Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Owo turvallisuus?  (Luettu 532 kertaa)

Poissa DFZZ

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Owo turvallisuus?
« : eilen kello 20:21:09 »
Kaikki suojaamaton on tietenkin kyseenalaista. Osa kuitenkin tarjoaa melko avoimestikin owo ja jopa cim ja näin miehenä nämä palvelut tietenkin kiinnostaa.

Kysyn aiheesta siksi että tiktokin ihmeellisessä maailmassa on muutamia australialaisia palveluntarjoajia, jotka tekevät mielenkiintoisia videoita työstänsä. Eräs kertoi että kumi kaikessa paitsi suihin ottaa ilman koska siinä mukamas tautiriski on pienempi. En äkkiseltään löytänyt tähän mitään todistusaineistoa, mutta löytyisikö foorumilta parempaa tietoa? Onko yhdynnän ja oraalisten nautintojen välillä minkälainen ero tautiriskissä?

Poissa Julle95

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Owo turvallisuus?
« Vastaus #1 : eilen kello 20:45:00 »
Tämä foorumi ja tiktok on ihan parhaita tiedemaailman lähteitä. Anna vaan mennä paljaalla kumpaankin osoitteesen, ei sieltä mitään tartu.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : eilen kello 20:47:53 »
On se tautiriski owossa selvästi pienempi kuin pannessa ilman kumia, ei toki olematon. Tuossa lääkärin kirjoittamaa tietoa ihan täältä saitilta, tosin ketju on viiden vuoden takainen ja esim. kuppatartunnat Euroopassa ovat olleet nousussa.

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3211.0.html

Monilla ukkomiehillä itse tautia enemmän taitaa pelottaa ns. sosiaalinen riski, että jos muijalle onnistuu viemään taudin tietämättään, niin lähtee talot ja Volvot, vaimot, anopit ja lapset ::)

Poissa Kalamaja

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : eilen kello 20:52:15 »
Tästäkin asiasta löytyy jo monen monta ketjua. Kannattaa jatkossa käyttää sitä hakutoimintoa, ennen kuin tekee uuden ketjun.

Nimimerkki Ylilääkäri on käsitellyt aikanaan asiaa kolmen ketjun verran
Osa yksi https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3196.msg113271.html#msg113271
Osa kaksi https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3204.msg113405.html#msg113405
Osa kolme https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3211.msg113489.html#msg113489

tl;dr riski on nollaa suurempi aina, kun ollaan limakalvokontaktissa. "Tartuntariski suuseksissä on yleisesti ottaen pienempi kuin vaginaalisessa tai anaaliseksissä, mutta tartunnan riski on merkittävä herpeksessä, tippurissa, kupassa ja HPV:ssä (kondylooma eli visvasyyslä) ja pieni HIVissä, klamydiassa ja hepatiiteissa."

Monilla ukkomiehillä itse tautia enemmän taitaa pelottaa ns. sosiaalinen riski, että jos muijalle onnistuu viemään taudin tietämättään, niin lähtee talot ja Volvot, vaimot, anopit ja lapset ::)
Sellaistakin juttua liikkuu, että Bill ja Melinda Gatesilla olisi mennyt lusikat jakoon sen takia, kun Bill oli saanut seksitaudin joltain itätytöltä Epsteinin saarella ja salaa yrittänyt laittaa antibioottia Melindan juomaan. Edes entinen maailman rikkain mies ei ole suojassa tartunnoilta.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 20:55:49 kirjoittanut Kalamaja »

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : eilen kello 20:54:25 »
Itsekin olen näihin tällaisiin ketjuihin kommentoinut, ja mitä Kalamaja sanoi, pitää paikkansa.

Taudit tauttuvat huonommin oraalisessa, mutta silti tarttuvat.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : eilen kello 21:12:12 »
Sellaistakin juttua liikkuu, että Bill ja Melinda Gatesilla olisi mennyt lusikat jakoon sen takia, kun Bill oli saanut seksitaudin joltain itätytöltä Epsteinin saarella ja salaa yrittänyt laittaa antibioottia Melindan juomaan. Edes entinen maailman rikkain mies ei ole suojassa tartunnoilta.

Tuolla Epsteinin saarella ne tytöt ovat olleet mitä ilmeisimmin aika raa’an hyväksikäytön kohteena eikä terveyspalveluista tietoakaan. On varmaan naitu paljaalla joka reikään halusi tai ei. Sitten kun niitä kontakteja on ristiin rastiin, niin joku varmaan saa taudin.

Tautien leviämisen todennäköisyyttä pienentää säännöllinen testeissä käyminen ja taudin löytyessä sen hoitaminen. Ei se riskiä nollaa, mutta pienentää leviämisriskiä kuitenkin huomattavasti, vähän kuin koronatestaukset muutama vuosi sitten.

Onneksi täyspäiset seksityön ammattilaiset käyvät säännöllisesti testeissä, olivat sitten kotimaisia tai ulkomaisia. Tuollaisten mimmien kanssa olen itse uskaltanut owotella vuosikausia. Itsekin käyn aika ajoin testeissä ja aina ovat olleet puhtaat. Itse kukin aikuinen yksilö valitsee oman riskitasonsa niin näissä hommissa kuin muissakin harrastuksissa.

Poissa Kalamaja

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : eilen kello 21:38:19 »
Tuolla Epsteinin saarella ne tytöt ovat olleet mitä ilmeisimmin aika raa’an hyväksikäytön kohteena eikä terveyspalveluista tietoakaan. On varmaan naitu paljaalla joka reikään halusi tai ei. Sitten kun niitä kontakteja on ristiin rastiin, niin joku varmaan saa taudin.

Tautien leviämisen todennäköisyyttä pienentää säännöllinen testeissä käyminen ja taudin löytyessä sen hoitaminen. Ei se riskiä nollaa, mutta pienentää leviämisriskiä kuitenkin huomattavasti, vähän kuin koronatestaukset muutama vuosi sitten.

Onneksi täyspäiset seksityön ammattilaiset käyvät säännöllisesti testeissä, olivat sitten kotimaisia tai ulkomaisia. Tuollaisten mimmien kanssa olen itse uskaltanut owotella vuosikausia. Itsekin käyn aika ajoin testeissä ja aina ovat olleet puhtaat. Itse kukin aikuinen yksilö valitsee oman riskitasonsa niin näissä hommissa kuin muissakin harrastuksissa.

Juu nuo saarella olleet tytöt ovat olleet siellä enemmän tai vähemmän omasta halustaan. On siellä varmasti ollut sellaisiakin, jotka ovat tasan tarkkaan tienneet mitä tulee tapahtumaan, kun ovat lentokoneeseen nousseet. Mutta tämä aihe kuuluu toiseen ketjuun, joten en derailaa enempää.

Eipä tähän muuta kommentoitavaa ole. Hyvin kirjoitettu ja samoilla linjoilla mennään, eli nautitaan owoista ja käydään säännöllisesti testeissä.  :blowjob: Testeissä ei myöskään käydä pelkästään oman vaan myös pt:n turvallisuuden vuoksi.