Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Bia RE  (Luettu 499 kertaa)

Poissa Avaruusmies

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Bia RE
« : eilen kello 12:50:35 »
Pukille piti taas päästä ja ajattelin mennä Bia:n luokse, enkä pelkästään ajatellut vaan menin.
Yhteydenotto ja kaikki siihen liittyvä esimerkillistä, joten saavuin ratsuni kanssa hyvinkin tuttuun osoitteeseen.
Nyt tullaan sitten ilmoituksen kuviin, ne on omat, mutta aika monta kiloo sitten otetut.
Itseä ei haitannut, koska pidän myös vähän muhkummista tytöistä.
Alku muodollisuudet ja siitä kammariin.

Niinkuin moni tietää jos on lukenut mun rapsoja, niin pidän tisseistä ja eikä tarvinnut pettyä.
Bia otti rintsikat pois ja antoi tissin suuhun, sillkin pehmeät nännit jotka ei kyllä olleet pehmeät kauan vaan kovettuivat upeasti huulien välissä...aivan täydelliset nipukat. Rauhassa sai touhuta tissien kanssa ja siitähän setä tykkää.
Tässä vaiheessa oltiin noustu juoksuhaudasta, mutta pitihän suikkarikin testata ja ehdottomasti siellä hyvien puolella.

Sitten oli aika laittaa parrun piiloon lähärissä ja ehkäpä yksi parhaista pillu tuntumista mitä on tullut koettua, Biakin totesi, että mulla on aika sopiva kyrpä. Joskus ne värkit osuu yhteen.
Sai painaa ihan huolella ja myös himmailin vähän siinä, eikä mitään hoputtamista tai muutakaan ollut.
Häpyjen sinfonian säestämänä karjausulla lastit taas huppuun, ei paljon asentoja kerennyt vaihtelemaan.
Mukava likka ja oli kiva jutustella aktin jälkeen.
Pois lähtiessä sohvalle oli ilmestynyt toinen tyttö 🙂. Toivottavasti hän ei pelästynyt mun nautinnon huipun eläimellistä ääntelyä...
Menen uudestaan.

Poissa hesbee004

• Jr. Member
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Bia RE
« Vastaus #1 : eilen kello 18:29:37 »
On kaikinpuolin käymisen arvoinen naikkonen :blowjob:

Poissa Rinpekka

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Bia RE
« Vastaus #2 : eilen kello 20:21:08 »
Ihan kiva tyttö, on kerran runkannut mua ja nuolin mällit hänen rinnoiltaan. Oli pettynyt kun en halunnut panna