Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ruby (tumma tukka, 32v, 164cm)  (Luettu 476 kertaa)

Poissa Bacardi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Ruby (tumma tukka, 32v, 164cm)
« : eilen kello 14:29:42 »
Nyt RE:ssä. Onko kokemuksia?

https://share.google/96cavSWQU59noeO0e

Poissa Tobbe

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ruby (tumma tukka, 32v, 164cm)
« Vastaus #1 : eilen kello 14:41:40 »
Oikein mukava nainen, hienot kuvat ja vielä hienompi kun käy tapaamassa.

Poissa Granado

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2 : eilen kello 16:19:08 »
Vahva suositus Rubysta myös Granadolta. Ruby on oikea Tsekinmaan helmi maailman viimeisille roomalaisille eli pohjoisten metsien vaaleille pedoille. Rubyn vartalo on minun silmiini lähes täydellinen ja Rubyn luomurinnat ovat yhdet kauneimmat koskaan näkemäni. Lisäksi Ruby on mukavaa seuraa sekä sängyssä että sen ulkopuolella. Ja suikkari on hyvä ja pillu märkä ja tiukka. Ruby on tarkka hygieniasta ja siisteille ja kohteliaille herrasmiehille on kyllä tarjolla unohtumattomia hetkiä. Tapaan Rubyn mielelläni aina kun se vaan on aikataulullisesti minulle mahdollista.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa molopää

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : eilen kello 16:22:03 »
Lisäksi vielä 26 rapsaa ilmossa..

Poissa Kalamaja

• Full Member
« Vastaus #4 : eilen kello 17:54:06 »
Lisäksi vielä 26 rapsaa ilmossa..

Tätä ennen ilmoitteli nimellä Rubyyy, mutta se ilmoitus taisi poistua, kun neiti piti pidemmän tauon ja siinäkin ilmoituksessa oli liuta positiivisia rapsoja.

Ilmoituksen kuvat, joissa Rubylla on yllään vaaleanpunainen babydoll, ovat mielestäni tuoreita kuvia. Neidillä on erittäin hyvät tissit, kuten joistakin kuvista näkee. Oma tapaamiseni meni hänen kanssaan sinne keskikastiin, eli perushyvä suoritus: Ei hurraa-huutoja, muttei isompia moitteitakaan.

Poissa Monkku

• Newbie
« Vastaus #5 : eilen kello 20:56:06 »
Tapasin hänet myös pari vuotta sitten. On kyllä mehukas gimma ja suosittelen kaikille. Itse en uusintakierrokselle ole mennyt koska hän ei suutele, mikä minulle on tärkeää ja siksi jo pitkään olen pysynyt kotimaisissa emännissä.

Ruby on silti todella mukava ja himputin hyvännäköinen. Tsekeistä tosin ei ole, mutta mahtava silti!

Poissa Bacardi

• Full Member
« Vastaus #6 : eilen kello 22:30:31 »
164/65 eli sen verran on painoa, että osa kuvista on otettu 10kg sitten. Ja kun ei suutele ja owon lisähinta on aika kova, niin jätän hänet varavaravaihtoehdoksi