Tämä kuulostaa enemmän joltain sokerideittimeiningiltä, kun sellaiselta mihin ammattihupakko lähtisi.
Uutiset:
Meaxx

Rakastajien aatelia
Morjens

Piristää muiden päivää
Tämä kuulostaa enemmän joltain sokerideittimeiningiltä, kun sellaiselta mihin ammattihupakko lähtisi.
palvelunostaja

Huikea tyyppi
^ Ai tonni vuorokaudessa missä tahansa? Nyt rohkenen hieman epäillä.
Kesava

Nauttii muiden arvostusta
Itse olen maksanut 100 yöstä, ja nussittiin 3 kertaa ( 2 illalla ja 1 aamulla). Muija tilas ruoat kotiinkuljetuksena ja puoliksi maksettiin (kaikkea ei jaksettu syödä ja loput jäi mulle jääkaappiin).
Ei tulis mieleenkään maksaa tonnia, varsinkaan mistään tavan tanttaraisesta.
velihopea

Rakastajien aatelia
Viveca mainittu 😅
Mietin pitkään, viitsinkö kommentoida tähän ketjuun mitään, kun tunnun olevan vähän joka asiassa epäammattimainen / oman tieni kulkija.. mutta menkööt nyt. Mähän oon ollu niin reilu matkaseuralainen, että olen maksanut matkani itse ja asiakas on maksanut vain seksistä listahinnan. Näin syystä, etten ole matkalla velvollinen asiakkaan suhteen yhtään mihinkään.
Morjens

Piristää muiden päivää
Kesava

No ei olla ilman, mut ei kyllä makseta tonniakaan.Itse olen maksanut 100 yöstä, ja nussittiin 3 kertaa ( 2 illalla ja 1 aamulla). Muija tilas ruoat kotiinkuljetuksena ja puoliksi maksettiin (kaikkea ei jaksettu syödä ja loput jäi mulle jääkaappiin).
Ei tulis mieleenkään maksaa tonnia, varsinkaan mistään tavan tanttaraisesta.
seksiä voi ostaa, koska haluaa vain jonkun naisen, tai sitten sitä voi ostaa, koska haluaa jonkun tietyn naisen. ja jos se tietty nainen maksaa tonnin yöltä, sit sille maksetaan se tonnin yö, tai ollaan ilman.
velihopea

Rakastajien aatelia

HarryPotter

Foorumihierarkian huipulla
Aivan.Ja valtaosa ihmisistä panee ilmaiseksi koko ajan.

Ei kai matkalle kannata asiakkaan kanssa lähteäkään, mikäli odotettavissa on viikon mittainen ”ikävä työvelvollisuus”, vaikka tästä kuinka hyvin tienaisi.
No ei olla ilman, mut ei kyllä makseta tonniakaan.

Kesava

JämeräpartainenInsinööri

Huikea tyyppi
Joo, olen kännykkäriippuvainenAivan.Jep, ja suurin osa näplää ennemmin kännykkää nykyään kuin hiplaa pimppiäJa valtaosa ihmisistä panee ilmaiseksi koko ajan.
. Hiplaan pimppiä noin 1h-2h viikossa, ja kännykkää 7h-14h viikossa. Auh, sattui.