Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuolenko sukupuuttoon?  (Luettu 2392 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9021
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Kuolenko sukupuuttoon?
« : Kesäkuu 01, 2020, 16:44:30 »
Mayday, mayday!
Help me, is anybody there?
Kuuleeko kukaan. Haloo, huhuu, onko täällä yhtään ihmistä?

"Olen valehdellut 408kk. Olen etsinyt sinua 180kk. Mutta turhaan. Olen viimeinen ihminen"

Tiedän että kirjoitukseni ei ole muodikas. Tiedän että tulette vihaamaan minua, nyt kun tulen ulos kaapista. Tiedän että pidätte minua sairaana. Tiedän myös että saatan olla viimeinen lajissani ja tiedän että kirjoitukseni on hyvin ajankohtainen. Olen ihminen! Huudan koko maailman edessä - olen ihminen! Olen ihminen ja uskallan sen vihdoin myöntää! En ole homo, olen ihminen. En ole mies, olen vain ihminen. En ole hetero, olen pelkästään ihminen. Tiedän että tämä on täysin toivotonta mutta yritän vielä:

Mayday, mayday!
Help me, is there any humans left?
Kuuleeko kukaan! Haloo, huhuu, onko täällä yhtään ihmistä!

Siellä öljytään jo aseita ja se on ihan ok. Otin tietoisen riskin ja olen valmis. Mutta pyydän että kuuntelette traagisen tarinani ennen kuin painatte liipaisinta.

Synnyin vuonna 1986 n.10km Tsernobylista ja ydinvoimalaonnettomuuden seurauksena jokin meni todella pahasti vikaan. Minusta piti tulla villisika mutta synnyin ihmiseksi. Huomioikaa että tämä ei ollut minun oma päätökseni. Ottakaa myös huomioon että minä en voinut tälle asialle mitään. Minä synnyin ihmiseksi ja koko lapsuuteni ajan minulle valehdeltiin. Minulle sanottiin että olen poika. Minulle sanottiin että olen hetero. Minulle sanottiin että minun pitää tykätä tytöistä. Sydämessäni tunsin että olen ihminen ja halusin vain tykätä toisesta ihmisestä.Valheet eivät loppuneet tähän! Ei, minulle valehdeltiin lisää.

Juuri kuin olin alkanut hyväksymään valheellisen elämäni. Elämäni poikana. Elämäni heterona. Elämäni tytön kanssa. Minulle kerrottiin että minun pitää olla mies. Minun pitää olla hetero ja minun pitää tykätä naisista. Voitteko arvata miksi? Tässä tulee syy. Minulle kerrottiin että olen kuulemma 18 vuotias. No vittu sekaisinhan tossa kuuppa menee! Olet sitä, olet tätä, työnnä muna tuonne. Ole metroseksuaali, ole aktivisti, lataa spermat tuonne. Vittu saatana! OLEN IHMINEN. HALUAN VAIN OLLA IHMINEN!

Jos olet ihminen. Jos tunnet että olet syntynyt ihmiseksi. Jos olet pelkkä ihminen ilman mitään mystisiä homo, hetero, mies ja nainen paskaa, ota yhteyttä ja mennään kaljalle!
Jos olet jotakin muuta kuin ihminen. Jotakin muuta kuin pelkkä ihminen. Kenties aseksuaali tai special kind of Furry - https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Turri niin suksi vittuun.
Tämä kutsu koskee vain sukupuuton partaalla olevaa ihmistä. Tämä on kutsu ihmisille!

Mayday, Mayday!
Help, is there any humans left?
Kuuleeko kukaan? Haloo, huhuu, onko täällä yhtään ihmistä?
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 01, 2020, 16:51:54 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuolenko sukupuuttoon?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 01, 2020, 17:21:48 »
Olen teini-iästä asti uskonut vihaavani juuri ihmisiä. Mutta  mitäpä jos olenkin vain vihannut naisia, miehiä, muunsukupuolisia, heteroita, homoja, aseksuaaleja, biseksuaaleja, panseksuaaleja, polyamorikkoja ja mitä lie siipirikkoja? Sadistit, masokistit ja basistit, fetisistit, tseremissit, hutut ja tutsit. Ei kiinnosta.

Mutta kaljalle ihmisen kanssa voisin ehkä lähteä, vaikka taitaa olla jo myöhäistä.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1096
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuolenko sukupuuttoon?
« Vastaus #2 : Kesäkuu 01, 2020, 19:46:08 »
Mayday, mayday!
Help me, is anybody there?

Musta tuntuu, että sulla on ehkä paha mieli, Lifti. Tai hyvä mieli. Oletko sä hauras? Tuntuuko kaoottiselta? Tarvitset ilmeisesti apua? Mulla on hyviä uutisia: mun ihan uudessa kultissa on vielä tilaa. Ja mieti, mikä yhteensattuma, kun siinä ymmärretään just ihmisiä! Kädestä pitäen. Kaljat kuuluu hintaan. Hintoja voi tiedustella privalla.

Sukupuuttoon kuolemisessa en voi kuitenkaan auttaa, koska mut on steriloitu.
Jyväskylässä Viljan kanssa 23.-24.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuolenko sukupuuttoon?
« Vastaus #3 : Kesäkuu 01, 2020, 19:52:55 »
^
Jos se kultti on joku tämmöinen kuin esim. "runkkaavat alkoholistit", niin mä olen heti messissä.
Missä meillä on seuraava kokoontuminen??

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1446
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuolenko sukupuuttoon?
« Vastaus #4 : Kesäkuu 01, 2020, 21:37:40 »
Lifti, ei hätää. Panokset kovenee. Tänne pääset ihmisen joukkoon, lupaan tarjota tiukkaa sulle nukkumaanmenemiseen asti.
Seuraavana päivänä saat herätä taas ihmisenä, miehenä ja heterona. Ja jos seura vielä kelpaa, voin olla sitä sulle mitä haluat. Rauhaa ja rakkautta kaikille. Varsinkin meille
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1446
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuolenko sukupuuttoon?
« Vastaus #5 : Kesäkuu 01, 2020, 21:38:24 »
Lifti, ei hätää. Panokset kovenee. Tänne pääset ihmisen joukkoon, lupaan tarjota tiukkaa sulle nukkumaanmenemiseen asti.
Seuraavana päivänä saat herätä taas ihmisenä, miehenä ja heterona tai mitä vaan kännissä on tullu mieleen. Ja jos seura vielä kelpaa, voin olla sitä sulle mitä haluat. Rauhaa ja rakkautta kaikille. Varsinkin meille. Paitsi että en osaa muokata viestejä. Huonompi juttu. Saatan ollakin syntynyt ailieniksi ja nettiälykkyys jäänyt saavuttamatta.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 01, 2020, 21:41:32 kirjoittanut Meeme »
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuolenko sukupuuttoon?
« Vastaus #6 : Kesäkuu 01, 2020, 21:40:58 »
^
Buhahahaa *osoittaa sormella*😁

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuolenko sukupuuttoon?
« Vastaus #7 : Kesäkuu 02, 2020, 00:46:14 »
Älä kuole, ihminen hyvä. Olet kaunis ja arvokas.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9021
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuolenko sukupuuttoon?
« Vastaus #8 : Kesäkuu 02, 2020, 12:52:48 »
Olen teini-iästä asti uskonut vihaavani juuri ihmisiä. Mutta  mitäpä jos olenkin vain vihannut naisia, miehiä, muunsukupuolisia, heteroita, homoja, aseksuaaleja, biseksuaaleja, panseksuaaleja, polyamorikkoja ja mitä lie siipirikkoja? Sadistit, masokistit ja basistit, fetisistit, tseremissit, hutut ja tutsit. Ei kiinnosta.

Mutta kaljalle ihmisen kanssa voisin ehkä lähteä, vaikka taitaa olla jo myöhäistä.

Koskaan ei ole liian myöhäistä lähteä kaljalle.
Jos olet ihminen. Jos tolet pelkästään ihminen. Ollaan ihminen ihmiselle ja ihmisiksi.

Oletko sä hauras?

Olen ihminen.

Mulla on hyviä uutisia: mun ihan uudessa kultissa on vielä tilaa.

Minua pelottaa tällaset jutut. Olin hetero, mies, kilpaurheilija, nuorisetyöntekijä ja raksa kultissa. Menin tosi sekaisin noista enkä saanut olla ihminen.

Musta tuntuu, että sulla on ehkä paha mieli, Lifti. Tai hyvä mieli.

Hmmmm...mulla on jompikumpi!

Sukupuuttoon kuolemisessa en voi kuitenkaan auttaa, koska mut on steriloitu.

Minun nuijapääni ovat aina niin humalassa että ne uivat väärään suuntaan.

Tarvitset ilmeisesti apua?

Todellakin!
Olin eilen laavulla seuranani 24 tölkkiä keskiolutta, sinappituubi ja neljä makkaraa. (mä muuten vedin kaiken.)
Kännissä rymysin sellaiseen lehmille tarkoitettuun sähkölankaan.
Anyway, laavulle tuli joku krokotiili Dundee, siis kunnon metsien mies. Man of the forest.
Sit kun ku rupes selittää mulle NAARASKASVUISISTA orangeista niin sanoin että olis parempi että ei enää höpötetä. Se kysyi että miksi. Vastasin että jos pokkana selität mulle kuinka on olemassa NAARASKASVUISIA orankeja niin antaa olla.

Eli mikä on NAARASKASVUINEN?

^
Jos se kultti on joku tämmöinen kuin esim. "runkkaavat alkoholistit", niin mä olen heti messissä.
Missä meillä on seuraava kokoontuminen??

Arvasin! Ei ihmisiä. Runkkareita ja alkoholisteja.

Lifti, ei hätää. Panokset kovenee. Tänne pääset ihmisen joukkoon, lupaan tarjota tiukkaa sulle nukkumaanmenemiseen asti.

Wau<3 Ihminen<3 Haluat paritella kanssani. Haluan tiukkaasi<3

miehenä ja heterona.

Ei, ei, eiiiiiiiii. Mä rakastin sua. Kuinka sä saatoit.
Sä teet töitä niille.
Metsästäjät lähetti houkutuslinnun.

Mayday, mayday!
Ihminen kutsuu ihmistä.
Sahapukki, metsästäjät ovat matkalla!
Operaatio tiukkapillu on käynnissä.

Älä kuole, ihminen hyvä. Olet kaunis ja arvokas.

Voi kiitos <3
Why so fragile?

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuolenko sukupuuttoon?
« Vastaus #9 : Kesäkuu 02, 2020, 12:58:12 »
Huvitti, kun tän luettuani tuli Facebook-feedissäni vastaan Yle Areenan sarjasuositus... https://areena.yle.fi/1-50495302  Oiskohan tää Lifti sulle? :D
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9021
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuolenko sukupuuttoon?
« Vastaus #10 : Kesäkuu 02, 2020, 19:14:55 »
Huvitti, kun tän luettuani tuli Facebook-feedissäni vastaan Yle Areenan sarjasuositus... https://areena.yle.fi/1-50495302  Oiskohan tää Lifti sulle? :D

Vähän hämää kun siinä sanottiin normaaleja ihmisiä.
Pelkään että sana normaali pitää sisällään juuri jokaisen kultin heterosta vesinokkaeläinseksuaaliin, mutta kiinnostaa kyllä jos siinä on oikeasti ihmisiä. Siitä nimittäin on aikaa kun viimeksi on tehty sarja/elokuva pelkistä ihmisistä.
Why so fragile?