Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kondomin koko.  (Luettu 19251 kertaa)

Poissa Janir

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kondomin koko.
« Vastaus #60 : Maaliskuu 27, 2023, 19:37:41 »
Joku vuosi sitten eksyin pt luokse, joka sitten ilmoitti, että kai sulla oli kumi mukana... No ei ollut, ei tullut mielenlään. Hän harmitteli kun ei muistanut sanoa. No kaivoi laatikosta sitten jonkun magic tai vastaavan... Meinasin rämähtää nauramaan kun yritin tunkea sitä mulkkuni päälle. Nojoo, saihan sen, muttakun oli aivan liian lyhyt ja neljännes kalusta jäi ulkopuolelle.
Totesin, että ei tää nyt oikeen toimi. Seuraava kysymys multa oli, että jos oon varmasti puhdas, nii saan paljaalla jos en laukee sisään.... Totesin, että kiitos ei. Rahat takaisin ja ulos.

Tuskin tuon panematta jättäminen oli mikään menetys, mutta omat kumit on nyt kulkenut mukana. Veera Sinivuori pujotti munaani aikaan mysizen kumin ja siihen olen ollut tyytyväinen.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kondomin koko.
« Vastaus #61 : Maaliskuu 28, 2023, 21:39:53 »
No kaivoi laatikosta sitten jonkun magic tai vastaavan...

Se oli varmaan magic Mike xxl ja viimeinen tanssi, mutta hyvä että sait edes terskan peittoon, sehän riittää.

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 154
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kondomin koko.
« Vastaus #62 : Heinäkuu 22, 2023, 07:53:59 »
Tullut tuossa poikettua muutamia kertoja erään melko tunnetun kotimaisen luona ja omat kumit ollut aiemmin mukana,no nyt ne jäi kotiin ja ilmoitin siitä jo tullessa.Siinä sitten kun vauhtiin päästiin niin hupakko rupes välinettä asentaan mun 11 senttiseen,se oli joku xxl kumi.Muutama veto ja se oli sisällä,siinä sitten kaiveltiin hetki ja uutta kehiin joka sekin heti irti.Tällä hupakolla oli ainakin huono valikoima kumeja ja lähes kaikki aivan liian isoa kokoa.Tollanen perus normi markettikumikin pysyy päällä normaalisti,kyllä se viimeistään asennusvaiheessa pitäis tajuta ettei mun prinssin nakki mikään monsteri ole.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2023, 07:56:01 kirjoittanut Vikke1967 »