Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksullista seuraa lomamatkalle  (Luettu 2061 kertaa)

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksullista seuraa lomamatkalle
« Vastaus #20 : eilen kello 04:48:55 »
Tämä kuulostaa enemmän joltain sokerideittimeiningiltä, kun sellaiselta mihin ammattihupakko lähtisi.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin!

Poissa Morjens

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : eilen kello 10:18:53 »
Tämä kuulostaa enemmän joltain sokerideittimeiningiltä, kun sellaiselta mihin ammattihupakko lähtisi.

Niin muuten kuulostaakin. Toisaalta ei kai se status niin kiveen ole hakattu.
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Poissa palvelunostaja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #22 : eilen kello 11:01:34 »

Mun mielestä on monestakin syystä selvää, että tämmöiset diilit ei toimi kaikille. Tai että jotkut voisi myydä niitä vain normaalin tuntihinnaston kautta öljysheikeille.

Mutta täälläkin toisaalta on toi topiikki missä vaihdetaan tavaroita/töitä seksipalveluihin, ja siinä on vähän sama konsepti: asiakas tarjoaa maksuna jotain millä on pt:lle arvoa. Esim. Viveca on siellä tarjonnut seuraansa erilaisia (vip-)pääsylippuja vastaan, enkä mä rupea sen takia kyselemään hänen ammatti-identiteetistään.

Mä ajattelen että tämä matkakuvio toimia samalla tavalle jollekin pt:lle, jos määrittelee matkalle sellaiset reunaehdot joilla se vielä tuntuu itselle tarpeeksi lomalta jotta hinta ei karkaa tähtiin, mutta silti tuottaa tarpeeksi arvoa myös ostajalle. Esim. pari päivää Pariisissa niin että päivän ainoa työvelvoite on kiva illallinen ja seksiä sen jälkeen, mahdollisuus pitää pari täyttä vapaapäivää kohteessa (ei tarvitse seuraa lentokoneeseen).

Olisi toki kiva kuulla miten ne pari säännöllisesti matkaseuraa naapurissa markkinoinutta pt:tä sitä palveluaan oikeasti tarjosivat (Julia Holm ja Susas taisi olla ne keitä mietin).

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : eilen kello 16:25:17 »
Viveca mainittu 😅

Mietin pitkään, viitsinkö kommentoida tähän ketjuun mitään, kun tunnun olevan vähän joka asiassa epäammattimainen / oman tieni kulkija.. mutta menkööt nyt. Mähän oon ollu niin reilu matkaseuralainen, että olen maksanut matkani itse ja asiakas on maksanut vain seksistä listahinnan. Näin syystä, etten ole matkalla velvollinen asiakkaan suhteen yhtään mihinkään.
@Kuusamo

Poissa Anniina

• Jr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : eilen kello 16:53:47 »
Mä olen tehnyt useamman tällaisen lyhyehkön reissun Suomen sisällä muistaakseni hintaan 1000e/vrk +kaikki kulut. Kaikkiin kuluihin sisältyi suhteellisen laadukas majoitus ja syömässä ei tietenkään käyty missään mäkkärissä. Sovitusti omaa aikaa ja yöllä nukuttiin. Yhtään halvemmalla en lähtisi, koska sen tonnin/vrk tienaa helposti missä tahansa.
Onlyfans. Oulu 19.3. Muut keikat kalenterissa.

Poissa Merkonomi

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : eilen kello 17:01:58 »
^ Ai tonni vuorokaudessa missä tahansa? Ja vieläpä helposti muka? Nyt rohkenen hieman epäillä🤭
« Viimeksi muokattu: eilen kello 17:06:28 kirjoittanut Merkonomi »
Pidetään vehkeet puhtaina

Poissa Anniina

• Jr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : eilen kello 17:05:30 »
^ Ai tonni vuorokaudessa missä tahansa? Nyt rohkenen hieman epäillä.

Ei tarvitse saivarrella. Ymmärrät varmaan, etten tarkoita mitään kahden sadan asukkaan pikkukylää. Itse en esimerkiksi keikkaile kuin sellaisilla paikkakunnilla, joissa sen tonnin päivässä saa täyteen.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 17:08:28 kirjoittanut Anniina »

Poissa Kesava

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #27 : eilen kello 17:27:35 »
Itse olen maksanut 100 yöstä, ja nussittiin 3 kertaa ( 2 illalla ja 1 aamulla). Muija tilas ruoat kotiinkuljetuksena ja puoliksi maksettiin (kaikkea ei jaksettu syödä ja loput jäi mulle jääkaappiin).

Ei tulis mieleenkään maksaa tonnia, varsinkaan mistään tavan tanttaraisesta.
Perfektionisti.

Poissa Anniina

• Jr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #28 : eilen kello 17:33:30 »
Aivan.  :D Ja valtaosa ihmisistä panee ilmaiseksi koko ajan.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
« Vastaus #29 : eilen kello 17:48:08 »
Itse olen maksanut 100 yöstä, ja nussittiin 3 kertaa ( 2 illalla ja 1 aamulla). Muija tilas ruoat kotiinkuljetuksena ja puoliksi maksettiin (kaikkea ei jaksettu syödä ja loput jäi mulle jääkaappiin).

seksiä voi ostaa, koska haluaa vain jonkun naisen, tai sitten sitä voi ostaa, koska haluaa jonkun tietyn naisen. ja jos se tietty nainen maksaa tonnin yöltä, sit sille maksetaan se tonnin yö, tai ollaan ilman.
levi 23.-26.3, nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Merkonomi

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #30 : eilen kello 18:19:13 »
^ Aamen. "Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa”
Pidetään vehkeet puhtaina

Poissa velihopea

• Hero Member
« Vastaus #31 : eilen kello 18:28:39 »
Viveca mainittu 😅

Mietin pitkään, viitsinkö kommentoida tähän ketjuun mitään, kun tunnun olevan vähän joka asiassa epäammattimainen / oman tieni kulkija.. mutta menkööt nyt. Mähän oon ollu niin reilu matkaseuralainen, että olen maksanut matkani itse ja asiakas on maksanut vain seksistä listahinnan. Näin syystä, etten ole matkalla velvollinen asiakkaan suhteen yhtään mihinkään.

Tuollainen asenne hupakolla on asiakkaan näkökulmasta suorastaan ihana 😍 Ei kai matkalle kannata asiakkaan kanssa lähteäkään, mikäli odotettavissa on viikon mittainen ”ikävä työvelvollisuus”, vaikka tästä kuinka hyvin tienaisi. Jos sen sijaan kummallakin on olemassa kiinnostusta matkakohteeseen, jonkinasteista kemiaa ja molemminpuoleista kunnioitusta, miksi ei hupakkokin voisi noilla ehdoilla lähteä reissuun asiakkaan kanssa. Toki jos hupakointi on päätyö, kassavirta saattaa jäädä huonoksi.

Itse en ole matkaillut hupakkoseurassa, mutta jonkun kerran olen käynyt jossain lyhyemmissä harrastusmenoissa neidon kanssa. Noissakin tapauksissa molemmat ovat maksaneet omat menonsa sapuskoista pääsylippuihin. Harrastusmenojen jälkeen on sitten harrastettu seksiä rahasta, ettei ihan unohdu, ettei kyse ole kuitenkaan seurustelusta. Toki herrasmiehenä olen maksanut hieman pitemmästä tapaamisesta, ettei nyt puolituntisen taksalla ole tarvinnut puolta päivää kanssani viettää 😅
« Viimeksi muokattu: eilen kello 18:30:29 kirjoittanut velihopea »

Poissa Morjens

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #32 : eilen kello 18:49:58 »
Tonnin ottaa suurin osa (RE) jo yöstä, niin eihän se 1000€/vrk ole siihen nähden mitään.
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Poissa guuguuman

• Full Member
« Vastaus #33 : eilen kello 18:54:54 »
Joutuukohan maksamaan extraa jos kuorsaa, on aamuäreä ja ruokailut vain Hesburgerissa?

Poissa Kesava

• Sr. Member
« Vastaus #34 : eilen kello 19:03:08 »

seksiä voi ostaa, koska haluaa vain jonkun naisen, tai sitten sitä voi ostaa, koska haluaa jonkun tietyn naisen. ja jos se tietty nainen maksaa tonnin yöltä, sit sille maksetaan se tonnin yö, tai ollaan ilman.
No ei olla ilman, mut ei kyllä makseta tonniakaan.
Perfektionisti.

Poissa velihopea

• Hero Member
« Vastaus #35 : eilen kello 19:20:05 »
^ Tonnilla nyt saa RE:stä viisi (5) tunnin tapaamista (200 €/h) erittäin tasokkaiden naisten kanssa, ja ihan täällä kotimaassa. Itse ainakaan en enää viiskymppisenä jaksa nussia kahta kertaa enempää yössä, joten fiksumpaa rahankäyttöä muutenkin jakaa se toimintatonni vaikka koko kuukauden tarpeisiin ;D

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #36 : eilen kello 19:24:31 »

Jep, ja suurin osa näplää ennemmin kännykkää nykyään kuin hiplaa pimppiä  :whipping:

Luulisi et jos tuohon on tarvetta muutenkin kuin hypoteettisesti, niin se löytyy sopimalla hupakon kanssa ehdoista ja maksuista.
Monesta maasta löytyy toki paljon hupakkoja EE:n tms. kautta.

« Viimeksi muokattu: eilen kello 19:27:44 kirjoittanut HarryPotter »
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin!

( 57 - 70 - 105 - 90 - <XV> )

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
« Vastaus #37 : eilen kello 20:09:22 »
Ei kai matkalle kannata asiakkaan kanssa lähteäkään, mikäli odotettavissa on viikon mittainen ”ikävä työvelvollisuus”, vaikka tästä kuinka hyvin tienaisi.

ei kai se, että työlleen, ammattitaidolleen ja ajalleen asettaa omasta mielestään riittävän korvauksen, tarkoita että kyseessä on "ikävä työvelvollisuus"?

No ei olla ilman, mut ei kyllä makseta tonniakaan.

mutta maksat kuitenkin, sen, mitä pyydetään :)

todistetusti ne asiakkaat ketkä on lennättäneet mut ulkomaanlomille kanssaan on halunneet sinne juuri mun seuraa, tai olisivat varmaan ottaneet jonkun halvemman. kiitos heille siitä, vaikka eivät takuuvarmasti tätä foorumia luekaan ;D

levi 23.-26.3, nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Kesava

• Sr. Member
« Vastaus #38 : eilen kello 20:19:42 »
No kyllä tonnin voi maksaa, mutta kyllä sitten pitää olla huippumannekiini. Suomesta ei sellaista löydy.
Perfektionisti.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #39 : eilen kello 20:28:06 »
Jep, ja suurin osa näplää ennemmin kännykkää nykyään kuin hiplaa pimppiä  :whipping:
Joo, olen kännykkäriippuvainen :-[. Hiplaan pimppiä noin 1h-2h viikossa, ja kännykkää 7h-14h viikossa. Auh, sattui.  ;)  ;D