Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Siemenneste  (Luettu 482 kertaa)

Poissa Rinpekka

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Siemenneste
« : eilen kello 18:33:25 »
Onko muita jotka tykkäävät omista mälleistään?

Rakastan tulla naisen suuhun ja että nainen sylkee mällini suuhuni sen jälkeen. Ihanaa on nuolla pillusta spermat tulemisen jälkeen. Parhaalta spermat maistuu perseestä imettynä.

Olen miettinyt myös nauttisinko toisen miehen spermasta? Olisikohan helpointa kokeilla jonkun ts tytön kanssa, onko kokemuksia tytöistä joilta tulee kunnolla spermaa?

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Siemenneste
« Vastaus #1 : eilen kello 23:16:19 »
On kokemusta mutta ei erityisesti kiinnostaa sperman maistelu. Se tytyn ejakulaation hetki on kyllä ihana ja spesiaali, mutta sperma itsessään ei kiinnosta (ei oma eikä muiden).

Poissa Tyler

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2 : eilen kello 23:44:55 »
Con Hombresissa kun menee darkkariin polvilleen niin imettävää tuupataan suuhun koko ajan. Saa vaikka vatsansa täyteen siemennestettä.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3 : tänään kello 08:03:43 »
Runkkailet 10L ämpärin iltapuhteena täyteen ja vedät nassuun.
Ihan turha tulla lesoo vuokrakoneilla.

Poissa LunaCoyote

• Newbie
  • Galleria (12)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : tänään kello 08:12:43 »
Con Hombresissa kun menee darkkariin polvilleen niin imettävää tuupataan suuhun koko ajan. Saa vaikka vatsansa täyteen siemennestettä.

Mikä on Con Hombres? En oo kuullut. Nimestä päätellen taitaa olla kyllä miesten paikka
📍Turku, paikallinen ja aktiivinen. Usein myös pk-seudulla.
⛓🖤😈 Akateeminen kinky, alalla vuodesta 2021. Suomalainen gootti BBW. Palvelen myös englanniksi. Kuva: Misguided Viking media x Lunadecoyote ARTS TMI. 2026.

Poissa LunaCoyote

• Newbie
  • Galleria (12)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : tänään kello 08:17:12 »
Minulta ei toki spermaa tule, vaikka kuinka manifestoisi ja rukoilisi, kun ei ole asiaan liittyvää vehjettä. Mutta olen kerran päässyt asiakkaalle syöttämään hänen omat spermat. Ihan vesilasin ja lusikan kävin hakemassa ja sitten lusikka kädessä että 'suu auki' (täältä tulee lentokone  ;D)

Oli hauska kokemus ja mieleenjäävä sellainen, sillä tästä hetkestä noin parin tunnin päästä astelin yliopiston lavalle hakemaan todistuksen. :D Kyllä siinä hymyilytti monella tapaa siinä hetkessä. Tuli mieleenpainuva lähtö kyllä siitä lafkasta ja opintostressien aiheuttama vitutus karisi hyvin

📍Turku, paikallinen ja aktiivinen. Usein myös pk-seudulla.
⛓🖤😈 Akateeminen kinky, alalla vuodesta 2021. Suomalainen gootti BBW. Palvelen myös englanniksi. Kuva: Misguided Viking media x Lunadecoyote ARTS TMI. 2026.

Poissa Tyler

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : tänään kello 11:34:33 »

Mikä on Con Hombres? En oo kuullut. Nimestä päätellen taitaa olla kyllä miesten paikka

Con hombres on homosauna Helsingissä, olen miettinyt uskallanko mennä sinne.
Toistaiseksi olen jättänyt väliin, vaikka pari kaveria kovasti suosittelee.
Heiltä olen kuullut, että meininki on todella villiä ajoittain. 4-5 miehen junakin darkkarissa ollut.