Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Kuolenko sukupuuttoon?
Meeme:
--- Lainaus käyttäjältä: Meeme - Kesäkuu 01, 2020, 21:37:40 ---Lifti, ei hätää. Panokset kovenee. Tänne pääset ihmisen joukkoon, lupaan tarjota tiukkaa sulle nukkumaanmenemiseen asti.
Seuraavana päivänä saat herätä taas ihmisenä, miehenä ja heterona tai mitä vaan kännissä on tullu mieleen. Ja jos seura vielä kelpaa, voin olla sitä sulle mitä haluat. Rauhaa ja rakkautta kaikille. Varsinkin meille. Paitsi että en osaa muokata viestejä. Huonompi juttu. Saatan ollakin syntynyt ailieniksi ja nettiälykkyys jäänyt saavuttamatta.
--- Lainaus päättyy ---
Vieras0068:
^
Buhahahaa *osoittaa sormella*😁
Jormaaho:
Älä kuole, ihminen hyvä. Olet kaunis ja arvokas.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Sahapukki - Kesäkuu 01, 2020, 17:21:48 ---Olen teini-iästä asti uskonut vihaavani juuri ihmisiä. Mutta mitäpä jos olenkin vain vihannut naisia, miehiä, muunsukupuolisia, heteroita, homoja, aseksuaaleja, biseksuaaleja, panseksuaaleja, polyamorikkoja ja mitä lie siipirikkoja? Sadistit, masokistit ja basistit, fetisistit, tseremissit, hutut ja tutsit. Ei kiinnosta.
Mutta kaljalle ihmisen kanssa voisin ehkä lähteä, vaikka taitaa olla jo myöhäistä.
--- Lainaus päättyy ---
Koskaan ei ole liian myöhäistä lähteä kaljalle.
Jos olet ihminen. Jos tolet pelkästään ihminen. Ollaan ihminen ihmiselle ja ihmisiksi.
--- Lainaus käyttäjältä: the_espoolaisrouva - Kesäkuu 01, 2020, 19:46:08 ---Oletko sä hauras?
--- Lainaus päättyy ---
Olen ihminen.
--- Lainaus käyttäjältä: the_espoolaisrouva - Kesäkuu 01, 2020, 19:46:08 ---Mulla on hyviä uutisia: mun ihan uudessa kultissa on vielä tilaa.
--- Lainaus päättyy ---
Minua pelottaa tällaset jutut. Olin hetero, mies, kilpaurheilija, nuorisetyöntekijä ja raksa kultissa. Menin tosi sekaisin noista enkä saanut olla ihminen.
--- Lainaus käyttäjältä: the_espoolaisrouva - Kesäkuu 01, 2020, 19:46:08 ---Musta tuntuu, että sulla on ehkä paha mieli, Lifti. Tai hyvä mieli.
--- Lainaus päättyy ---
Hmmmm...mulla on jompikumpi!
--- Lainaus käyttäjältä: the_espoolaisrouva - Kesäkuu 01, 2020, 19:46:08 ---Sukupuuttoon kuolemisessa en voi kuitenkaan auttaa, koska mut on steriloitu.
--- Lainaus päättyy ---
Minun nuijapääni ovat aina niin humalassa että ne uivat väärään suuntaan.
--- Lainaus käyttäjältä: the_espoolaisrouva - Kesäkuu 01, 2020, 19:46:08 ---Tarvitset ilmeisesti apua?
--- Lainaus päättyy ---
Todellakin!
Olin eilen laavulla seuranani 24 tölkkiä keskiolutta, sinappituubi ja neljä makkaraa. (mä muuten vedin kaiken.)
Kännissä rymysin sellaiseen lehmille tarkoitettuun sähkölankaan.
Anyway, laavulle tuli joku krokotiili Dundee, siis kunnon metsien mies. Man of the forest.
Sit kun ku rupes selittää mulle NAARASKASVUISISTA orangeista niin sanoin että olis parempi että ei enää höpötetä. Se kysyi että miksi. Vastasin että jos pokkana selität mulle kuinka on olemassa NAARASKASVUISIA orankeja niin antaa olla.
Eli mikä on NAARASKASVUINEN?
--- Lainaus käyttäjältä: dude - Kesäkuu 01, 2020, 19:52:55 ---^
Jos se kultti on joku tämmöinen kuin esim. "runkkaavat alkoholistit", niin mä olen heti messissä.
Missä meillä on seuraava kokoontuminen??
--- Lainaus päättyy ---
Arvasin! Ei ihmisiä. Runkkareita ja alkoholisteja.
--- Lainaus käyttäjältä: Meeme - Kesäkuu 01, 2020, 21:37:40 ---Lifti, ei hätää. Panokset kovenee. Tänne pääset ihmisen joukkoon, lupaan tarjota tiukkaa sulle nukkumaanmenemiseen asti.
--- Lainaus päättyy ---
Wau<3 Ihminen<3 Haluat paritella kanssani. Haluan tiukkaasi<3
--- Lainaus käyttäjältä: Meeme - Kesäkuu 01, 2020, 21:37:40 ---miehenä ja heterona.
--- Lainaus päättyy ---
Ei, ei, eiiiiiiiii. Mä rakastin sua. Kuinka sä saatoit.
Sä teet töitä niille.
Metsästäjät lähetti houkutuslinnun.
Mayday, mayday!
Ihminen kutsuu ihmistä.
Sahapukki, metsästäjät ovat matkalla!
Operaatio tiukkapillu on käynnissä.
--- Lainaus käyttäjältä: Jormaaho - Kesäkuu 02, 2020, 00:46:14 ---Älä kuole, ihminen hyvä. Olet kaunis ja arvokas.
--- Lainaus päättyy ---
Voi kiitos <3
bbwnanna:
Huvitti, kun tän luettuani tuli Facebook-feedissäni vastaan Yle Areenan sarjasuositus... https://areena.yle.fi/1-50495302 Oiskohan tää Lifti sulle? :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta