Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Stadin hierojat / palveluntarjoajat
Vieras0371:
--- Lainaus käyttäjältä: Imanuel_doza - Elokuu 15, 2020, 13:26:54 ---Osaako joku sanoa mihin Bellas Salon on hävinnyt? Ainakin itse saanut sieltä aina loistavaa palvelua, mutta nyt vanha numero ei enää vastaa.
--- Lainaus päättyy ---
mikäs paikka tämä on?
wilpertti:
--- Lainaus käyttäjältä: deodorantti - Elokuu 17, 2020, 01:23:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Imanuel_doza - Elokuu 15, 2020, 13:26:54 ---Osaako joku sanoa mihin Bellas Salon on hävinnyt? Ainakin itse saanut sieltä aina loistavaa palvelua, mutta nyt vanha numero ei enää vastaa.
--- Lainaus päättyy ---
mikäs paikka tämä on?
--- Lainaus päättyy ---
Äkkinäiseltään lukien, ei enää mikään 8)
Vieras1742:
--- Lainaus käyttäjältä: tapiohki - Toukokuu 30, 2020, 11:01:37 ---Moi
Hyvät palstatoverit ja palveluntarjoajat. Menee varmaan vähän päällekkäin aikaisempien ketjujen kanssa mut voisko tähän ilmiantaa itsensä jos tekee hierontaa niska/hartia sekä intiimin. Alueena hki/Uusimaa. Uusi ketju silläkin että aikaisemmissa on niin paljon rapsaa sekä arvuuttelua. Toki voi myös laittaa suoraan sähköpostia. Rauhaa ja aurinkoa kaikille!
--- Lainaus päättyy ---
Minä teen
Olen koulutettu hieroja yli 10v virkavuosia takana.
Hard-One:
--- Lainaus käyttäjältä: deodorantti - Elokuu 17, 2020, 01:23:42 ---
--- Lainaus päättyy ---
mikäs paikka tämä on?
--- Lainaus päättyy ---
Bellas Saloon taisi sijaita Töölönkadulla ja monta ihanaa hetkeä olen esim. Marian kanssa viettänyt. Viimeiset vuodet taisi olla yksi virolainen hieroja jolla mitään ihmeempää ei ollut tarjolla. Bella itse lienee jo sen ikäinen, että nuo hommat on lopettanut?
Vieras0165:
Tuo Kiki tai Nikki josta Makkonen puhui on hyvän näköinen,mutta siihen se sitten jääkin,hirveä kiire juttujen kanssa ei jatkoon minun puolestani.
Ottaa vastaan Sörkassa jos ei ole Tampereella duunissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta