Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miltä se tuntuu kun asiakas kääntyy ovelta?  (Luettu 785 kertaa)

Poissa Buzzard

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Miltä se tuntuu kun asiakas kääntyy ovelta?
« : eilen kello 23:03:52 »
Miltä tuntuu kun asiakas kääntyy ovelta?

Jouduin kerran kääntymään kun PT ei yksinkertaisesti ollut minun makuuni viehättävä ja muistutti vieläpä erästä tuttua. Tuntui kovin pahalta itsestäni kun joutui ilmoittamaan ettei pysty. Ei se ovelta kääntyminen mitään helppoa ole. Oli ikävä nähdä PT:n hymyn kääntyvän lannistuneisuudeksi.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miltä se tuntuu kun asiakas kääntyy ovelta?
« Vastaus #1 : tänään kello 09:04:30 »
Ei voi kuin ihmetellä, miten pienellä oveltakääntymisprosentilla on selvinnyt tällä ulkonäöllä liki 20v. Vain kaksi on kääntynyt kannoillaan, loput ei ole kehdanneet. Eihän se nyt hyvältä tunnu, jos joku kääntyy, mutta makuasioista ei voi kiistellä.

Toivon että niilläkin olisi pokkaa kääntyä ovelta, joita mun ulkoinen olemus ei miellytä. Nämä tapaamiset ei ole mitenkään miellyttäviä, kun vaistoaa, että asiakas on siinä vain siitä syystä, että sitä panettaa, eikä kehdannut kääntyä ovelta. Tosin näistäkin on löytynyt yllätyksiä, moni onkin tullut uudestaan ihan vaan sen takia, että palvelun laatu on kompensoinut ulkonäköä ja tapaamisella onkin ollut sitten ihan eri ääni kellossa.

Ilmoituksessani kuitenkin kuvailen yltiörehellisesti millainen olen, ettei tarvitsisi tulla ovelle pettymään. Nuo pari ovelta kääntymistä tapahtui about joskus yli 15v sitten, kun olin nuorempi hoikempi ja sen 15v nuoremman näköinenkin 😅
@Kuusamo

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : tänään kello 16:17:42 »
Koska kääntymisen syy on itsellä on köytännösdä aina se että horo on kusettanut kuvien avulla, että tulipa tähänkin paskaan hukattua aikaa.

Muutaman kerran en ole kääntynyt vaan antanut mahdollisuuden korvata kusetus hyvällä palvelulla, mutta sen jälkeen on ollut vielä suurempi vitutus.

Joten parempi olo kääntymisen jälkeen kuin huonon panon.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Paikalla Everlasting

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : tänään kello 16:38:56 »
Ei se varmasti kivalta tunnu naisesta. Kellopeliappelsiinin mainitsema syy taitaa olla ainoita syitä jos joku ovelta kääntyy.