Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: PT vastaatko hinnastolla viestiin?  (Luettu 834 kertaa)

Poissa muna

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
PT vastaatko hinnastolla viestiin?
« : Maaliskuu 29, 2026, 20:17:03 »
Asiakas on vaikka 4 vuotta sitten ottanut yhteyttä esitellyt itsensä jne kysynyt hinnastoa yhdellä viestillä. Samasta osoitteesta tulee uusi hinnastonkysely niin vastaatteko siihen?

Poissa STT

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: PT vastaatko hinnastolla viestiin?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 29, 2026, 22:12:27 »
Jotkut vastaa, jotkut ei kuten eräs mäkihyppääjä voisi todeta.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : eilen kello 08:16:54 »
Lähtökohtaisesti lähden siitä ajatuksesta, mikäli asiakkaasta ei ole kuulunut ensimmäisen kerran  hintojen ilmoittamisen jälkeen yhtään mitään, niin hinnat on olleet liikaa. Tuskin se asia on siitä miksikään vuosien saatossa muuttunut, joten miksi tuhlata aikaa enempää.
Jyväskylä 14.4->

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : eilen kello 09:31:29 »
Todennäköisesti laitan sen saman copypasten jossa on lyhyesti kerrottuna palvelut, hinnat ja vapaat ajat.
Lipstick on your dipstick

Poissa IlonaTequila

• Sr. Member
  • Galleria (22)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #4 : eilen kello 09:52:59 »
Mä joudun kyllä myöntämään, etten todellakaan muista neljän vuoden takaa jotain yhden sähköpostin lähettänyttä tyyppiä, joten paiskaan vakiovastauksen menemään luultavasti edes tajuamatta, että hintaa on kysytty aiemminkin 😅

Laitan kyllä vakiovastauksen silloinkin, vaikka uusi kysely tulisi vanhaan viestiketjuun. Sitten mulla on sähköpostiketjuja, joiden sisältö on seuraava:

Asiakas: "esittely ja kysymys treffeistä"
Ilona: "vakiovastaus vuodelta 2019 ja maininta, sopivatko toiveet ja ehdotettu aika, yms tarkennukset"
Ilona: "vakiovastaus vuodelta 2022 ja maininta, sopivatko toiveet ja ehdotettu aika, yms tarkennukset"
Ilona: "vakiovastaus vuodelta 2023 ja maininta, sopivatko toiveet ja ehdotettu aika, yms tarkennukset"
Ilona: "vakiovastaus vuodelta 2025 ja maininta, sopivatko toiveet ja ehdotettu aika, yms tarkennukset"
Ilona: *tajuaa lopulta, ettei tästä taida mitään tulla ja jättää vastaamatta*

🫠
🍑 keikat kalenterissa, fantasiat of:ssä 😘
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #5 : eilen kello 10:27:21 »
^No mulle käy just toi sama 😂🤦‍♀️
Lipstick on your dipstick

Poissa Herra_Hoo

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #6 : eilen kello 14:14:48 »
En tiedä onko näin turskan ominaisuudessa soveliasta vastata PTlle suunnattuun viestiketjuun. Ehkä se lisää runkkarin mainetta  ;D

Olen useampaa palveluntarjoajaa lähestynyt yleisellä tiedusteluviestillä, koska yksityiskohtaisempi lisäinfo (huomioon ottaen naapurisivun rajoitteen myydä seksipalveluita) on a) hyvä tietää tarjonta b) hintahaitari eri lisäpalveluineen, koska c) sit kun sopiva väli tulee ja sopiva rahasumma polttelee, niin haarukointia on tehty jo valmiiksi - tietää, ketä lähestyä ja mihinkin tarpeeseen.

Näin olen toiminut kahden viimeisen uuden suomihupsukan kohdalla. Ensimmäinen viesti oli mennyt -24 ja tänä vuonna käyty se ensimmäinen kerta. Kun omassa elämässä tuli ns sauma harrastukselle, oli haarukointi tehtynä ja vain sovittiin aika sekä tietysti varmistuttiin, että aiemmat palvelut on vielä olemassa. Jollei 1h aika peppupanoineen ylitä 300€ ja vastataan omiin fantasioihin suomi PTn kanssa, niin en jatka tiedusteluviestin jälkeen yleensä viestittelyä, jotta en tuhlaa PTn aikaa. Mutta aikalailla 300€ tunnilta menee kipuraja. Eli ei se hiljaisuus ensimmäisen viestin jälkeen vielä tarkoita, että hinta on ollut liian korkea ja en ole hinnan takia ole tulossa.

Toki ymmärrän, että tällainen voi olla ärsyttävää. Siksi ilahdunkin, kun saan geneerisen copy paste vastauksen viestiini, jossa onkin sitten kaikki oleellinen kerrottu.

Viime syksynä yhden PTn ilmoitukset olivat olleet mielenkiintoni herättäneitä, mutta en ollut tunnistanut, että yhdestä ja samasta hupakosta kyse, niin olen valitettavasti olin laittanut 3 kertaa kkn välein tiedusteluviestin - my bad   :-[

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : eilen kello 15:02:20 »
Joiltakin palveluntarjoajilta tulee viestiin aina automaattivastaus, jossa hinnat ja keikkakalenteri yms infoa. Jos olet kysy jotain, mikä ei tuosta ilmene, niin vastaavat itse vielä perään liittyen niihin seikkoihin.

Poissa hesbee004

• Jr. Member
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : eilen kello 21:02:34 »
Itse saatan joskus kysyä epähuomiossa toisenkin kerran pt:lta hinnastoa ja/tai palveluita jos ja kun ne eivät ilmosta selviä. Kiinnostavalta myös mahdollista keikkakalenteria toivossa eläen että saattaisi näille nurkillekin eksyä.

Onneksi on sivustoja joista nämä selviävät kyselemättäkin ja näitä toki suosin.

Kiireistä arkea eläen ensimmäiseen kyselyyn tarttumatta jättäminen ei omalla kohdalla tarkoita kiinnostamattomuutta, vaan todennäköisesti johtaa jossain vaiheessa tapaamiseen. Sen sijaan vastaamattomuus edes siihen ensimmäiseen, tai copypastet, eivät yleensä rahanliikkumiseen asti etene.Haen henkilökohtaista palvelua itselleni ja rahoilleni😊
Ymmärrystä on toki vastapuoleen jolla puhelin piippaa kokoajan😅