En tiedä onko näin turskan ominaisuudessa soveliasta vastata PTlle suunnattuun viestiketjuun. Ehkä se lisää runkkarin mainetta

Olen useampaa palveluntarjoajaa lähestynyt yleisellä tiedusteluviestillä, koska yksityiskohtaisempi lisäinfo (huomioon ottaen naapurisivun rajoitteen myydä seksipalveluita) on a) hyvä tietää tarjonta b) hintahaitari eri lisäpalveluineen, koska c) sit kun sopiva väli tulee ja sopiva rahasumma polttelee, niin haarukointia on tehty jo valmiiksi - tietää, ketä lähestyä ja mihinkin tarpeeseen.
Näin olen toiminut kahden viimeisen uuden suomihupsukan kohdalla. Ensimmäinen viesti oli mennyt -24 ja tänä vuonna käyty se ensimmäinen kerta. Kun omassa elämässä tuli ns sauma harrastukselle, oli haarukointi tehtynä ja vain sovittiin aika sekä tietysti varmistuttiin, että aiemmat palvelut on vielä olemassa. Jollei 1h aika peppupanoineen ylitä 300€ ja vastataan omiin fantasioihin suomi PTn kanssa, niin en jatka tiedusteluviestin jälkeen yleensä viestittelyä, jotta en tuhlaa PTn aikaa. Mutta aikalailla 300€ tunnilta menee kipuraja. Eli ei se hiljaisuus ensimmäisen viestin jälkeen vielä tarkoita, että hinta on ollut liian korkea ja en ole hinnan takia ole tulossa.
Toki ymmärrän, että tällainen voi olla ärsyttävää. Siksi ilahdunkin, kun saan geneerisen copy paste vastauksen viestiini, jossa onkin sitten kaikki oleellinen kerrottu.
Viime syksynä yhden PTn ilmoitukset olivat olleet mielenkiintoni herättäneitä, mutta en ollut tunnistanut, että yhdestä ja samasta hupakosta kyse, niin olen valitettavasti olin laittanut 3 kertaa kkn välein tiedusteluviestin - my bad