Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Unohtumaton kokemus  (Luettu 7011 kertaa)

Poissa Peksi87

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Unohtumaton kokemus
« : Maaliskuu 31, 2026, 19:32:14 »
Naapurissa ilmoittelee otsikolla "unohtamaton kokemus" 41-vuotias nainen. Onko kokemuksia?

Poissa Paksujulli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Unohtumaton kokemus
« Vastaus #1 : Maaliskuu 31, 2026, 23:31:01 »
Ikään se vakio +10 vee niin ollaan oikeilla haminoilla.
Mutta tuohon nähden ihan ookoo kokemus.

Poissa Pefragiles

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Huhtikuu 01, 2026, 02:14:46 »
Mä tykkäsin kyllä aika paljonkin. Nätti ja hyvärunkoinen kotimainen amatööri kohtuullisella hinnalla. Mielestäni meillä synkkasi hyvinkin. Aion tavata toistekin.

Poissa Waykee

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : Huhtikuu 01, 2026, 21:39:17 »
Joo tosiaan vähän iäkäs omaan makuun mutta ihan ok näköinen. Sellainen perus juttu tyydyttää tarpeet se kai pitäisi riittää.

Poissa Ace62

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Huhtikuu 02, 2026, 22:50:31 »
Mä tykkäsin kyllä aika paljonkin. Nätti ja hyvärunkoinen kotimainen amatööri kohtuullisella hinnalla. Mielestäni meillä synkkasi hyvinkin. Aion tavata toistekin.
Perussetti, suikkari ja pano, kumilla kummatkin? Saako suudella tai nuolla?

Poissa Waykee

• Full Member
« Vastaus #5 : Huhtikuu 05, 2026, 11:15:46 »
En tiedä suutelemisesta tai nuolemisesta kun en huoria suutele saati nuole. En tätäkään panisi paljaalla mutta kysy häneltä onni suosii rohkeaa.

Poissa Waykee

• Full Member
« Vastaus #6 : Toukokuu 09, 2026, 20:10:29 »
No tuli käytyä uudelleen kun vakio pt lomaili ajattelin edellisen kokemuksen innoittamana käydä tyhjennyksellä nyt oli ilmeisesti alkanut leipääntyä hommaan ei mitään ilotulitusta mutta joo sisään ja ulos.

Poissa doomboom

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Kesäkuu 10, 2026, 00:53:53 »
2-3 käynyt. Todella osa otta suihin

Poissa Ace62

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Heinäkuu 08, 2026, 14:45:33 »
Kiinnostaisi tavata tämä pt. Ei ole ilmoitus aktiivisena tällä hetkellä. Pari yv olen vaihtanut tällä foorumilla hänet tavanneen kanssa. Millaisia kokemuksia teillä muilla?

Poissa Pefragiles

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Heinäkuu 09, 2026, 06:17:14 »
Mulla vain hyviä, olen tilannut kotiin useamman kerran. Hinta/laatu kotimaiseksi oikein hyvä.

Kiinnostaisi tavata tämä pt. Ei ole ilmoitus aktiivisena tällä hetkellä. Pari yv olen vaihtanut tällä foorumilla hänet tavanneen kanssa. Millaisia kokemuksia teillä muilla?

Poissa Pefragiles

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : tänään kello 15:55:20 »
Näyttää olevan ilmoitus nyt aktiivisena naapurisivustolla. Ihanuuksien äärelle on otsikko. Ikä on edelleenkin 10 vuotta pielessä. Mutta tälle naiselle tuntuu sopivan kaikki, eikä tapaamisen kanssa tarvitse kauheasti säätää.

[/quote]

Poissa knaffex

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : tänään kello 16:28:35 »
Näyttää olevan ilmoitus nyt aktiivisena naapurisivustolla. Ihanuuksien äärelle on otsikko. Ikä on edelleenkin 10 vuotta pielessä. Mutta tälle naiselle tuntuu sopivan kaikki, eikä tapaamisen kanssa tarvitse kauheasti säätää.

[/quote]

Tuleeko useastikin kokeiltua näitä ilmoituksia missä ei ole ollenkaan kuvia?!