Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sähköpostiviestinnästä  (Luettu 4988 kertaa)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sähköpostiviestinnästä
« Vastaus #20 : Toukokuu 30, 2020, 11:49:37 »
Jos parin päivän keikalla ehtii tavata 20-30 asiakasta, niin suurin osa kyselijöistä jää ilman.

Tämä vaatisi jo melkoista Teräspillua  ;D

ihan uteliaisuudesta: Montako "normaali"asiakasta päivässä voi palvella ???
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sähköpostiviestinnästä
« Vastaus #21 : Toukokuu 30, 2020, 12:16:26 »
^ No ei kymmentä... (tai en minä ainakaan)  ;D

Mutta oikeasti, sehän riippuu ihan palveluntarjoajasta. Ja asiakkaista. Millaisia juttuja tehdään, minkä pituisia aikoja on varattu, mitä ennakkovalmisteluja pitää tehdä... Jotkut asiat vie enemmän fyysistä energiaa, jotkut henkistä, ja molempia pitäisi olla ihan jokaiselle asiakkaalle tarjolla.

Ei mulla ainakaan oikein ole mitään standardi "normaalia" asiakasta, kaikki on erilaisia, toiveet on erilaisia, joskus kahden asiakkaan päivä voi olla täysi, joskus menee useampi helposti.

Ja uskaltaisin väittää, ettei asiakas sitä tiedä, onko mun päivän eka, kolmas vai viimeinen.  :)

Sorry ot. Sähköposti-asiaan olen muistaakseni kommentoinut jossain edellisessä aihetta koskevassa ketjussa. Edelleen sovin tapaamiset pääasiassa vain sähköpostilla, sopii mulle hyvin. Ja todellakin copy-pastetan saman vakiovastauksen kaikille, muuten ei tosiaan yhdellekään asiakkaalle jäisi live-aikaa mihinkään väliin.   ;D
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Nagsus

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Sähköpostiviestinnästä
« Vastaus #22 : Toukokuu 30, 2020, 20:20:31 »
Jälkikäteen huomasin Annikan vastanneen kahteen eri sähköpostiini täysin samoin seraavana maanantaina, kun sunnuntaiksi aikaa kysyin, joten kuuostaa melkoiselta liukuhihnalta.

Muuhun en ota kantaa, mutta tämä pisti silmään... Ensinnäkin, jos palveluntarjoaja ei ehdi sulle vastata heti, (joillakin meistä on ajoittain muutakin elämää) asia ei muutu sillä, että laitat viestiä toisesta sähköpostista. Toisekseen, jos saan parhaimmillaan satakin viestiä päivässä, näistä noin 10 olisi ihan oikeasti tulossa tapaamaan, niin pitäisikö mun jokaikiselle kirjoittaa uniikki esittelyviesti itsestäni ja hinnoistani? Jos näin tekisin, en ehtisi kyllä koskaan panemaan yhtään ketään. Ja en takuulla ole ainut, joka copy-pastettaa saman esittelyviestin kaikille.

Kertoisitko ystävällisesti, missä kohtaa sanoin, että viestiin pitäisi vastata heti tai toisen sähköpostin laittaneeni eri osoitteesta? Saati sitten toivovani saavani jokaiselle yksilöydyn viestin?

Totta hemmetissä on olla olemassa informatiivinen viesti, joka (toivottavasti) karsii turhat kyselijät, mutta kuten kirjoitin, nyt ei ollut siitä kyse, kun sanoin laittaneeni alkuillasta perjantaina ja myöhemmin toisen viestin toiveena tavata sunnuntaina, mutta mitään ei kuulunut ennen seuraavan viikon maanantaita. Tällöin tuli molempiin eri aikoina lähetettyihin samasta osoitteista lähetettyihin osoitteisiin identtinen viesti.

Miten ihmeessä saat minusta käänneetyä konnan?

Poissa Nagsus

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Sähköpostiviestinnästä
« Vastaus #23 : Toukokuu 30, 2020, 20:32:02 »
Jälkikäteen huomasin Annikan vastanneen kahteen eri sähköpostiini täysin samoin seraavana maanantaina, kun sunnuntaiksi aikaa kysyin, joten kuuostaa melkoiselta liukuhihnalta.

Reilu viikko sitten päätin lähestyä Annikaa kaikesta epäilyksistäni huolimatta ja tällä kertaa hän jopa vastasi. Parin viestin jälkeen päästiin siihen tilanteeseen, että neito itse ehdotti aikaa, mutta vastattuani tähän aikaan sen minulle sopivan, ei enää mitään kuulunut. Onneksi tälläkin kertaa löytyin toinen naine tilalle

Juuri näin se nimenomaan kannattaa hoitaa. Kun on yksi selkeä, ajatuksella muotoiltu sähköposti-ilmoitus, jonka voi lähettää yhteydenottajille parilla klikkauksella, niin ajanvaraukset sekä nopeutuvat että helpottuvat. Kun ei tarvitse miettiä, mitä sanoa, niin vastausaika riippuu enää 2 tekijästä: siitä, miten nopeasti viestin huomaa, sekä siitä ajasta, kun arvioi, että kannattaako viestiin vastata vai ei. Jos jokaiselle yhteydenottajalle rupeaisi pitkän kaavan mukaan runoilemaan henkilökohtaista vastaanottoa, niin päivässä ei kovin montaa viestiä pystyisi käsittelemään, ja sitten tulisi vielä enemmän valitusta siitä, miten vastaamisessa kestää.

Ja liukuhihnaus ei ole mikään paha asia, lakatkaa käyttämästä sitä haukkumasanana. Joo ei ehkä ole kivaa mennä sotkuiseen kämppään tapaamaan väsynyttä palveluntarjoajaa ja liukastella aiempien asiakkaiden käyttämiin kortsuihin (vaikka jotkut tuostakin kiihottuvat). Mutta liukuhihnan voi hoitaa myös suunnitelmallisesti ja omasta jaksamisestaan huolehtien niin, että jokaisella asiakkaalla on vastassaan koskemattoman näköinen sänky sekä puhdas ja pirteä palveluntarjoaja. Tällainen liukuhihnaaja jos sattuu vastaan, niin sietäisi teidän asiakkaiden olla iloisia, koska jos päivystyspäivän aikana ottaisi vastaan vain kolme asiakasta, niin kaikella todennäköisyydellä juuri sinä jäisit siihen ryhmään, jolle ei aikoja ole enää vapaana.

Mikä tulee viestittelyn yhtäkkiseen katkeamiseen, niin joskus niin vain käy, se kuuluu hommaan. Minullakin monet yhteydenottajat lopettavat viestittelyn kuin seinään, vaikka tapaamisen sopiminen oli minun mielestäni ihan hyvässä vauhdissa. Ja minäkin lopetan joidenkin kanssa viestittelyn kuin seinään, esim. siksi jos minua alkaa epäilyttää, tai jos minusta näyttää siltä että tapaamisen sopiminen on sille toiselle ihan hirveän vaikeaa ja minulla ei sillä hetkellä satu olemaan resursseja vaikeiluun. (Mahdollisia syitä on paljon enemmänkin, enkä ota kantaa siihen, miksi joku toinen on lopettanut viestittelyn jonkun kolmannen kanssa.)

Voisitko ystävällisesti kertoa, missä kohtaa minä kritisoin viestin sisältöä ? Tai toivoinko/vaadinko saavanai yksilöidyn viestin?

Tuohon liukuhihnan hyvyydestä et taida uskoa itsekään tai sitten olet epätoivoinen tai täysin ulkona markkintalouden lainalaisuuksista. Varmasti tuolla mainitsemallasikin tyylillä riittää tietty määrä asiakkaita.

Niin nythän jouduin odottamaan viestiä yli ehdottamani ajankohdan ja pari viikkoa myöhemmin, kun ehdotin tapaamista sain tarjouksen kellonajasta, mihin suostuin, mutta tähän en koskaan saanut vastausta.

Miten ihmeessä koet minun olleen tässä jotenkin konna? Tai vaatimukseni olevan kohtuuttomat, kun yli kymmenen vuoden aikana olen tavannut lukuisan määrän asiansa hyvin hoitavia naisia?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sähköpostiviestinnästä
« Vastaus #24 : Toukokuu 30, 2020, 21:32:15 »
No tuo kun sanoit, että "huomasin hänen vastanneen kahteen eri sähköpostiini täysin samoin seraavana maanantaina, kun sunnuntaiksi aikaa kysyin, joten kuuostaa melkoiselta liukuhihnalta", niin se kuulostaa siltä kuin paheksuisit saman vastauksen uudelleenkäyttöä. Sama virke selittää varmaan myös sen väärinkäsityksen, miksi sinun luultiin käyttäneen kahta eri sähköpostiosoitetta, kun sana "sähköposti" voi tarkoittaa sekä sähköpostiosoitetta, että sähköpostiviestiä.

Muihin kysymyksiisi vastasinkin jo aiemmassa viestissäni.

Enkä nyt minä ainakaan ole yrittänyt sinusta mitään konnaa tehdä, minusta vain tuntuu että sinun odotuksesi palveluntarjoajia kohtaan eivät ole hirveän käytännölliset. Tai siis että näet jotkin ihan tavalliset käytännöt ikään kuin ne olisivat ongelmia. Siinä ei tietenkään ole mitään pahaa, että sinulla on omat tapasi ostaa pillua ja haluat valikoida sellaisia palveluntarjoajia, joiden myyntikäytännöt sopivat sinun ostokäytäntöihisi. Mutta se, että joku tekee hommat vain eri tavalla, ei minusta ole syy jättää negatiivista rapsaa. Voit toki jättää rapsan, jossa perustelet, mikset itse halua joltakulta ostaa, mutta siihen on sitten odotettavissa tällaisia vastauksia, että palvelu ei välttämättä ole ollut huonoa, vaikka se ei sinulle sopinutkaan.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sähköpostiviestinnästä
« Vastaus #25 : Toukokuu 30, 2020, 23:32:55 »
Mikä Nagsuksen toive olisi sähköpostiviestinnässä, jos ensimmäisen meilin copypastevastaus perusinfona on liukuhihnaa mutta kirjoitat myös ettet toivo yksilöityä viestiä?

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1142
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sähköpostiviestinnästä
« Vastaus #26 : Toukokuu 31, 2020, 00:45:24 »
Meillä kaikilla on omat tapamme toimia, jos joku ei vastaa niin kannattaa miettiä oma viestin sisältö et olisiko sille tehtävissä jotain. Ja jos jää useammin saamatta vastaus joltain niin siirtyisin vaan suosiolla toiseen tyttöön.

Itse olen paljon parempi kirjoittamaan kuin puhumaan ja siksi hoidan kommunikaation mielummin sähköpostilla kuin puhelulla. Yleensä saan viesteihini jonkinlaisen vastauksen, mutta en aina. Silloin jään miettimään, teinkö jotain väärin vai eikö hupakko vain huomannut viestiäni. Periaatteeni kuitenkin on, että mikäli viestiini ei vastata, en yritä toista kertaa, vaan siirryn seuraavaan vaihtoehtoon. Joku voisi sanoa, että pitäisi yrittää sen toisen kerran vaikka joskus myöhemmin, mutta itselläni mielenkiinto ja kärsivällisyys ei valitettavasti riitä.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sähköpostiviestinnästä
« Vastaus #27 : Toukokuu 31, 2020, 01:46:41 »
Meillä kaikilla on omat tapamme toimia, jos joku ei vastaa niin kannattaa miettiä oma viestin sisältö et olisiko sille tehtävissä jotain. Ja jos jää useammin saamatta vastaus joltain niin siirtyisin vaan suosiolla toiseen tyttöön.

Itse olen paljon parempi kirjoittamaan kuin puhumaan ja siksi hoidan kommunikaation mielummin sähköpostilla kuin puhelulla. Yleensä saan viesteihini jonkinlaisen vastauksen, mutta en aina. Silloin jään miettimään, teinkö jotain väärin vai eikö hupakko vain huomannut viestiäni. Periaatteeni kuitenkin on, että mikäli viestiini ei vastata, en yritä toista kertaa, vaan siirryn seuraavaan vaihtoehtoon. Joku voisi sanoa, että pitäisi yrittää sen toisen kerran vaikka joskus myöhemmin, mutta itselläni mielenkiinto ja kärsivällisyys ei valitettavasti riitä.

Me horotkin ollaan vaan ihmisiä ja joskus hyviäkin viestejä menee ohi, ihan vaan siksi et elämässä saattaa tapahtua samaan aikaan paljon kaikkea. Varsinkin jos ei just sillä hetkellä pysty vastaamaan voi se hyväkin viesti hukkua valitettavasti uusien viestien alle 🙄
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sähköpostiviestinnästä
« Vastaus #28 : Toukokuu 31, 2020, 05:33:39 »
Tämä viestintä tuntuu olevan varsinaista tiedettä. Välillä ihmettelen miten asiakkaat sekä palveluntarjoajat ylipäätään selviytyvät tästä viidakosta pisteeseen jossa vihdoin kohtaavat toisensa.

Itse ihmettelen erästä tapahtumaa omalla kohdallani. Lähinnä sitä, missä toimin väärin vai toiminko.
Mies lähestyi meilin kautta, kyse kinkysessiosta. Kertoi mitä halusi.
Vastasin heti.
Hän hyväksyi ja seuraavaksi mietittiin yhteistä aikaa.
Senkin onnistuttiin sopimaan melko nopeasti ilman säätöjä
Annoin osoitteen.
- Tähän kohtaa tauko viestintään koska aika ja paikka oli jo hänellä tiedossa
Muutamaa päivää ennen tapaamista Herra peruutti session. Syynä se kun minusta ei ole kuulunut edellisen viestin jälkeen mitään. (noin kaksi viikkoa sitten viimeisin meili)

Tämä ok, toki hänellä oikeus peruuttaa sessio jos näin haluaa. Se syy, sitä pähkäilin pitkään.
Mitä olisi vielä pitänyt kirjoittaa kun kaikki olennainen oli hänellä tiedossa.
Jotain herutusmeilejä? Runkkumateriaalia? Kertoa miten ihanaa kun saan hänet asiakkaaksi?
Olisiko pitänyt kirjoittaa jotain teknistä yksityiskohtaan.....anaalijuttujen alkeet, miten teen tarkalleen cbt:n, mitä välineitä käytän.
Retorisia kysymyksiä.
Vai peruuttiko session vastaamattomuuteeni vedoten vain siksi koska ei kehdannut sanoa oikeaa syytä, ettei sittenkään halua mitään.

Onko minun asia palveluntarjoajana pitää miehen  innostusta ja kiimaa yllä tapaamiseen asti.

Miesten ajatuksista ei oikein pääse koskaan selville. Nehän käyttäytyy joskus kuin naiset pms:ssä.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sähköpostiviestinnästä
« Vastaus #29 : Toukokuu 31, 2020, 06:46:43 »
...
Miesten ajatuksista ei oikein pääse koskaan selville.

Vaikka olen mies niin silti välillä en ymmärrä muita miehiä... joskus ihmettelen jopa itseäni. Mutta itselleen nauraminen on parasta :)
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sähköpostiviestinnästä
« Vastaus #30 : Toukokuu 31, 2020, 07:20:42 »
Mikä Nagsuksen toive olisi sähköpostiviestinnässä, jos ensimmäisen meilin copypastevastaus perusinfona on liukuhihnaa mutta kirjoitat myös ettet toivo yksilöityä viestiä?

Olen yrittänyt tätä miettiä oikein tosissani. Olen suhtautunut tähän yhtä palavalla intohimolla kuin miten suhtauduin teininä Broken Sword pulmanratkontapeleihin. Sukelsin omiin sähköposteihini. Printtasin ulos copypastevastauksen sekä yksilöidyn viestin. Otin pari tietäjää kielenpäälle ja kuuntelin My sleeping Karmaa. Kuudes tunti läheni loppuaan ja lohikäärme tuli luokseni esittelemään luumunvärisiä pallejaan. Tajusin että Nagsus ei halua vastausta ollenkaan.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sähköpostiviestinnästä
« Vastaus #31 : Toukokuu 31, 2020, 09:39:48 »
Itse ihmettelen erästä tapahtumaa omalla kohdallani. Lähinnä sitä, missä toimin väärin vai toiminko.
Mies lähestyi meilin kautta, kyse kinkysessiosta. Kertoi mitä halusi.
Vastasin heti.
Hän hyväksyi ja seuraavaksi mietittiin yhteistä aikaa.
Senkin onnistuttiin sopimaan melko nopeasti ilman säätöjä
Annoin osoitteen.
- Tähän kohtaa tauko viestintään koska aika ja paikka oli jo hänellä tiedossa
Muutamaa päivää ennen tapaamista Herra peruutti session. Syynä se kun minusta ei ole kuulunut edellisen viestin jälkeen mitään. (noin kaksi viikkoa sitten viimeisin meili)

Tämä ok, toki hänellä oikeus peruuttaa sessio jos näin haluaa. Se syy, sitä pähkäilin pitkään.
Mitä olisi vielä pitänyt kirjoittaa kun kaikki olennainen oli hänellä tiedossa.
Jotain herutusmeilejä? Runkkumateriaalia? Kertoa miten ihanaa kun saan hänet asiakkaaksi?
Olisiko pitänyt kirjoittaa jotain teknistä yksityiskohtaan.....anaalijuttujen alkeet, miten teen tarkalleen cbt:n, mitä välineitä käytän.
Retorisia kysymyksiä.
Vai peruuttiko session vastaamattomuuteeni vedoten vain siksi koska ei kehdannut sanoa oikeaa syytä, ettei sittenkään halua mitään.

Onko minun asia palveluntarjoajana pitää miehen  innostusta ja kiimaa yllä tapaamiseen asti.

Miesten ajatuksista ei oikein pääse koskaan selville. Nehän käyttäytyy joskus kuin naiset pms:ssä.

Tästä kuulee ja lukee aina silloin tällöin. Kai joillain miehillä on oletus syvemmästä viestittelystä hupakon kanssa samaan tapaan, kuin jos siviilissä keskusteltaisiin ennen treffejä. Tässä harrastuksessa se vaan on turhaa ja tarpeetonta. Tapaamisen sopimisen jälkeen ollaan yhteydessä vasta tapaamista ennen kun tarvittavat lokaatio tiedot vaihdetaan. Toinen syy voi olla jotkut muutokset tai lisätoiveet. En oleta kuulevani hupakoista kuin vasta tapaamispäivänä paitsi noiden edellä mainittujen syiden vuoksi. Harvoin, muutoman kerran on kilahtanut joku kuva tai viettelevä viesti paria päivää ennen ja tätä olen pitänyt varmistus viestinä, että sovittu vielä pitää.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 154
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sähköpostiviestinnästä
« Vastaus #32 : Kesäkuu 02, 2020, 20:55:59 »
Minä käytän 90% mesee viestinnässä.