Tähän osioon hyvin käypä on naapurisivustolla ”laadukasta seuraa sitä haluaville” otsikon lady. Hypetin ladya jo tänään toisellakin otsikolla. Tosiaan allekirjoittanut on hämmästynyt kun Hänestä ei ole ilmeisesti aiemmin rapsattu tai sitten multa mennyt ohi?
Mutta kyseessä on erittäin gfe-tyyppinen ja naapurin hottis rouva tyyppinen nainen. Olin jo kuukausia sitten yhteydessä spostilla ja vastaus tulikin nopeasti. Omien kulkemisien vuoksi tapaamisen järjestely mennyt jo pari kertaa aiemmin plöröksi kun kalenterit eivät natsanneet. Tänään sitten hetki koitti ja ei todellakaan turhaan., Olin jo hetken hakenut uutta vakkaria ja nyt varmaan tapasin 🙏🏻💔. Hän antaa ilmoituksessaan oikeat tunnusmerkit ja kuvat varmasti omia. Ensimmäinen kuva antaa mielestäni täysin oikean kuvan hänestä. Ihanan muodokas aikuisen naisen vartalo, muodokas ei tarkoita minun tekstissä ”pyöreää”, ei todellakaan vasn uumaa ja pyllyä oikeissa paikoissa sekä tyylitajulla rakennettua rintavarustusta joka on hyvin luonnollinen, hänen muotoihinsa sopiva. Nainen on viehkeä, lempeä, ja sutinan käydessä syttyvä, ”kantaa itseään rohkeasti ja viettelevästi”. Hän on Kaunis ja seksiä tihkuva, ei teeskentele, on oma itsensä🫶, Usein jännitän tuntemattoman uuden palvelun tarjoajan tapaamista mutta nyt Hän kiihotti minut ensi minuuteilla niin että jännitys hävisi. Seuraavaa kertaa odottaen, kiitos Villi😘