Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Masokisti sub -miehet, missä olette?  (Luettu 301 kertaa)

Poissa LunaCoyote

• Newbie
  • Galleria (12)
  • * Kelpo kaveri
Masokisti sub -miehet, missä olette?
« : tänään kello 01:54:46 »
Missä ootte, oi masokistiset sub -miehet.

Teen siirtymää femdom -puolelle fssw-puolelta nyt toista vuotta ja vasta nyt on tullut viime aikoina muutamia viestejä tyypeiltä, jotka alistuu ja tykkää olla naisen vallan alla. Ja ei minkä tahansa naisen, vaan aika ilkeen ja suustaan räävittömän tyypin, joka tekee femdomista taiteen lajin  :stiletto:

Kiinnostavia viestejä kyllä tulee, mutta uskallusta tavata ei ole ollut monella sitten kuitenkaan ;) (tai ei rahaa.. voi olla myös se. Lama-ajat jne.)

Erityisesti kiinnostaisi löytää miehiä, jotka etsii ilkeää ja nöyryyttävää dominaa. Myös bondage ja sidonta sekä piiskaaminen kiinnostaa.

Myös findom ja nöyrät palvelussubit kiinnostaa.

Paikkakuntana on yleensä mulla Turku, mutta usein myös seikkailen pk-seudulla, mikä on kovin tuttu alueena minulle.

Ikää vois olla mieluiten yli 25, että tiiät mitä teet ja fetissien maailma on sinulle jo tutumpi. Turvallisuus ennen hauskanpitoa, aina.

Terkuin

Luna Coyote
📍Turku, paikallinen ja aktiivinen. Usein myös pk-seudulla.
⛓🖤😈 Akateeminen kinky, alalla vuodesta 2021. Suomalainen gootti BBW. Palvelen myös englanniksi. Kuva: Misguided Viking media x Lunadecoyote ARTS TMI. 2026. OF ja LF

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Masokisti sub -miehet, missä olette?
« Vastaus #1 : tänään kello 08:51:55 »
Itselläni ainakin harrastusta rajoittaa juurikin tuo, että tarjontaa on lähinnä Turku - Helsinki akselilla. Siis sellaista tuosta genrestä, joka on itseäni erityisesti miellyttänyt. Ei noille seuduille eksy edes joka vuosi. Turku ehkä kerran vuodessa.

Poissa säästopossu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : tänään kello 09:58:07 »
Täällä ollaan  :stiletto:
Turku jää parisataa kilsaa sivuun mutta osuu joskus työmatkan varrelle.
Uudenmaan alueella pois lukien Helsinki ei ole juurikaan tarjontaa.

Poissa Lunavex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : tänään kello 18:26:48 »
Vaikka viestisi taisi olla enempi mainos, niin vastaan silti.
PK-seudulla on lukuisia domina-studioita, joten uskoisin asiakkaitakin olevan aika lailla. Ei paikkoja muuten niin paljoa olisi.
Ilmoituksesi perusteella mahdollisia syitä asiakkaisen vähyyteen voi olla varausmaksun vaatiminen ja se jos paikkasi ole vielä kovin hyvin kalustettu. Jos itse maksan 300€/h domina-sessiosta, haluan paikan olevan sitä varten laadukkaasti kalustettu. En lähde tavalliseen makkkariin äheltämään.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : tänään kello 19:37:34 »

Vaikka S/M switch (joskus, sopivassa seurassa) olenkin, niin minulle siinä on kyse yhteisestä leikistä, jossa tarkoituksena on subin nautinnon maksimointi, hyvässä, turvallisessa, ja kaikille hauskassa positiivisessa ilmapiirissä. Kipu voi olla kivaa, vain silloin, jos se on oikeasti kivaa.

En ikinä maksaisi (tai edes ilmaiseksi ottaisi, tai sellaista itse tarjoaisi) "ilkeää ja nöyryyttävää".

"findom" on sitten sellainen äärimmäinen punainen lippu minulle, että se tappaa kaiken mielenkiinnon.