Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksullista seuraa lomamatkalle  (Luettu 3471 kertaa)

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksullista seuraa lomamatkalle
« Vastaus #40 : Maaliskuu 08, 2026, 20:41:36 »
Aivan.  :D Ja valtaosa ihmisistä panee ilmaiseksi koko ajan.
Jep, ja suurin osa näplää ennemmin kännykkää nykyään kuin hiplaa pimppiä  :whipping:
Joo, olen kännykkäriippuvainen :-[. Hiplaan pimppiä noin 1h-2h viikossa, ja kännykkää 7h-14h viikossa. Auh, sattui.  ;)  ;D

Tää nykymaailma on kummallinen. Jossei hiplaa kännykkää, ei hiplaa pimppiäkään. Hiplaussuhde on vähän huono, rahalla ehkä 3 h hiplaa kännyä ja puoli tuntia pimppaa.

Siviilissä kännyä saa hiplata vaikkapa 20-30 h ja sit saa koko yön pimppaa. Ilman kännykkää on huono vetää käteenkään, kun edes liikkuvat pillunkuvat ei näy ::)

Poissa Merkonomi

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : Maaliskuu 08, 2026, 21:25:08 »

todistetusti ne asiakkaat ketkä on lennättäneet mut ulkomaanlomille kanssaan on halunneet sinne juuri mun seuraa, tai olisivat varmaan ottaneet jonkun halvemman. kiitos heille siitä, vaikka eivät takuuvarmasti tätä foorumia luekaan ;D

Niin, tällä foorumilla hengailee kuulemma vain rahattomat runkkarit.

Pidetään vehkeet puhtaina

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
« Vastaus #42 : Maaliskuu 08, 2026, 22:35:33 »
^ aijaa! mun asiakkaat täältä foorumilta on kyllä olleet tosi asiallisia ja mukavia. ;)
levi 23.-26.3, nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Neponen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : Maaliskuu 12, 2026, 14:17:46 »
Vähän eri konseptilla oon kokeillut, mulla on asunto käytössä Antalyan paikkeilla. Olen kaksi kertaa maksanut harrastelijahupakolle all-inclusive reissun läheiseen hotelliiin, maksoin erikseen yhdessä vietetystä ajasta, (teen päivisin etätöitä). Ensimmäisellä kerralla kaikki meni hyvin, toisella kerralla sama tyttö heittäytyi jo tokana iltana viihteelle ja viettikin loppuajan paikallisen kollin seurassa bilettäen

Poissa Jepjep78

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #44 : Maaliskuu 13, 2026, 08:22:29 »
Mielenkiintoinen aihe. Itse voisin kyllä kuvitella lähteväni lomamatkalle "töihin". Korvauksen suuruus olisi kyllä hyvin neuvoteltavissa.

Poissa dijon

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #45 : Maaliskuu 13, 2026, 17:12:26 »
Mä olen tehnyt useamman tällaisen lyhyehkön reissun Suomen sisällä muistaakseni hintaan 1000e/vrk +kaikki kulut. Kaikkiin kuluihin sisältyi suhteellisen laadukas majoitus ja syömässä ei tietenkään käyty missään mäkkärissä. Sovitusti omaa aikaa ja yöllä nukuttiin.

Hieno juttu! En kyllä näe mitään järkeä maksaa tuntiveloitteiselle huoralle matkaseurasta.

Lainaus
Yhtään halvemmalla en lähtisi, koska sen tonnin/vrk tienaa helposti missä tahansa.

Et varmaan mene firman pikkujouluihinkaan kun se 8 tuntia ei kerrytä saldoa.

_
dijon on sinappi

Poissa Herra_Hoo

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #46 : tänään kello 10:58:46 »
Kuulostaa siltä, että turska toivoisi hupakon lähtevän mukaan, koska pääsee "ilmaiselle" lomalle ja vain välillä pantais - win win molemmille?  Vaikka turska tykkäis, hupakko tykkäis, hotellin respakin tykkäis, hotlan naapurit tykkäis... Papukaijatkin tykkäis... Miten niin ei, miksei?

Kyllä mä ymmärrän ihan hyvin, että ei autonkorjaajaakaan tilata odottelemaan vaan ja sit, kun auto menee rikki, niin vois korjata. Ymmärrän tässä ketjussa olleiden palveluntarjoajien ajatuksen, että käyttämättömästä ajastakin pitäisi saada korvaus.

Katsoisin melkein, että joku sokerideittailu tosiaan voisi toimia turskan esittämille tyylille ja varmaan sokeridaameille myös.

Paikalla Morjens

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #47 : tänään kello 11:54:15 »
Kuulostaa siltä, että turska toivoisi hupakon lähtevän mukaan, koska pääsee "ilmaiselle" lomalle ja vain välillä pantais - win win molemmille?  Vaikka turska tykkäis, hupakko tykkäis, hotellin respakin tykkäis, hotlan naapurit tykkäis... Papukaijatkin tykkäis... Miten niin ei, miksei?

Kyllä mä ymmärrän ihan hyvin, että ei autonkorjaajaakaan tilata odottelemaan vaan ja sit, kun auto menee rikki, niin vois korjata. Ymmärrän tässä ketjussa olleiden palveluntarjoajien ajatuksen, että käyttämättömästä ajastakin pitäisi saada korvaus.

Katsoisin melkein, että joku sokerideittailu tosiaan voisi toimia turskan esittämille tyylille ja varmaan sokeridaameille myös.

Saattaisihan se autokorjaaja pari kertaa autoa rassata, jos saisi ilmaiset lennot ja loman. Oletuksena tietenkin että olisi muutenkin loman tarpeessa.
Mutta tosiaan jos matkaseuralaiseksi lähdetään, niin onhan se eri tilanne ja enemmän tosiaan sokerideittailua.
Kasvattaako runkkaus oikeasti karvoja kämmenselkään vai mitä vit... täällä tapahtuu.

Poissa Kesava

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #48 : tänään kello 12:57:45 »
Mä olen tehnyt useamman tällaisen lyhyehkön reissun Suomen sisällä muistaakseni hintaan 1000e/vrk +kaikki kulut. Kaikkiin kuluihin sisältyi suhteellisen laadukas majoitus ja syömässä ei tietenkään käyty missään mäkkärissä. Sovitusti omaa aikaa ja yöllä nukuttiin.

Hieno juttu! En kyllä näe mitään järkeä maksaa tuntiveloitteiselle huoralle matkaseurasta.

Lainaus
Yhtään halvemmalla en lähtisi, koska sen tonnin/vrk tienaa helposti missä tahansa.

Et varmaan mene firman pikkujouluihinkaan kun se 8 tuntia ei kerrytä saldoa.
Kyllä minun mielestäni firman pitäisi maksaa se tonni Anniinalle pikkujouluihin osallistumisesta.
Perfektionisti.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
« Vastaus #49 : tänään kello 13:14:20 »

Saattaisihan se autokorjaaja pari kertaa autoa rassata, jos saisi ilmaiset lennot ja loman. Oletuksena tietenkin että olisi muutenkin loman tarpeessa.
Mutta tosiaan jos matkaseuralaiseksi lähdetään, niin onhan se eri tilanne ja enemmän tosiaan sokerideittailua.

monet meistä - ei toki kaikki! - mieltää että kaikki asiakkaan kanssa vietetty aika on sitä työaikaa, ei vain se aktiivinen paneminen, joten tämä vertaus autonkorjaajaan joka korjaa pari autoa lomamatkan vastineeksi ei oikein ole käypä.

eikä tätä nyt pidä ajatella niin, että "työ" olisi tässä jotakin raskasta ja vastenmielistä, vaan että asiakkaan seurassa oleminen itsessään edellyttää huomioimista ja tunneälykkyyttä, siis tunnetyötä: asiakkaan mielialan ja olotilan säätelyä omalla vastaanottavaisuudella, sosiaalisilla eleillä ja signaaleilla, omien tunnetilojen ja tunnereaktioiden hillitsemisellä ja voimistamisella millä luodaan asiakkaalle sosiaalisesti turvallinen ja rento olo. tätä samaa tekee töissä ihan kaikki aspat grillityöntekijöistä terapeutteihin.

havainnollistan tätä vielä omakohtaisesti, että jos mä lähden tyttöjen kanssa lomalle, mä voin kaivaa persettä julkisella paikalla, kilpailla siitä keltä lähtee törkein röyhtäys, valittaa krapulaa, kaivaa hampaita ruokapöydässä, kiroilla aivan jatkuvasti, läähättää vastaantulevia kuumiksia kavereille, nurista siitä miten selkään sattuu ja yleisesti puhua ihan mitä mieleen tulee, oli se sitten petteri orpon haukkuminen tai mun aivan ällöttävä tulehtunut varpaankynsi. suurin osa asiakkaista todennäköisesti järkyttyis siitä millanen pellossa kasvatettu sika mä oikeasti salaa olen, joten asiakkaan seurassa mä muistan käytöstavat ja pöytätavat ja pidän keskustelun diplomaattisena ja vitsit neutraaleina ja oman mielialani pirteänä ja rentona.

et toi autokorjaaja-vertaus toimis jos siellä lomalla sais asiakkaalta täyden budjetin ja vapauden tehdä itsekseen ihan mitä haluaa, sitä vastaan että muutaman kerran joutuu olemaan ennalta määrätyllä hetkellä työmoodissa muutaman tunnin kerrallaan.

et niinku jos sattuu olemaan johonkuhun tyttöön ihan tosi ihana ja molempia ilahduttava vakkarisuhde, jossa välillä vietetään aikaa myös muutenkin yhdessä, niin sithän se voiskin toimia ja olla myös tosi kivaa ja tuntua rahan arvoiselta molemmista. mutta todennäköisyydet sen matkaseuran löytymiselle matkapalkkaa vastaan ihan satunnaisesta ennaltaan lähes tuntemattomasta tytöstä todnäk onnistuu paremmin sieltä sugaring-puolelta kuin meistä jotka tekee ihan rehellistä tuntipalkkahuoraamista.
levi 23.-26.3, nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa palvelunostaja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #50 : tänään kello 16:17:43 »
Toi Neposen suht jäätävä kokemus tuossa yllä toisaalta selittänee, miksi maksetulta seuralaiselta toivoo kuitenkin tiettyä ammattimaisuutta, tai ylipäätään jotain näyttöjä siitä että on luotettava aikuinen.

Tän ketjun myötä tullut kelailtua tätä taas enemmän ja kirkastunut ajatus siitä, etten mä oikeastaan halua raahata tuntematonta ihmistä perässäni. Kyllähän mä asiakkaanakin jonkin verran skarppaan tapaamisten ajan. Vaan se juttu olisi nimenomaan tämä:

et toi autokorjaaja-vertaus toimis jos siellä lomalla sais asiakkaalta täyden budjetin ja vapauden tehdä itsekseen ihan mitä haluaa, sitä vastaan että muutaman kerran joutuu olemaan ennalta määrätyllä hetkellä työmoodissa muutaman tunnin kerrallaan.

Jos autonkorjaaja/seksityöntekijä itse haluaa osallistua johonkin mun aktiviteettiin vapaa-ajallaan tai kaipaa edes jollain tasolla tutun henkilön seuraksi johonkin omaansa, niin miksei sellaistakin voisi sopia, mutta ei se ole mikään odotusarvo.