Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksullista seuraa lomamatkalle  (Luettu 2808 kertaa)

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksullista seuraa lomamatkalle
« Vastaus #40 : Maaliskuu 08, 2026, 20:41:36 »
Aivan.  :D Ja valtaosa ihmisistä panee ilmaiseksi koko ajan.
Jep, ja suurin osa näplää ennemmin kännykkää nykyään kuin hiplaa pimppiä  :whipping:
Joo, olen kännykkäriippuvainen :-[. Hiplaan pimppiä noin 1h-2h viikossa, ja kännykkää 7h-14h viikossa. Auh, sattui.  ;)  ;D

Tää nykymaailma on kummallinen. Jossei hiplaa kännykkää, ei hiplaa pimppiäkään. Hiplaussuhde on vähän huono, rahalla ehkä 3 h hiplaa kännyä ja puoli tuntia pimppaa.

Siviilissä kännyä saa hiplata vaikkapa 20-30 h ja sit saa koko yön pimppaa. Ilman kännykkää on huono vetää käteenkään, kun edes liikkuvat pillunkuvat ei näy ::)

Poissa Merkonomi

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : Maaliskuu 08, 2026, 21:25:08 »

todistetusti ne asiakkaat ketkä on lennättäneet mut ulkomaanlomille kanssaan on halunneet sinne juuri mun seuraa, tai olisivat varmaan ottaneet jonkun halvemman. kiitos heille siitä, vaikka eivät takuuvarmasti tätä foorumia luekaan ;D

Niin, tällä foorumilla hengailee kuulemma vain rahattomat runkkarit.

Pidetään vehkeet puhtaina

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #42 : Maaliskuu 08, 2026, 22:35:33 »
^ aijaa! mun asiakkaat täältä foorumilta on kyllä olleet tosi asiallisia ja mukavia. ;)
levi 23.-26.3, nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Neponen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : eilen kello 14:17:46 »
Vähän eri konseptilla oon kokeillut, mulla on asunto käytössä Antalyan paikkeilla. Olen kaksi kertaa maksanut harrastelijahupakolle all-inclusive reissun läheiseen hotelliiin, maksoin erikseen yhdessä vietetystä ajasta, (teen päivisin etätöitä). Ensimmäisellä kerralla kaikki meni hyvin, toisella kerralla sama tyttö heittäytyi jo tokana iltana viihteelle ja viettikin loppuajan paikallisen kollin seurassa bilettäen

Poissa Jepjep78

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #44 : tänään kello 08:22:29 »
Mielenkiintoinen aihe. Itse voisin kyllä kuvitella lähteväni lomamatkalle "töihin". Korvauksen suuruus olisi kyllä hyvin neuvoteltavissa.