niin se rauha ja tunnelma on silkkaa taikaa.
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #22 : Kesäkuu 03, 2020, 13:49:36 »
..
 Uskomaton rauha kun on tyyntä ja ainoastaan lintujen laulu lähisaarissa

Mitäköhän se kertoo minusta kun luin eka että "...ainoastaan lintujen laulu lähärissä" 😁

Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #23 : Kesäkuu 03, 2020, 14:15:09 »
..
 Uskomaton rauha kun on tyyntä ja ainoastaan lintujen laulu lähisaarissa

Mitäköhän se kertoo minusta kun luin eka että "...ainoastaan lintujen laulu lähärissä" 😁

Se kertoo sun olevan terve pukki👍 Kesällä lähärissä ulkona se lintujen laulu on kyllä parasta myös👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #24 : Kesäkuu 03, 2020, 14:27:59 »
Mökille paistamaan makkaraa ja saunomaan.
Ja perinteisiinhän kuuluu, että käydään salapolttamassa naapurin kokko heti aamusta ja kustaan keskiyöllä keskellä järveä veneen reunalta...ilman pelastusliivejä on tietty.

Poissa Vieras0059

  • Full Member
  • Viestejä: 445
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #25 : Kesäkuu 03, 2020, 19:32:57 »
Vuosi 2020 ja koko pillufooruminväki samalla kokolla,se olis jausaa!💪

Poissa Nuoriblondi

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #26 : Kesäkuu 03, 2020, 19:37:47 »
Itellä on sillon tj0 et saatta mennä aika kovaa 😁😁

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #27 : Kesäkuu 03, 2020, 19:45:27 »
soutelen merellä keskiyöllä

Tämä kuuluu myös omaan juhannukseen! Uskomaton rauha kun on tyyntä ja ainoastaan lintujen laulu lähisaarissa🤩

Tämä on kyllä mahtavaa näin alkukesästä, hiljaisuus ja luonnon äänet. Nyt ei huvita edes musiikkia luukuttaa stereoista, mielummin nauttii hiljaisuudesta  8)

Juhannus menee samanlailla kuin nytkin, mökillä.  :) Hmm.. humalassa soutelemaan järvelle, pitääkin kokeilla. Mitä siinä muka voisi sattua  ;D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5186
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #28 : Kesäkuu 03, 2020, 19:53:50 »
Vuosi 2020 ja koko pillufooruminväki samalla kokolla,se olis jausaa!💪
Juhannussimaa?

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #29 : Kesäkuu 03, 2020, 20:05:04 »
Itellä on sillon tj0 et saatta mennä aika kovaa 😁😁

Sulla on sitten aamukamman piikit jo aika vähissä.
Vieläkö siellä läpsytellään passin kuoria, missä on välissä kilisemässä prikaatin tunnukset, vai mitkä ne nyt olikaan ja soitetaan klamydiaa?? No, ei ehkä vielä noilla aamuilla soitella, mutta kuitenkin...

Poissa Vieras0090

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #30 : Kesäkuu 04, 2020, 14:30:21 »
Mökille menen ja nautin luonnon hiljaisuudesta. Hyvässä seurassa hyvää ruokaa syödä kuin myös sauna lämmittää saunoa. Olutta juoda.

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #31 : Kesäkuu 04, 2020, 14:52:01 »
Tämäkin juhannus vietetään tervehenkisesti metsässä patikoiden ja nuotion leiskunnasta, itse tehdystä loimulohesta sekä makuupussiin sukeltamisesta nauttien. Hyvin nukutun yön jälkeen pulahdetaan virkistävään järveen. Ravitseva aamupala ja patikointi jatkukoon. Aivan parasta :)
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #32 : Kesäkuu 05, 2020, 23:21:51 »
Juhannusta vietän perinteisesti lähisukulaisteni kanssa perikunnan kesäpaikalla Saimaan rannalla. Yhdessä tehdään kaikki hienot juhannusjutut mitä meidän juhannukseemme kuuluu. Minun erikoisvastuualueenani on aina ollut savolaisen rantakalan valmistaminen. Se alkaa tietenkin sillä, että ensin laitetaan muikkuverkot pyyntiin järveen. Sitten seuraavana päivänä saunarantaan nuotiopaikalle viritellään suuri nuotiopata ja sinne laitetaan ensin kilo suolaista voita ja vähän vettä. Sitten peratut muikut. Ja tilliä jos haluaa oikein hienostella. Nuotiossa pidetään sellaista sopivaa tulta yllä. Samalla voi lämmitellä siinä vähän saunaakin. Koska on mittumaari, niin kossua ei juoda taskulämpimänä, vaan kossupullo viilentyy siinä Saimaassa laineiden liplattaessa rantakiviä vasten. Mitään kiirettä ei ole mihinkään. On vain minä ja Saimaa ja savolainen rantakala. Savolainen rantakala ottaa kaikki mausteensa ja arominsa siitä ympäröivästä luonnosta. Nuotiosta ja sen savusta, kukkivista keltakurjenmiekoista, hirven- ja peurankelloista sekä päivänkakkaroista. Kissankelloista ja metsäkurjenpolvista. Tuulesta. Saimaan tuoksusta ja laineista. Lintujen laulusta. Savolaista rantakalloo sitten haarukoidaan lautaselta kitusiin. Uudet perunat ovat hyvä lisuke. Ja se on aivan älyttömän hyvvöö. Ainakin minun mielestäni  :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2020, 23:31:26 kirjoittanut kocour »

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #33 : Kesäkuu 05, 2020, 23:52:47 »
Aikamoista. Ja vain lähisukulaisten kanssa. Eikö juuri sinun pitäisi viettää juhannus tarjoamalla muikkuja jonkun vastaanottokeskuksen väelle siellä Saimaalla? Ja muutenkin viettää mukava keskikesän kokkaushetki uusien tulijoiden kanssa, Che Guevara- paita päällä. Ja keskustelemalla vaikkapa elekielellä historiasta.

Minä todennäköisesti ostan muuteman Trattorio Alfredo pakastepizzan Lidlistä ja vedän viunaa ja kaljaa saunoen. Välillä tietysti partsilla röökillä käyden ja hyvää musiikkia kuunnellen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #34 : Kesäkuu 06, 2020, 01:14:53 »
Alkaa uhkaavasti näyttämään siltä että oma juhannus menee tutkintavankeudessa jos naapuri ei lopeta tuota vitun homoteknon renkutusta ja karaokea. Vittu mulla on yksi nicorette jäljellä. Kävin jo  nukkumaan. Niin enkö perkele herännyt siihen että hinaajat hoilaa karaokea. Mä olen sille saatanan hintille sanonut kaksi kertaa nätisti ja kolmannella kerralla mulla palaa aina käpy.
Why so fragile?

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #35 : Kesäkuu 06, 2020, 01:47:10 »
^ Älä nyt masennu. Eikös sulla vanhana raksamiehenä ole Peltorit? Eli Peltorit päähän ja tuubista JBL:n kaittumista täysillä Yngwie Malmsteenia. Tällä ne homot tokenee. Toisaalta todennäköisesti myös alkaa talon paskarakit haukkumaan. Ja se Nicorette loppumaan. Ehkäpä homotkin diggaa Malmseenista.

No, eikun vastapäiseen Alepaan, lyötte homojen kanssa ikkunan rikki, pöllitte röökii ja lonkkuu. Spreijaatte seinään "BLACK LIVES MATER!" ja sen jälkeen kaikki on o- kei.

Niin se vielä vähän pohdituttaa näin 3 viikkoa ennen juhannusta että ostanko 3 erillistä Meat lovers pizzaa vai kolmen pizzan pakkauksen salamipizzaa. Noi salamit tulisi halvemmaksi. Mut joo aikaa päätökseen on.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 06, 2020, 01:59:46 kirjoittanut M.U. Tiainen »

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • * Kelpo kaveri
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #36 : Kesäkuu 06, 2020, 02:25:20 »
Juhannusta vietän perinteisesti lähisukulaisteni kanssa perikunnan kesäpaikalla Saimaan rannalla. Yhdessä tehdään kaikki hienot juhannusjutut mitä meidän juhannukseemme kuuluu. Minun erikoisvastuualueenani on aina ollut savolaisen rantakalan valmistaminen. Se alkaa tietenkin sillä, että ensin laitetaan muikkuverkot pyyntiin järveen. Sitten seuraavana päivänä saunarantaan nuotiopaikalle viritellään suuri nuotiopata ja sinne laitetaan ensin kilo suolaista voita ja vähän vettä. Sitten peratut muikut. Ja tilliä jos haluaa oikein hienostella. Nuotiossa pidetään sellaista sopivaa tulta yllä. Samalla voi lämmitellä siinä vähän saunaakin. Koska on mittumaari, niin kossua ei juoda taskulämpimänä, vaan kossupullo viilentyy siinä Saimaassa laineiden liplattaessa rantakiviä vasten. Mitään kiirettä ei ole mihinkään. On vain minä ja Saimaa ja savolainen rantakala. Savolainen rantakala ottaa kaikki mausteensa ja arominsa siitä ympäröivästä luonnosta. Nuotiosta ja sen savusta, kukkivista keltakurjenmiekoista, hirven- ja peurankelloista sekä päivänkakkaroista. Kissankelloista ja metsäkurjenpolvista. Tuulesta. Saimaan tuoksusta ja laineista. Lintujen laulusta. Savolaista rantakalloo sitten haarukoidaan lautaselta kitusiin. Uudet perunat ovat hyvä lisuke. Ja se on aivan älyttömän hyvvöö. Ainakin minun mielestäni  :).

Kuulostaa juhannukselta.  :)
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #37 : Kesäkuu 06, 2020, 03:20:10 »
^ Sinne vaan sekaan vai etkö sä kocourin lähisukuun kuulu?

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #38 : Kesäkuu 06, 2020, 09:41:41 »
Karkeloin Karjalan kunnailla kukkamekko kietaistuna kurveilleni.

Käy kovasti kateeksi katsomaan kerkeäviä. Kuvittelen kaunista keikistelyä, kukkamekon keinahdusta, kajastusta kankusta, kihelmäintiä kikkelissä. Kyllä kundien kelpaa.
#maksuseksionihanaa

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Juhannus juhlinta ja vietto.
« Vastaus #39 : Kesäkuu 11, 2020, 08:36:35 »
Stadissa pysyn.
Joku neitokainen olisi hyvä löytää.
Ihanat naiset.